Merhaba arkadaşlar. Laptop'umun anakartı arızalandı. İzmir'de yetkili teknik servise götürdüm. Değişim için 770 TL istediler. 3 ay garanti veriyorlar ve değişen parçanın alımına dair bir fatura, belge ibrazında bulunmuyorlar. Bu durum normal mi?
Toshiba resmi web sitesine girince Türkiye'de tescilli tek bir Toshiba servisi çıkıyor, o da İstanbul'da. Kendilerini aradım ancak parça için fiyat vermediklerini, fiyat almam için laptop'umu göndermem gerektiğini söylediler. Ne yapmam gerektiğini hiç bilmiyorum.
(Götürdüğüm İzmir servisi de eskiden Toshiba resmi sitesinde çıkıyordu, artık çıkmıyor)
Yalnız yerine takılacak anakarta dair fatura veya belge vermiyorlar. Söylediklerine göre takacakları anakart sıfır orijinal değil, "refurbished" imiş. 3 ay da garanti veriyorlar. Siz olsanız benim yerimde, değiştirtir miydiniz?
Aynı servis ile geçtiğimiz günlerde görüştüm. Chipset değişimi için 370tl fiyat verdiler.
Servis tecrübem ile ilgili bir konu açtım orayı inceleyebilirsiniz. Shift teknik veya teknorom notebook hastanesi veya pc onarım adındaki teknik servisleri tavsiye ederim. Buralarla bir görüşün
Pc Onarım'a babamın önerisi ile gittim. Benim işlemcimden daha düşük bir modeli 450 TL karşılığı takmayı teklif ettiler. Para verip üzerine işlemci hızım düşmesin diye düşündüm, Mobil Life'a geri gittim.
700 TL olarak son fiyatta anlaştık.
3 haftadır parça gelecek diye bekliyorum. Benimkiyle aynı model başka bir anakart siparişi gelmiş de, kart Almanya'dan gelecekmiş de... Her hafta arıyorum bilgi almak için, her hafta da adam "arama biz seni ararız" minvalinde konuşuyor. Son kez buradan yardım alıyorum, bir daha asla gitmem buraya.
Benim anlayamadığım, size neden bu kadar farklı fiyatlar verdikleri. Benim anakart zor bulunur bir parça sanırım. Aklıma başka sebep gelmiyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bazarov0 -- 7 Nisan 2017; 11:41:9 >
Çıkma anakart bulamamışlardır da ondan erteliyordur...
Sorunun kaynağını tam olarak söylediler mi? Sorunun kaynağını net olarak tespit ettirdiyseniz shift teknik ve teknorom ile de görüşmenizi tavsiye ederim.
Benim sorunum chipset arızası kaynaklıydı. Açıkçası tamir imkanı olmasaydı ve anakart değiştirmem gerekseydi yeni bilgisayar almayı tercih ederdim. Çünkü takılacak olan anakartlar da tamir görmüş 2. el anakart oluyor...
Muhtemelen güven arttırmak için öyle bir şey söyledi. Kesin olarak anakart değişecekse bilgisayar modelinizi diğer servislere de sorun, en azından hangisinde parça varsa oraya yaptırırsanız.
Laptop'umun anakartı arızalandı. İzmir'de yetkili teknik servise götürdüm. Değişim için 770 TL istediler. 3 ay garanti veriyorlar ve değişen parçanın alımına dair bir fatura, belge ibrazında bulunmuyorlar. Bu durum normal mi?
Toshiba resmi web sitesine girince Türkiye'de tescilli tek bir Toshiba servisi çıkıyor, o da İstanbul'da. Kendilerini aradım ancak parça için fiyat vermediklerini, fiyat almam için laptop'umu göndermem gerektiğini söylediler. Ne yapmam gerektiğini hiç bilmiyorum.
(Götürdüğüm İzmir servisi de eskiden Toshiba resmi sitesinde çıkıyordu, artık çıkmıyor)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >