Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
3
Cevap
685
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Yaşadığım Türk Telekom Rezaleti
P
7 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Son 4-5 aydır internetin sebepsiz yere kopması ile ilgili problem yaşıyordum, bununla ilgili olarak defalarca Çağrı Merkezini aradım, 1 kere ekip yolladılar çalıştığım için ve tek yaşadığım için daha sonra müsait olabileceğimi söyledim, daha sonra geliriz dediler ve gelmediler.

2 Hafta önce tekrar şikayetimi dile getirdim, Pazartesi aradılar egleceğiz evde değilim hafta sonu olabilir dedim, gelip gelmeyeceğinizi nereden bilicem dedim, gelicez muhakkak dediler. Cumartesi günü sabahtan Çağrı Merkezini aradım, gelecekler mi diye, bilemiyoruz gelmezlerse öğlen tekrar arayın dediler, saat 13:00te aradım, 15:30da ekip, geldi , iyi ki aramışsınız biz sizi unuttuk dediler.

Gelen ekip yarım saat modemle birşeyler yaptı, sonunda başka bir modem taktılar internet bağlanmadı, farklı bir modem taktılar, internet geldi, gitmeden önce siz problem yaşarsanız, bizim nöbetçi ekibimiz yok, beklersiniz dediler, yardırgadım tabi, madem düzelttiler neden böyle birşey söylediler diye.

Yarım saat snra internet gitti ve 5 gündür internetim yok, pazar günü bir adam geldi, adaptör (!) arızalı ondan internetiniz yok dedi, modemin bütün ışıkları yanıyor olmasına rağmen. Ben sizi akşam arayacağım ve geleceğim, şu an elimizde modem sıkıntısı var, modem yok dedi. Akşam aradı, ben yarın saat 5ten sonra çalışıyorum, yarın en geç salı işinizi halledicem dedi. Ancak ne pazartesi ne salı bir tane bile arayan olmadı.

Hali hazırda ara sıra kopsa bile internet hizmeti aldığım bir modemim vardı, onu aldılar bozuk modem verdiler ve gittiler. Çağrı merkezii arıyorum, modemle ilgili bir şikayet varsa buna elit ekip bakar, onlar da ücretli dediler. Bana bozuk modem veren onlar gelip de para isteyen onlar.

5 gündür twitter, instagram, facebook, şikayet var, BTK her yere yazdım, hiçbir şekilde ilgilenen yok, bana hizmet vermeyecekseniz, taahütnamemi yenileme işlemini yeni yapmıştım, vazgeçerim dedim, cayma bedeli alırız dediler.

TTnet altyapısından fiber hizmeti olması ve centilmenlik anlaşması gereği farklı bir firma bana hizmet veremiyor, ne yapacağımı bilmiyorum sinirlerim fena bozuk, evde televizyon falan da yok, bütün vaktimi bilgisayarda geçiriyordum, şimdi onun için de imkanım yok.

Kimseye tavsiye etmiyorum, beni perişan ettiler, anlatabildiğim herkese anlatıyorum derdimi



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

P
7 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Güncelleme beni bugün arayıp, modem şirketi ile görüşmem gerektiğini söylediler.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

M
7 yıl
Yarbay

modeminiz zyxel mi?



P
7 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Tılgın



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.