kargo şirketlerinin teslimat prosedüründe böyle bir uygulama yok lakin yine de şansınızı deneyin. kurulumu yetkili servis yapacaksa siz kesinlikle koliye dokunmayın. kendiniz kurulum yapacaksanız bir şekilde kargosuyu ikna edip kontrol edip almaya çalışın.
Yasal olarak böyle bir zorunluluk yok, ancak üründe kırık tarzı sorun çıkarsa servis muhtemelen karışmayacaktır. yani ya kargo şirketi ya da servis sonuçta ikisinden birinden kendinizi garantiye almak zorundasınız. Ya kargodan garantiye alır yanlarında açar kırıksa iade edersiniz ( ki kargo şirketlerti teslim almadığınız ürün açtırmıyorlar size) Ya da koliye hiç dokunmaz yetkili servis çağırır bütün sorumluluğu onlara bırakırsınız.
Bu şartlarda yetkili servis bana göre en mantıklısıdır
Abi yakınlarınızda sipariş verdirebileceğiniz hiç mi mağaza yoktu ? kurumsal olarak, teknosa media markt felan? iyi cesaret yani . Sorun değil birşey olmaz ama olursada hem canınız sıkılır hem zamanınızı bu iş düzelsin diye epey harcarsınız. İnş bir sorun olmaz
Kargodan ürün geldiği zaman sadece kutu hasarı var mı yok u diye kontrol etmen yeterli olur. Kapalı kutu da hasar yok ise içini açmana gerek yok. Servis geldiği zaman kutuyu açacak. Sen açarsan açık kutu konumuna gelir. kutu hasarı yok ise ve servis açtığında tv de hasar var ise servis raporu ile ürün değişimi iadesi olur.
Kutu açıldığında garanti dışı kalır mı?
Tv geldiğinde testlerini nasıl yaparım?
philips 49pus6501