1. sayfa
acemi iseniz fiyatlara çıkmamanızı tavsiye ederim. bütçenizi acemiliği attıktan sonra arttırp daha iyi daha uzun süreli bi araç alırsınız. örnek clio ilanı ikinci aracınız 100000tl olacaksa bütçeniz güzelmiş :) |
dizel isteme amacınız ilk aracınızdan inmemek gibi düşünce mi var yıllık 30.000 km felan mı |
evet iş için kullnacagım dizel oyüzden önemli benzin sıkıntı olur. dediğiniz arabaya bende baktım daha temizide 35.000 tek kötü tarafıda yokuş kalkış desteginin olmaması |
Bravo veya 308 |
Tork konvektörlü şanzuman var yokuşlarda sıkıntı olacağını sanmam. İlla ekstra özellik olarak yokuş kalkış desteği aramak ben lüzümsuz bir şey bu tip şanzumanlar için. |
araç otomatik vites yokuş kalkış desteğine gerek yok normal manuel gibi geri kaçırmaz bide dizel motor torku yüksek normal yokuşlarda geri kaçırmaz. iş için alacaksanız sorun değil dacia . otomatik vitesi sorunlumu onu bi araştırın masrafları ne kadar o daha önemli. dizel otomatik alıp tasarruf etmek yapmak isterken ilerde sorunlarla keşke almasaydım demeyin. iş için çok kullanacaksınız bildiğim kadarı ile. |
308 Alin Motor sanziman sorunsuzdur |
Ford focus alın düzde 100 virajda 140 la gidersiniz |
Tork konvertörlü değil, tek kavramalı robotize yarı otomatik şanzıman var bu araçta. Megane 2 1.5 dizellerde 4 ileri tork konvertörlü şanzıman var. |
verdiginiz bilgiler için çok teşekkür ederim diğer arkadaşlarada Fiat punto gördüm 37bin - 43bin arası var bu araç için düşünceniz nedir donanımlı bir araç |
Accent blue al yokuşta falan zorlamaz şanzıman kullanışlı ve rahat |
Hocam hazır müsait bir ortam varken tork konvektörü tam olarak ne işe yarar? iyi birşey midir ? |
http://www.bilgiustam.com/tork-konverteri-nedir-nasil-calisir/ İyi birşeydir. Kolay kolay bozulmaz. Ama eski tip olanları çok yaktırır. Manuelden 1-2 litre daha fazla yaktırır. Yeni nesil olanları ise oldukça iyidir, örnekleri BMW 8 ileri zf Volvo 8 ileri Aisin Mercedes 9gtronic adında şanzımanları kullanıyorlar. |
İlan varmış fiyat aralığından tahmin etmiştim doğru bu şanzıman öyle. |
Yeni nesil çift kavramalı şanzumanlara ve robotize edilmiş Manuellere göre biraz daha çağ dışı ve basit bir teknolojiye dayanıyor temeli ancak bu yakıt tüketimini artırsa da daha dayanıklı bir ürün olmuş oluyor. İşin teknik boyutunu fazla bilmiyorum ancak tork konvektörlü şanzumanlara çok dik yokuşlar hariç geriye kaçma sorunu yaşamazsınız hatta frenden ayağınızı çektiğinizde öne doğru gitmeye bile başlar araç. Dediğim gibi hiç başıma gelmedi ancak çok dik yokuşlarda da el freni eşliğinde kalkılarak sorun çözülür. |
tork konvertörlü şanzımanlar sorunsuzlukları ile ünlüdür fakat yakıt tüketimi diğer gruplara göre fazladır . örneğin benim civic 10lt manuel olanı 9lt. yarı otomatik yada robotize edilmiş şanzımanlar manuel leri ile aynı yakabiliyor. fakat onlarda debriyaj olayı var uzun vadede yada zorlu kullanımlarda kavrama/mekatronik arızaları cıkabiliyor. forumda mekatronik arızalar la ilgili yazılar bulabilirsiniz. civic te 250.000 km ye kadar şanzıman açan çok nadirdir. sadece yağ bakımı yapılyor. ( 2001-2004 focus ta da durum aynı idi sanırsam bildiğim araçları örnek veriyorum) |
1. sayfa
Acemiyim araç almayı düşünüyorum .
İstediğim özellikler Otomatik - Dizel - Yokuş Kalkış destegi.
Baktıklarım - Bravo - Punto - Clio
Maksimum : 43.000 çıkmak istiyorum ilk arabam olacağı için daha fazla vermek istemiyorum.
Tecrübeli kişilerden tavsiye istiyorum başımı ağrıtmayacak bir araba ?