1. sayfa
Pug 208, renault clio. |
Linea, egea, fire, 1.3 multijet Dacia logan mcv, sandero |
Sadece model olarak değilde kısaca model ve sebepleriyle birlikte yazarsak daha açıklayıcı olabilir gibi. |
0 olarak B segmenti: İbiza 1.0 MPİ 2.El olarak B segmenti: Clio 1.5 dCi 0 olarak C segmenti: Leon 1.2 TSi 2.El olarak C segmenti: Bravo 1.4 T-Jet, 308 1.6 Hdi 0 olarak D segmenti: SuperB 1.4 Tsi 2.El olarak D segmenti: 508, Mondeo, Avensis. |
Çok ekonokomik |
Komik olan nedir söylerseniz sevinirim.. |
Tsi ekonomi motoru değil lpg anca prins takılır prins fiyatlatıda malum, ayrıca d segmenti araba pek ekonomi odaklı bir segment değil. |
Sembol, 301, celysse gibi araçlar. |
Tsi uzun yolda ekonomik bir ünite fakat şehiriçi dur kalklarda sıradan benzinliler gibi yakıyor orası bir gerçek. Fakat D segmenti fiyatlarına baktığımız zaman sıradan Mondeo, 508 fiyatlarının çok az kombinasyonla 100.000₺ civarı. Dolu bir dizel otomatik B segmenti araç 70.000₺ üzerinde oluyor. Benim kanaatimce 70.000₺'ye kutu gibi bir araç alacağıma biraz fazla da yoksa SuperB alıp, birkaç temel opsiyonla doldurmak daha avantajlı ve karlı gibi geliyor. |
O konuda haklısınız ama Türkiye gibi ülkede d segmenti araba yine lüks bence evet full b jazz'a 70 bin verileceğine bomboş bile olsa d segmmenti daha iyi |
Az yakan deyince akla 4 marka gelir. Renault, Citroen, Peugeot, Fiat |
1. sayfa
Sizce sıfır yada minimum 2014 model ikinci el araçlardan hangisi en ekonomiktir? Segment farketmez.
-Alış fiyatına nazaran performans oranı
-Vergisi
-Yakıtı
-Bakımi ve diğer işletme giderleri gibi.
Buyurun söz sizde
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >