Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
16
Cevap
1299
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Motosikletle Gürcistan/Azerbaycan seyahatim
M
8 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Bloğumda yayınlamaya başladığım seyahatin ayrıntıları için link.

https://motoseyahat.blogspot.com.tr/





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meto -- 19 Eylül 2016; 22:25:40 >

X
8 yıl
Binbaşı

sayfan açılmıyor hocam :(


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
8 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

M
8 yıl
Yüzbaşı




Ü
8 yıl
Yarbay

Valla helal olsun size.

Toplamda kaç km yol yaptınız.
Yeşil sigorta gürcistanda işe yaramıyor sanırım.
Yakıt için ortalama ne kadar harcamanız oldu.
Toplam maliyetiniz herşey dahil ne kadar oldu

Konakladığınız yerlerin isimlerini gçremedim bilgi verebilir misiniz.

Özellikle gürcistanda trafikte şoförlerin size tavırları nasıldı. Türkiyedeki gibi ölmenizi mi istiyorlar yoksa daha saygılı mı?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

H
8 yıl
Binbaşı

Bravo, bence imkani olan herkes bu tur geziler yapmali. Basarilar hocam.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
8 yıl
Yarbay

Motor biraz sert demişsiniz NC750X DCT otomatik vites mi? Kullanımı nasıl, scootera alışkın birisi kolay kullanabilir mi? Nasıl vites değiştiriyorsunuz bunlarda debriyaj ve ayak freni standart motorlar gibi mi?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
8 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Yaklaşık 2500 km yol yaptık.
Gürcistanda yeşilkart sigortası yok (Allah'a emanet )
Yaklaşık 8 depo benzin * 20 lira = 160 TL (Honda NC750 X in bu hacimdeki motorlar arasında en az yakanlardan olduğunu unutmayalım.)
Çaldırdığım çadır dahil ortalama 1000 TL
Batumda Hostel Gela, Gencede Hostel Ganja ,Tifliste Umbrella hostel ,Baku de hostel on Gear.
Her iki ülkede de çoğunlukla motorlu sürücüye saygı ve öncelik gördüm (maganda her ülkede var onlar hariç tabiki.)
Honda NC 750 X, otomatk vites değil , sertlik yorumum sele ile ilgili ,motorla ilgili hiç problem yok.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meto -- 23 Eylül 2016; 17:54:48 >

Ü
8 yıl
Yarbay

160 tl 2500 km için muhteşem bi rakam. Tabi gürcistan ve azerbaycan benzin fiyatları olduğu için onun da etkisi var.

Mayıs ayında gürcistan'a gittiğimde çok motosiklet görememiştim trafiği biraz karışık keşmekeş gelmişti bana. Özellikle bazı araçları gördükten sonra çok karışık gelmişti bana trafik. Sağdan ve soldan direksiyonlu araçlardan dolayı.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
8 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Tifliste dönüşte güvenlikli otoparkı olan " hostel nako" da kaldık.



A
8 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: meto

Bloğumda yayınlamaya başladığım seyahatin ayrıntıları için link.

https://motoseyahat.blogspot.com.tr/

hepsini okudum..yollar nasıldı keyiflimiydi ..
yol güzelgahından memnunmuydunuz..yoksa daha güzel bir plan yapılabilinirmiydi?
yemek konusunda yöresel yemekler tadmadınız galıba( sadece pide)
bu yollculukta NC 750 x DCT olsa daha iyi olurmuydu?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aviregal -- 7 Ekim 2016; 0:13:46 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
8 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Motorlarımız Enduro olmadığından tamamıyla asfalt yollara bağlı kaldık bu anlamda keyifliydi,
başka rota olabilirdi ama bayram öncesi dokuz günlük zamanda iki ülke gezilemezdi.
yemek konusunda Gürcü mutfağını daha önceden gittiğimden biliyorum benim ağız tadıma pek uygun değil,Azeri mutfağı ise bize yakın olduğundan çok da farklı sayılmaz.
NC 750 X yerine DCT modeli olsaydı fark ne olurdu ; kullanmadığım için fazla yorum yapamam ama vites değiştirmek dışında çok da fazla farkı olmazdı diye düşünüyorum.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meto -- 6 Ekim 2016; 17:57:42 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
8 yıl
Yüzbaşı

Heyecanla okudum abi memleketime selamlar.



@
8 yıl
Yarbay

Çok güzel bir anlatım güzel gezi olmuş



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

M
7 yıl
Binbaşı

750 s dct kullanıyorum , nasipse

Gürcistan seyehatim olacak,

Önerilerinizi bekliyorum .



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
7 yıl
Binbaşı

Merhaba,

Hopa/Sarp sınır kapısına yakın oturmuyorsanız öncelikle Türkiye içindeki ve özellikle de Karadeniz sahil yolunda hız limitlerine çok dikkat ediniz.
Artık Anadolu'da bile her ilçe girişinde motosikletleri de kapsayan 7/24 radar uygulaması var.
Tabi bu durum uzun yolda 500+ cc motorlarda sürüş zevkini baltalıyor, gözümüz ikide bir km saatine takılıyor ama yapacak bir şey yok.

Sarp sınır kapısına gelince araba kuyruğu göz korkutmasın, en öne geçebilirsiniz. Motosikletlere öncelik Rusya dahil bütün gümrüklerde geçerli.

Gürcistan'a girerken kullandığınız ilaçlar varsa hap şeklinde, çantalara koymayıp üzerinize alın.
Gürcistan'da gece yolculuğuna kalırsanız özellikle tek gidiş/gelişli yollarda dikkatli olun. Aynı durum gündüz için de geçerli.
Karşıdan gelen trafik yoğunsa sollayan üzerinize geliyor. Gece de tek fardan dolayı yeteri kadar hız yapılamadığında arkadan çok taciz ediyorlar.
Yani, Gürcü araç sürücülerinin motorlara saygısı yok bizdeki gibi. Hoş orada fazla motor da yok.

Şimdilik aklıma gelen bunlar.




Bu mesajda bahsedilenler: @malzemec
T
7 yıl
Yüzbaşı

Bende motor alıp uzun yol yapmak istiyorum ama bir sorun var. Uzun yolda arabaya dayanamıyorum. Kafa beyin kalmıyor yolculuk bitince. Motorda da aynısı olur mu acaba?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.