Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
14
Cevap
398
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Sorunlu Alışveriş - cmshn
Şehir : #Konya
İlan Türü : #Satılık
W
8 yıl
Er
Konu Sahibi


Satışta: Satıcıyla iletişime geçiniz.
Sorunlu Alışveriş - cmshn

Selamlar
Yaklaşık bir ay önce arkadaş ile Lg G2 telefon alışverişi yaptık. Cihaz ararken özellikle garantili olmasını istemiştim. Bu yüzden arkadaşın ilanda belittiği üzere Ağustosa kadar Delta garantili olan cihazı aldım. Sorunsuz bir alıveriş oldu.
Cihazı abimin eşi için aldım fakat bir türlü tam performans alamadık. Ben farklı bir cihaz kullandıkları ve alışamadıklarını düşündüm, cihazı bir kaç kez tekrar kurdum. Fakat yine aynı sorunlar devam etti ve servise gönderdik. Fakat servisden cihazın başka bir tamirci tarafından açıldığını ve garanti dışı kaldığını belirtti.

Gönderilen emaillerde fotograflarla da göstermişler, istanbulda technozen diye bir firmanın etiketi yapıştırılmış yani cihaz garanti dışı kalmış. Anakartı değişimi gerekiyor ve 400 tl istediler, bizde haliyle yaptıramadık.

Sorunu arkadaşa ilettiğimde ekran değişimi yapıldığını ve işleminde garanti kapsamında serviste yapıldığını söyledi. Bunun üstüne Delta Servisden işlem geçmişini istedik, malesef böyle bir tamir kaydı çıkmadı. Durumu arkadaşa ilettim, raporu bulabilrse göndereceğini söyledi, fakat daha sonra bulamadık dedi.

Bu durumda cihazı geri almasını istemedim, fakat arızanın giderilmesinda tutarı belki yarı yarıya paylaşma konusunda yardım isteğim, ben karışmam yanıtını aldım.

Özellikle garanti dışı kalan bir cihazın garantili diye satılması ve arkadaşın tutumu hayal kırıklığı oldu. 2003'den beri forumdayım, 200 lira bir maliyeti olacak bana, üzücü ve itibar kaybettirici, şu noktada tavsiyem arkadaş ile alışveriş yapmamamız ve sözüne güvenmemeniz olacaktır.


http://forum.donanimhaber.com/m_116730504//tm.htm#116730504

Sistem Notu : Bu ilan her türlü yoruma açıktır.



H
8 yıl
Er

Olayır resmi boyuta taşiyarak şikayetçi olmanızı önereceğim. Iyi günler dilerim.



C
8 yıl
Er

Madem söz hakkı doğmuş, ben de iki kelam etmek isterim.

Cihaz kız arkadaşımın telefonu. Ben satarken zaten ekranın serviste yapıldığını belirttim. Kız arkadaşım Bakırköy'de LG yetkili servisinde kendisi yeni ekran taktırttı. Keşke elimizde servis formu duruyor olsaydı da açıklık getirebilseydim.

Ürün satıldıktan yaklaşık 2 ay sonra bana böyle bir şikayetle geliniyor ve benden 400 lira para isteniyor. Kusura bakmayın da ben cihazın satıldıktan sonra açılıp ellenmediğini nereden bilebilirim.

Ben de sorumluluğun benden çıktığını alıcıya ait olduğunu yardımcı olamayacağımı belirttim. Daha önceki alışverişlerim de referanslarımdadır. Kimseyle bugüne dek sorunlu bir alışverişim de olmadı.

Konuya da başka yorum yapmayacağım. Benim içim sattığım maldan yana rahattır.

Herkese hayırlı forumlar.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
W
8 yıl
Er
Konu Sahibi

Arkadaş kendisi de yazmış, garantili diye satılan telefonun garantisi yok, herhangi bir bilgisayar kaydında izi yok, rapor yok ve üstüne tabi açıklık getirebilseydim diyor, getiremezsiniz hocam, benim sorunumun kaynağı bu, bu yüzden güvenilir ve doğru bir insan değilsiniz benim için.

2 ay sonra olması durumu ise, 15-20 gün civarı abimi kullanın, biraz daha deneyin diye ısrarım ve ardından garantiye gidip gelme sürecidir.

Gönlünüzün rahatlığına devam edin, ben 500 lirayı sonuna kadar haram ettim, umarım cezasını çekersiniz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
8 yıl
Er

Geçmiş olsun öncelikle ben serviste ciddi ciddi orjinal donanımın çakmasıyla değiştirildiğini düşünüyorum kaldı ki garantili servise de yollamamis illegal yollarla yapılan bir durum acıkcası satıcının bu kadar ilgisiz olması beni de dusundurdu bence olayı resmi makamlara ve forum yönetimine tasimanizi öneririm tekrar gecmis olsun



Z
8 yıl
Er

Hocam varsayımlarla alıcıyı suçlayarak kaçamazsınız bu konudan. Siz cihazı garantili diye satmışsınız sonra yok şöyle olduysa yoksa böyle olduysa diyerek terbiyesizlik yapıyorsunuz. Gerçekten ayıp.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

B
8 yıl
Er

Garantili diye satılan bir ürün, garantisiz çıkıyor.

Pek açıklama yapılacak, savunulacak bir durum yok gibi duruyor..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

B
8 yıl
Er

İlanı inceledim. Cihazın garantili olduğu, kusursuz olduğu belirtilmiş. (Hoş servise giden ürün nasıl kusursuz oluyorsa..) Ama servise gitmesi ile ilgili herhangi bir bilgi bulunmuyor.

Servise gönderdiğiniz bir ürün varsa servise gittiğine dair herhangi bir kanıt olması lazım. Yoksa "ben servise yolladım sen kendin bozmuşsun" iddianızı kanıtlayamazsınız.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
W
8 yıl
Er
Konu Sahibi

Objektif yorumlar için teşekkürler, olayın kanuni boyutu için de abim avukatına danışacak, kimseyle uğraşmak ve uğraştırmak istemiyorum şu sıkıntılı günlerde ama pek laftan anlamıyor abim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
8 yıl
Er

allahından bulsun bu ve bunun gibiler


Bu mesaja 1 cevap geldi.
W
8 yıl
Er
Konu Sahibi

G2 anakart arıyorum, elinde olan varsa iletişim kursun arkadaşlar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
8 yıl
Er

Dolandırıcı suçlaması ile karşı karşıya kaldığımda keşke vs ile durumu geçiştirieceğime gerekirse başka ildeki servise gider kayıtlardan durumu netleştirirdim.1

Anakart için arkadaşımdan destek istedim adetli gelir ise iletişime geçeceğim.2




Bu mesajda bahsedilenler: @WinteR
W
8 yıl
Er
Konu Sahibi

Teşekküler hocam, bekliyorum haberi, durumda belli daha fazla açıklamaya gerek yok, dolandırıcı olmasa bile sözüne güvenilir biri değil.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @selahattın ısık
S
8 yıl
Er

Şimdilik stok bulunmamakta fakat gelişme olursa ulaşacağım...



M
8 yıl
Er

burada asıl mesele cihazı sen sattıktan 2 ay sonra arıza yaptı diye alıcının sana dönüş yapması değil

garantili diye satılan cihazın garantisinin olmayışı ve senin garanti kapsamında yapıldı dediğin işlemi ispatlayamamandır. hal böyle iken oluşan zararı nasıl alıcıya yükleyebiliyorsun Allahtan reva mı bu adama ?

adam gibi satıcı sattığı malın arkasında duran satıcıdır.

winter arkadaşımıza tavsiyem garantili olduğu yazan ilanın resmini al ve servisten ürünün başka yerde tamir gördüğüne ve garanti dışı olduğuna dair resmi bir belge al. satıcının buradaki yazısınında resmini çek ve bütün bunlar ile tüketici hakem heyetine başvur.

yalan ve yanlış ifadeler ile mal satmaktan savcılık satıcının hakkında işlem başlatacaktır.

2014 de çıkan bir kanuna göre 2. el ürünlerde satıcının 1 yıl ürünün arkasında durma maddesi var. her türlü mağduriyetini giderirsin. insanları böyle mağdur etmek artık hiç kolay değil.

linkten bakabilirsin:http://www.milliyet.com.tr/ikinci-ele-de-garanti-mecburiyeti/ekonomi/detay/1874598/default.htm




Bu mesajda bahsedilenler: @cmshn
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.