Arkadaşlar excel ile basit bir uygulama yapmak istiyorum ama işin içinden çıkamadım. Şöyleki: 3 adet çalışma sayfam var. Bunlardan ilk ikisi kendilerine has konuları kapsıyor. 3 ncü sayfa ise ilk ikisini de kapsıyor. Örneğin sayfalar 5 sütunlu satırlardan oluşuyor ve 5 nci sütun tarih sütunu. Bu tarihe gelindiğinde komple bu satır 3 ncü sayfadaki diyelim 8nci satıra kadar dolmuş, 9ncu satıra komple (4 sütun olarak) yazılacak. Aynı şey diğer 2nci sayfa için de geçerli olacak. Yani 1 ve 2nci sayfalarda bulunan satırlar 5 ci sütunlarındaki tarihlere geldiklerinde sırayla 3 ncü sayfaya kaydedilecekler. Bunu nasıl yaparım acaba, uzman arkadaşlardan yardım bekliyorum.
3 adet çalışma sayfam var. Bunlardan ilk ikisi kendilerine has konuları kapsıyor. 3 ncü sayfa ise ilk ikisini de kapsıyor. Örneğin sayfalar 5 sütunlu satırlardan oluşuyor ve 5 nci sütun tarih sütunu. Bu tarihe gelindiğinde komple bu satır 3 ncü sayfadaki diyelim 8nci satıra kadar dolmuş, 9ncu satıra komple (4 sütun olarak) yazılacak. Aynı şey diğer 2nci sayfa için de geçerli olacak. Yani 1 ve 2nci sayfalarda bulunan satırlar 5 ci sütunlarındaki tarihlere geldiklerinde sırayla 3 ncü sayfaya kaydedilecekler. Bunu nasıl yaparım acaba, uzman arkadaşlardan yardım bekliyorum.
Edit: Örnek bir çalışma dosyasınıhttp://rapid-share.com/files/11333298/Sorun.rar buraya yükledim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atakan84 -- 12 Ocak 2007; 10:59:46 >