fiyatına göre f/p araba, alternatifi insignia olabilir |
O paraya gayette güzel bi araç hem premium algısı var hemde PSA grubun dizeli cok performans beklemeden yeterli, sorunsuz, az yakar . |
Performans ve bagaj beklentisi yoksa güzel seçenek derim. Hep ilanlara bakıp sonra başka seçeneklere dönmüş olduğum bir araba nedense. Muhtemelen 12 küsür saniyelik 0-100 nedeniyle, yoksa bagajla çok işim yok. Km az yapılıyorsa volvolar yeni T3 motorla alınmalı bence. Landirenzo karma sistem de oluyor galiba. |
hem premium denebilecek kaliteli ve prestijli bir marka, hem de fiyatları özelliklerine göre uygun. bence gayet makul. |
Volvo s60 premium sayılırmış Bahsi geçen araç en az bir BMW 3 serisi veya Mercedes C serisi kadar premiumdur ve çok kaliteli araçtır fiyatına göre lakin o fiyat bandında d3 bakılmalı diye düşünüyorum. |
herhangi bir performans beklentim yok lakin uzun yolu nispeten çok yapan bir insanım yıllık 15 bin km civarı yol gidiyorum yolda rahat etmek benim için kafi ve yakıt konusunda fena olmadığını 5 litre civarında olduğunu duydum doğruluğundan emin değilim volvo, bmw ler gibi cok hırpalanmayan bir marka gibi geliyor bana bu fiyata temiz bir bmw bulamayacağımı düşündüğüm için volvo benim için iyi bir seçenek olur gibi geldi gerçi bmw daha performanslı bir araç bunda büyük payı vardır. |
d3 hakkındaki fikirlerinizi biraz açabilir misiniz? |
Çok düşük bir fiyat farkı var d2 ile aralarında. Benim tecrübelerime göre 6.5 litre yakıyor. 1 sene kullandım aracı. 400 tork 163 hp d3 varken ford motorlu 270 tork d2 bana mantıklı gelmiyor ki zaten d2 test ettiğimde araç 140 150 den sonra gitmiyor denebilir hızı 1 1 artıyor Özellikle 400 tork çok iyi hissettiriyor. D3 alın keyfinize bakın bastığınızda gider yakıt tüketimi de bence gayet iyi. |
3 yıldır S60 D2 kullanıyorum. Temiz, km.si düşük, Advance donanımlı ve artı paketleri olan (comfort, security, base gibi) bir modelini bulursanız keyifle kullanırsınız. Deri ısıtmalı koltuklar kışın Ankara gibi soğuk şehirler için büyük bir nimetmiş. Aracın ses sistemini çok başarılı buluyorum. Ayrıca City safe, Blis gibi ekstra güvenlik donanımlarının araçta standat olması ve arabanın metal kalitesi, trafikte ayrı bir güven hissi veriyor. Ayrıca yolda gayet oturaklı ve dikkat çekici durduğunu da söyleyebilirim. Şehir içi yoğun trafikte 6.5-7 civarında, otobanda 130'a sabitleyip giderseniz (kullanım tarzınıza göre) 5.2 - 6 arasında yakıt tüketirsiniz. 160-170 gibi hızlara motoru zorlamadan rahat ulaşırsınız ve göstergeye bakmazsanız aracın içinde o hıza ulaştığını bile anlamazsınız. Dizel S60'ın bakımları 10.000 km. de bir oluyor. Yetkili servis fiyatları biraz yüksek gibi ama yılda bir kez gittiğim için ben servis dışında baktırmadım. Servise de bakımdan bakıma uğradım, hiç sorun çıkarmadı. Işıkta yanımda duran Corsa, Golf gibi araçlarlarla kalkış yarışına girerim dersen hiç almayın. S60 o tarz bir araba değil. Sana o yarışma hazzını vermeyecektir. O düşünceniz varsa ya başka araca yada yeni D4 motorlu bir S60'a yönelmeniz gerekir ki ikinci el D4 motorlu S60'ta herhalde 180 bin civarından başlıyor sanırım.. Yarışamazsın derken, yolda ağır kalırsın, arkadan korna çalarlar falan da sanmayın. Motorun tepkisi, hızlanması gayet başarılıdır. Ailenizle binecekseniz, konfor ve güvenlik sizin için ön plandaysa, fiyata göre performansı en iyi araçlardan biridir. İkinci eli satarken sıkıntılı diyorlar ama ben nasıl aldıysam, aldığım gibi satmasını da bilirim. Her malın alıcısı vardır. Kısacası ben S60 aldığım için gayet memnunum. Eğer niyetine girerseniz, almadan önce mutlaka yetkili Volvo servisinde (computest kontrolü falan boşverin.) aracı kontrol ettirmenizi ve bizzat aracı kullanarak test etmenizi tavsiye ederim. İyi akşamlar. |
aracınız otomatik mi_ düz mü? birde ağır bakım kaç km de oluyor? 10 bin km aşağı yukarı ne kadar tutuyor? |
Aracım otomatik vites. 20-40-60-80 diye giden bakımlar diğer bakımlara oranla daha pahalı. Şuan hatırlamıyorum ama 70.000 bakımında 800-900 TL gibi bir rakam verdim sanırım. Çıkarken 80 bindeki bakımda triger kayışının değişimi olacağını ve bu bakımın ana bakımlardan olduğu, muhtemelen 1800 gibi bir rakam çıkabileceği söylenmişti. Sanırım en pahalı bakımı da bu 80.000 bakımı. |
S60 1.6d ile ilgili şu paylaşım geldi aklıma :http://www.forumpeugeot.com/showthread.php?183-Ortalama-Yak%FDt-T%FCketim-De%F0erlerimiz/page83 < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > Harici link yasak herhalde ama size faydalı olur diye ekliyorum. |
oldukça detaylı bilgilendirmeniz için teşekkür ederim kullanıcı yorumları her zaman benim için öncelikli olmuştur. |
1700km xD peki kaç litre bu aracın deposu böyle xD şuan aşırı etkilenmiş bulunmaktayım xD |
Depo büyük, 70 lt falan olması lazım. Tabi bu değerler 90 kmh ile yakalanmış. İst-sakarya arası. 1740 menzil gösteriyor + gidilmiş bi 240 km daha var |
Dışı içi güzel gözüküyor ama orta konsolu hic begenmiyorum |
Hocam ben d3 ile 1600 km gördüm ama s60 90 ile gidilecek bir araç değil hatta daha yüksek hızlarda 140 gibi d2 tüketimi d3 ile eşitleniyor. 1700 km yazmasının bir sebebi de 67.5 litre deposu olması. |
Bende de 2012 T4 var, şehir içi dışı karışık 8lt civarı yakıyorum. Çok yol yapılmayacak ise benzinli de güzel. 1.6 Turbo 180hp. Konforu çok iyi. |
yani kısaca sizde d3 öneriyorsunuz peki otoban hızlarında 120-130 km yakıt tüketimleri ne olur her iki motor için? |
Siz ne düşünüyorsunuz ona bakma bhna bak dediğiniz araçlar neler
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >