Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
8
Cevap
1243
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Superonline Kota Problemi
C
7 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar AKK kullanmadığım halde olması gerekenden düşük müşteri hizmetleride teyit ediyor ama ne iadesi oluyor, nede düzeltmesi ben anlamadım bu işten birşey. 500 mb kullanmışım 11 gb düşmüş gözüküyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemsaglam -- 3 Nisan 2017; 15:4:57 >

D
7 yıl
Binbaşı

wifi ağına başkası giriyor olabilir mi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

D
7 yıl
Teğmen

Torrent programı vs. var ise senden habersiz upload yapıyor olabilir. Kotaya upload hızı da dahil ediliyor.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

C
7 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

yok arkadaşlar sistemsel hata 500mb kullanıma 11,5 gb kullanımı var müşteri hizmetleri sistemsel hata diyor ama gbları iade etmiyor. Ayrıntılı kullanım detayıda çıkmıyor internetden



C
7 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

arkadaşlar müşteri hizmetlerinin demesine göre 31 mart da yaptığım 12 gb kullanım nisan 1 kotamdan düşmüş bunuda 12 saatlik kullanımlar halinde sisteme yansıtılması olarak ifade diyorlar, sözleşmede böyle bir durum göremedim. Bu durum yasal mı bilgi verirmisiniz?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
7 yıl
Yarbay

aynı dürüm bendede oldu 5gb imi yok yere yedi tahüt bittigi gibi direk süper online direk süperoffine oluyor kpattırıp kablonete geçicem




Bu mesajda bahsedilenler: @cemsaglam
D
7 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: cemsaglam

arkadaşlar müşteri hizmetlerinin demesine göre 31 mart da yaptığım 12 gb kullanım nisan 1 kotamdan düşmüş bunuda 12 saatlik kullanımlar halinde sisteme yansıtılması olarak ifade diyorlar, sözleşmede böyle bir durum göremedim. Bu durum yasal mı bilgi verirmisiniz?

23:58 gibi modemi kapatıp 5 saniye bekleyip tekrar açmanız gerekirdi. ileride bunu yaparsanız sorun yaşamazsınız


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
7 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: DenizGalaxy


quote:

Orijinalden alıntı: cemsaglam

arkadaşlar müşteri hizmetlerinin demesine göre 31 mart da yaptığım 12 gb kullanım nisan 1 kotamdan düşmüş bunuda 12 saatlik kullanımlar halinde sisteme yansıtılması olarak ifade diyorlar, sözleşmede böyle bir durum göremedim. Bu durum yasal mı bilgi verirmisiniz?

23:58 gibi modemi kapatıp 5 saniye bekleyip tekrar açmanız gerekirdi. ileride bunu yaparsanız sorun yaşamazsınız

Böyle birşey yapmam gerektiği bana firma tarafından iletilmedi, sözleşmedede yazmıyor, bu durumun yasal açıdan sorguluyorum şuan teknik olarak değil, yasal mı bu işlem?



A
7 yıl
Yarbay

kesinlikle yasal degil tahüt de yazıyormu böyle bişi altına imza attıgınız üründe yazıyormu teknik aksaklılar ile ilgili bişi yok modemi kapatın vs diye oda yok yani süperonline gözüme süperoffiline oluyor ttnet fiber daha iyi




Bu mesajda bahsedilenler: @cemsaglam
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.