Arkadaşlar AKK kullanmadığım halde olması gerekenden düşük müşteri hizmetleride teyit ediyor ama ne iadesi oluyor, nede düzeltmesi ben anlamadım bu işten birşey. 500 mb kullanmışım 11 gb düşmüş gözüküyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemsaglam -- 3 Nisan 2017; 15:4:57 >
yok arkadaşlar sistemsel hata 500mb kullanıma 11,5 gb kullanımı var müşteri hizmetleri sistemsel hata diyor ama gbları iade etmiyor. Ayrıntılı kullanım detayıda çıkmıyor internetden
arkadaşlar müşteri hizmetlerinin demesine göre 31 mart da yaptığım 12 gb kullanım nisan 1 kotamdan düşmüş bunuda 12 saatlik kullanımlar halinde sisteme yansıtılması olarak ifade diyorlar, sözleşmede böyle bir durum göremedim. Bu durum yasal mı bilgi verirmisiniz?
arkadaşlar müşteri hizmetlerinin demesine göre 31 mart da yaptığım 12 gb kullanım nisan 1 kotamdan düşmüş bunuda 12 saatlik kullanımlar halinde sisteme yansıtılması olarak ifade diyorlar, sözleşmede böyle bir durum göremedim. Bu durum yasal mı bilgi verirmisiniz?
23:58 gibi modemi kapatıp 5 saniye bekleyip tekrar açmanız gerekirdi. ileride bunu yaparsanız sorun yaşamazsınız
arkadaşlar müşteri hizmetlerinin demesine göre 31 mart da yaptığım 12 gb kullanım nisan 1 kotamdan düşmüş bunuda 12 saatlik kullanımlar halinde sisteme yansıtılması olarak ifade diyorlar, sözleşmede böyle bir durum göremedim. Bu durum yasal mı bilgi verirmisiniz?
23:58 gibi modemi kapatıp 5 saniye bekleyip tekrar açmanız gerekirdi. ileride bunu yaparsanız sorun yaşamazsınız
Böyle birşey yapmam gerektiği bana firma tarafından iletilmedi, sözleşmedede yazmıyor, bu durumun yasal açıdan sorguluyorum şuan teknik olarak değil, yasal mı bu işlem?
kesinlikle yasal degil tahüt de yazıyormu böyle bişi altına imza attıgınız üründe yazıyormu teknik aksaklılar ile ilgili bişi yok modemi kapatın vs diye oda yok yani süperonline gözüme süperoffiline oluyor ttnet fiber daha iyi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemsaglam -- 3 Nisan 2017; 15:4:57 >