1. sayfa
Olayır resmi boyuta taşiyarak şikayetçi olmanızı önereceğim. Iyi günler dilerim. |
Madem söz hakkı doğmuş, ben de iki kelam etmek isterim. Cihaz kız arkadaşımın telefonu. Ben satarken zaten ekranın serviste yapıldığını belirttim. Kız arkadaşım Bakırköy'de LG yetkili servisinde kendisi yeni ekran taktırttı. Keşke elimizde servis formu duruyor olsaydı da açıklık getirebilseydim. Ürün satıldıktan yaklaşık 2 ay sonra bana böyle bir şikayetle geliniyor ve benden 400 lira para isteniyor. Kusura bakmayın da ben cihazın satıldıktan sonra açılıp ellenmediğini nereden bilebilirim. Ben de sorumluluğun benden çıktığını alıcıya ait olduğunu yardımcı olamayacağımı belirttim. Daha önceki alışverişlerim de referanslarımdadır. Kimseyle bugüne dek sorunlu bir alışverişim de olmadı. Konuya da başka yorum yapmayacağım. Benim içim sattığım maldan yana rahattır. Herkese hayırlı forumlar. |
Arkadaş kendisi de yazmış, garantili diye satılan telefonun garantisi yok, herhangi bir bilgisayar kaydında izi yok, rapor yok ve üstüne tabi açıklık getirebilseydim diyor, getiremezsiniz hocam, benim sorunumun kaynağı bu, bu yüzden güvenilir ve doğru bir insan değilsiniz benim için. 2 ay sonra olması durumu ise, 15-20 gün civarı abimi kullanın, biraz daha deneyin diye ısrarım ve ardından garantiye gidip gelme sürecidir. Gönlünüzün rahatlığına devam edin, ben 500 lirayı sonuna kadar haram ettim, umarım cezasını çekersiniz. |
Geçmiş olsun öncelikle ben serviste ciddi ciddi orjinal donanımın çakmasıyla değiştirildiğini düşünüyorum kaldı ki garantili servise de yollamamis illegal yollarla yapılan bir durum acıkcası satıcının bu kadar ilgisiz olması beni de dusundurdu bence olayı resmi makamlara ve forum yönetimine tasimanizi öneririm tekrar gecmis olsun |
Hocam varsayımlarla alıcıyı suçlayarak kaçamazsınız bu konudan. Siz cihazı garantili diye satmışsınız sonra yok şöyle olduysa yoksa böyle olduysa diyerek terbiyesizlik yapıyorsunuz. Gerçekten ayıp. |
Garantili diye satılan bir ürün, garantisiz çıkıyor. Pek açıklama yapılacak, savunulacak bir durum yok gibi duruyor.. |
İlanı inceledim. Cihazın garantili olduğu, kusursuz olduğu belirtilmiş. (Hoş servise giden ürün nasıl kusursuz oluyorsa..) Ama servise gitmesi ile ilgili herhangi bir bilgi bulunmuyor. Servise gönderdiğiniz bir ürün varsa servise gittiğine dair herhangi bir kanıt olması lazım. Yoksa "ben servise yolladım sen kendin bozmuşsun" iddianızı kanıtlayamazsınız. |
Objektif yorumlar için teşekkürler, olayın kanuni boyutu için de abim avukatına danışacak, kimseyle uğraşmak ve uğraştırmak istemiyorum şu sıkıntılı günlerde ama pek laftan anlamıyor abim. |
G2 anakart arıyorum, elinde olan varsa iletişim kursun arkadaşlar. |
Dolandırıcı suçlaması ile karşı karşıya kaldığımda keşke vs ile durumu geçiştirieceğime gerekirse başka ildeki servise gider kayıtlardan durumu netleştirirdim.1 Anakart için arkadaşımdan destek istedim adetli gelir ise iletişime geçeceğim.2 |
Teşekküler hocam, bekliyorum haberi, durumda belli daha fazla açıklamaya gerek yok, dolandırıcı olmasa bile sözüne güvenilir biri değil. |
Şimdilik stok bulunmamakta fakat gelişme olursa ulaşacağım... |
burada asıl mesele cihazı sen sattıktan 2 ay sonra arıza yaptı diye alıcının sana dönüş yapması değil garantili diye satılan cihazın garantisinin olmayışı ve senin garanti kapsamında yapıldı dediğin işlemi ispatlayamamandır. hal böyle iken oluşan zararı nasıl alıcıya yükleyebiliyorsun Allahtan reva mı bu adama ? adam gibi satıcı sattığı malın arkasında duran satıcıdır. winter arkadaşımıza tavsiyem garantili olduğu yazan ilanın resmini al ve servisten ürünün başka yerde tamir gördüğüne ve garanti dışı olduğuna dair resmi bir belge al. satıcının buradaki yazısınında resmini çek ve bütün bunlar ile tüketici hakem heyetine başvur. yalan ve yanlış ifadeler ile mal satmaktan savcılık satıcının hakkında işlem başlatacaktır. 2014 de çıkan bir kanuna göre 2. el ürünlerde satıcının 1 yıl ürünün arkasında durma maddesi var. her türlü mağduriyetini giderirsin. insanları böyle mağdur etmek artık hiç kolay değil. linkten bakabilirsin:http://www.milliyet.com.tr/ikinci-ele-de-garanti-mecburiyeti/ekonomi/detay/1874598/default.htm |
1. sayfa
Satışta: Satıcıyla iletişime geçiniz.
Selamlar
Yaklaşık bir ay önce arkadaş ile Lg G2 telefon alışverişi yaptık. Cihaz ararken özellikle garantili olmasını istemiştim. Bu yüzden arkadaşın ilanda belittiği üzere Ağustosa kadar Delta garantili olan cihazı aldım. Sorunsuz bir alıveriş oldu.
Cihazı abimin eşi için aldım fakat bir türlü tam performans alamadık. Ben farklı bir cihaz kullandıkları ve alışamadıklarını düşündüm, cihazı bir kaç kez tekrar kurdum. Fakat yine aynı sorunlar devam etti ve servise gönderdik. Fakat servisden cihazın başka bir tamirci tarafından açıldığını ve garanti dışı kaldığını belirtti.
Gönderilen emaillerde fotograflarla da göstermişler, istanbulda technozen diye bir firmanın etiketi yapıştırılmış yani cihaz garanti dışı kalmış. Anakartı değişimi gerekiyor ve 400 tl istediler, bizde haliyle yaptıramadık.
Sorunu arkadaşa ilettiğimde ekran değişimi yapıldığını ve işleminde garanti kapsamında serviste yapıldığını söyledi. Bunun üstüne Delta Servisden işlem geçmişini istedik, malesef böyle bir tamir kaydı çıkmadı. Durumu arkadaşa ilettim, raporu bulabilrse göndereceğini söyledi, fakat daha sonra bulamadık dedi.
Bu durumda cihazı geri almasını istemedim, fakat arızanın giderilmesinda tutarı belki yarı yarıya paylaşma konusunda yardım isteğim, ben karışmam yanıtını aldım.
Özellikle garanti dışı kalan bir cihazın garantili diye satılması ve arkadaşın tutumu hayal kırıklığı oldu. 2003'den beri forumdayım, 200 lira bir maliyeti olacak bana, üzücü ve itibar kaybettirici, şu noktada tavsiyem arkadaş ile alışveriş yapmamamız ve sözüne güvenmemeniz olacaktır.
http://forum.donanimhaber.com/m_116730504//tm.htm#116730504
Sistem Notu : Bu ilan her türlü yoruma açıktır.