Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
0
Cevap
1338
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Adsl nakil sonrası problem. Taahhüdüm var, nasıl çözerim?
G
7 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Merhaba arkadaşlar,

Başka bir eve taşınmam sebebiyle, Interneti nakil ettirdim.

Vodafone net kullanıyorum, defalarca ariza kaydı bıraktım. Elektrikçi çağırdım, aşağıdan etiketleme yapılmamış ankastreye bağlantı yok dedi. Benim daireden gelen kabloları da işaretlemiş, bunları ankastreye çakın demiş. Vodafone bana gelip sorun yok bina içi kabloları kontrol ettirin diye mesaj atıp duruyor.

Vodafone u tekrar aradim, ısrarla problem yok demeye devam ediyorlar. Tekrar ariza kaydı bıraktım. Kisacası interneti bir türlü açmıyorlar, bu durumda taahhüdü bozmak için ne yapabilirim. Kullanmadığım internete para ödemek zorunda kalıyorum. Herhangi bir yasal hakkım var mıdır taahhüt yeni başladı sayılır. Bu sorunu çözemezlerse, taahhüt düşer mi?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.