Teknosa'nın GittiGidiyor mağazasından Samsung TV aldım. (http://www.gittigidiyor.com/cadde/TEKNOSA) Servis gelip kurulumu yaptı. Birkaç gün sonra ekranda tespit ettiğim problemler nedeniyle Teknosa'yı aradım. Teknosa ürünü GittiGidiyor üzerinden aldığım için o kanaldan iletişime geçmem gerektiğini söyledi (üvey evlat muamelesi) GittiGidiyor üzerinden Teknosa'ya değişim talebimi ilettim (cevap verilmedi) Bunun üzerine servisi çağırdım ve değişim kararı çıktı. Servis faturayı isteyince elimdekinin sadece irsaliye olduğunu, faturasız işlem yapılamayacağını öğrendim. Hemen Teknosa'yı telefonla arayıp faturayı sordum. Gelecek, hazırlanıyor, kayıt alındı birkaç saate gelir dedi (gelmedi) Servis değişim tutanağını bıraktı. TV'yi teslim almadı ve gitti. Ertesi günü Teknosa'yı tekrar aradım. GittiGidiyor üzerinden talep geçin diye topu yine taca attılar. GittiGidiyor üzerinden tekrar mesaj attım yine cevap yok. Teknosa'yı telefon üzerinden sıkıştırmaya devam ediyorum. Talebiniz alındı diyerek konuyu kapatıyorlar. Bugün TV'yi teslim alışımın 10. günü ama hala fatura nerede bilen yok. Teknosa'yı GittiGidiyor'a şikayet ettim biz karışmayız dediler (al,ver,cukka güzel iş) Teknosa'yı faturasız mal sattığı için maliye bakanlığına şikayet ettim.
Şimdi hala Teknosa'dan alışveriş yapmak isteyen varsa güle güle kullansın, inşallah bozulmaz ve faturaya ihtiyacı olmaz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FuaTT -- 28 Ekim 2016; 16:27:1 >
Şaka gibi bi durum gerçekten ama canınızı sıkmayın en azından servis değişimi kabul etmiş faturayı mecbur kesmek zorundalar kanuni zorunluluk sonuçta sadece yok yere uğraştırıyolar sizi.bende bu şekilde alışveriş yapmayı düşünüyodum sayenizde bilgilenmiş olduk.
gg sitesinde para satıcıya aktarıldıktan sonra artık cayma hakkı için satıcı ile yazışmanız gerekir diyorlar. zaten gg üzerinden sorulara da cevap vermiyorlar. haftaya pazartesi 14 gün doluyor. servisi arayıp değişim yerine iade istesem teknosa'nın parayı geri vereceğini sanmıyorum. okuduğum şikayetlerde 2 aydır parasını almak için uğraşanlar var.
Servis gelip kurulumu yaptı.
Birkaç gün sonra ekranda tespit ettiğim problemler nedeniyle Teknosa'yı aradım.
Teknosa ürünü GittiGidiyor üzerinden aldığım için o kanaldan iletişime geçmem gerektiğini söyledi (üvey evlat muamelesi)
GittiGidiyor üzerinden Teknosa'ya değişim talebimi ilettim (cevap verilmedi)
Bunun üzerine servisi çağırdım ve değişim kararı çıktı.
Servis faturayı isteyince elimdekinin sadece irsaliye olduğunu, faturasız işlem yapılamayacağını öğrendim.
Hemen Teknosa'yı telefonla arayıp faturayı sordum. Gelecek, hazırlanıyor, kayıt alındı birkaç saate gelir dedi (gelmedi)
Servis değişim tutanağını bıraktı. TV'yi teslim almadı ve gitti.
Ertesi günü Teknosa'yı tekrar aradım. GittiGidiyor üzerinden talep geçin diye topu yine taca attılar.
GittiGidiyor üzerinden tekrar mesaj attım yine cevap yok.
Teknosa'yı telefon üzerinden sıkıştırmaya devam ediyorum. Talebiniz alındı diyerek konuyu kapatıyorlar.
Bugün TV'yi teslim alışımın 10. günü ama hala fatura nerede bilen yok.
Teknosa'yı GittiGidiyor'a şikayet ettim biz karışmayız dediler (al,ver,cukka güzel iş)
Teknosa'yı faturasız mal sattığı için maliye bakanlığına şikayet ettim.
Şimdi hala Teknosa'dan alışveriş yapmak isteyen varsa güle güle kullansın, inşallah bozulmaz ve faturaya ihtiyacı olmaz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FuaTT -- 28 Ekim 2016; 16:27:1 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >