1. sayfa
Konuyla ilgili bir arkadaş yardımcı olabilir mi ? |
Artık değişim yapılmasının biraz daha zorlaştığını duymuştum.Telefonu komple değiştirmek yerine örneğin ölü piksel varsa ekranı değiştiriyorlar sizin örneğinizde olduğu gibi. |
Hocam taktıkları parçalar orjinal dir değil mi? |
Onceden cihaz degisimi yapiliyordu ama artik simdi daha zorlasti. Tabii bu cihaza kasitli zarar verip, garantinin bitmesine kisa zaman kala degisim talep edenlerden kaynaklaniyor. Apple da akillandi artik... Taktiklari parcalar orijina. Zaten kendilerinde ve resmi servisler haricinde parca satisi ve temin edilmesi gibi bir durum yok. Ha bulursun ama cikma parca olur. |
Teşekkürler hocam. |
Victor Branco hocam gereken açıklamayı yapmış |
Toplamda 3 kere cihaz değişimi yaptım. Bu değişimlerin ikisi Zorlu biri Akasyada gerçekleşti. iPhone 6 cihazım ilk değiştikten (Akasya) sonra kulaklık girişinde sorun olduğunu ilk müzik dinlediğimde fark ettim. Bu da değişimden 1 ay sonra falan oldu. Müzik kendi kendine değişiyor sesi kısılıp açılıyordu. Tekrar randevu aldım ve Zorlu'ya gittim. Sorunu masada genius ilgilenirken zar zor tekrar ettirdim nedense inat etti sorun yok gibiydi. Genius aldı cihazı götürdü yenisiyle geldi. O da bir sorun göremediğini fakat masada benim gösterdiğim kadarıyla değişimi sağladığını söyledi. Zaten 1 aylık cihazdı yeni değişmişti, değiştirmek gibi bir niyetimde yoktu. Bu cihazın ilk değişimi de pil yüzündendi. Kafasına göre takılıyordu resmen. Daha 1 senelik bir cihazdı oysaki. Randevu aldım götürdüm. Genius cihazı aldı götürdü ve yenisiyle geldi. Pil de sorun olduğunu, pili değiştirebileceklerini fakat cihazda ufak bir yamulma olduğu için ve cihaz da çiziksiz vuruksuz tertemiz olduğu için komple değişim sağladıklarını söyledi. Son değişim tecrübem de power tuşu biraz içine girmiş bir iPhone 5S'ti. Cihaz yeniydi fakat kozmetik olarak çok iyi durumda değildi. Power tuşunun olduğu bölgede derin çizikler vardı. Kapdan çıkmamıştı aslında heralde yanlış kap kullanımı sebep olmuştu bu çiziklere. Power tuşunu gösterdim genius'a ve bu da aynı şekilde cihazın yenisiyle geldi. Yani özetle aslında bir zorlaşma yok. Samimi ve iyi davrandığınızda genius zaten kendi insiyatifinde bile değişimi sağlayabiliyor. Ayrıca satmak için değişim değil kullanmak için değişim yaptım her seferinde. Belki bunu da hissettirmek önemlidir. |
[Bu mesaj üye isteğiyle silinmiştir.] |
Yani problemi varsa tabiki göndersin yenisini alsın ama yok ikinci el de değeri artsın diye sorunu olmadığı halde sorun çıkartıyorlarsa ayrı tabi. |
[Bu mesaj üye isteğiyle silinmiştir.] |
Apple store servisleri haric degisim yapmiyorlar. İlk basta onarim. Onarim yapilamazsa degisim. |
1. sayfa
iPhone 6s touch id problemiyle gittiğim zorlu center apple store cihazımı değişim yerine ekranın değişeceğini söyledi sizce normal bir durum mu henüz 3 aylık cihaz. Değiştirmeleri gerektiğini düşünüyordum ?