1.8 litreye kadar her şey güzeldi. |
Toyota olunca beğenmemeleri normal. Konu başlığı seat, skodanın yeni bir modeli falan olsa bile nasıl ilgi görürdü. Forumda doğuş şakşakçıları kol geziyor. Toyota falan ol... |
Toyota olunca beğenmemeleri normal. Konu başlığı seat, skodanın yeni bir modeli falan olsa bile nasıl ilgi görürdü. Forumda doğuş şakşakçıları kol geziyor. Toyota falan olunca ilgi görmüyor. Üstelik bu araç ülkemizde üretilecek. Sırf bu yüzden bile ilgi görmesi lazım. Ülkemizde üretilen ilk hibrit araç olacak. |
< Resime gitmek için tıklayın > üşenmedim, sizin için çalıştım aklıma gelen b-suv ve c-suv araçların ölçülerini kendi sitelerinden bulup tablo haline getirdim.uzunluk aynıysa, geniş olan, aynıysa yüksek olan vs şeklinde sıraladım.aslında uzunlukxgenişlikxyükseklik şeklinde çarpıp büyükten küçüğe sıralansa ortaya ne çıkar merak etmiyor değilim edit: üşenmedim uzunlukxgenişlikxyükseklik çarpılınca çıkan yeni sıralama..belki anlamı yok ama vakit geçmiyor yahu < Resime gitmek için tıklayın > |
< Resime gitmek için tıklayın > üşenmedim, sizin için çalıştım aklıma gelen b-suv ve c-suv araçların ölçülerini kendi sitelerinden bulup tablo haline getirdim.uzunluk aynıysa, geniş olan, aynıysa yüksek olan vs şeklinde sıraladım.aslında uzunlukxgenişlikxyükseklik şeklinde çarpıp büyükten küçüğe sıralansa ortaya ne çıkar merak etmiyor değilim edit: üşenmedim uzunlukxgenişlikxyükseklik çarpılınca çıkan yeni sıralama..belki anlamı yok ama vakit geçmiyor yahu < Resime gitmek için tıklayın > |
1.8 litreye kadar her şey güzeldi. |
Toyotadan beklenmeyecek kadar sıradışı bir tasarım olmuş. Motor seçenekleri önemli. 1.8hibrit ile kaybetti. 1.33, 1.6, 1.2turbo benzinli, 1.4 ve 1.6 dizel seçenekleri de umarım olur. Ülkemizde üretiliyor olması güzel bir gelişme. Bu avantajla iyi tutulur gibi geliyor bana. |
Lexusun bir modeli vardı hibrid. Ona çok benziyor. Ben çok beğendim. Keşke alınabilir fiyatlarda olsa :/ |
Japonlarin eskiden ne guzel tasarimlari vardi. Simdi korelilerin arkasinda kaldilar. Nerde eski crvler civicler corollalar... |
Koysun 1.2 t benzinli ve 1.6 dizeli düzgün bir otomatikle, fiyatında da uçmasın. Baksın bakalım satılıyor mu satılmıyor mu. |
bence çirkin olmuş. Amerikada yeni honda h-rv'yi de gördüm onu da beğenmedim. |
Honda civic hb gibi adeta. Ama onde honda damgasini gorunce voaaaa adamlar yapmis oluyor. Toyotayi gorunce cirkin ordek yavrusu oluyor. |
Piyasaya sürüldü mü bilmiyorum bugün Mersinde bu aracı gördüm totoya amblemi görünce şaşırmıştım |
Araç daha üretime bile başlamadı. Sizin gördüğünüz rav4 modeli olabilir mi? Ya da urban cruiser. |
Çok kötü ve zorlama bi tasarım Tasarım işini almanlar güzel yapıyo derli toplu araçlar Japon kore bu işin cıvığını çıkartıyor |
Rav4 değildi. Suriyeden değişik araçlar geliyor plakaya dikkat edemedim belkide suriyeden gelen bir araçtır |
Rav4 derken aslında bahsettiğim araç makyajlanan rav4. Bayiilere dağıtılmaya başlamış olabilir, 3 aydır avrupada satışta. Makyajlı rav4'ün tasarımı da bu araca çok benziyor. < Resime gitmek için tıklayın > |
Türkiyede üret 1.8 hibrit motor koy. Yok mu senin dizel motorun. Gerçi verse gibi buna da 1.6 deli koysalar yanına yaklaşamazsın. 130 binmeden başlar |
Toyota diye okudum girdim. Fotolara baktım honda bu dedim. Sonra kendimi honda olduğuna kabul ettirdim. Mesajları okudum Ismi de çok uygun tam bir honda hatta bu mesajı yazarken toyota olduğunu yine unuttum. Bu kadar da tasarım çalınmaz. |
Toyotanın elinde hibrit olarak bu araca gidecek 1.5 ve 1.8 var. 1.5 küçük olacağı için 1.8 koymuşlar, normal bence. Ülkemizde satılacağını düşünmüyorum. Aurisin de 1.8 hibrit seçeneği var uzun yıllardan beri ama ülkemizde hiç satılmadı. 1.2turbo benzinli, 1.33, 1.6 atmosferik, 1.4, 1.6 dizel motorları da muhtemelen olacaktır. Sadece hibrit olarak piyasaya çıkmaz. |
Toyota'nın bütün araçları çirkin ördek yavrusu gibi olduğu içindir. Ayrıca Civic HB'e voaaa adamlar yapmış diyen birini de görmedim burada. İlk çıktığından beri hunharca eleştiriliyor tasarımı ki bence haklılar da. |
Tabi hocam 1.5 hibrit yarisi ancak kurtarıyor buna 1.8 olması lazım ama sizin dediğiniz gibi büyük ihtimalle Türkiyede satılmaz. Türkiye pazarı için 1.6 vvti manuel-cvt 1.6 hadi bilemedin 1.4 d4d manuel-cvt olması lazım bence. 1.2 turbo ise hiç sanmıyorum Toyota beni şaşırtır |
Demek ki yalnız değilmişim :) tekrar tekrar logoya baktım |
+1 Marka icinde marka |
Araç Toyota' nın TNGA adını verdiği Japonya haricinde bu platformu kullanacak ilk model olma özelliğine sahip.
1.2 L turbo, 114bg ve 185nm tork üreten benzinli motor (6 ileri manuel, CVT ve 4x4),
1.8 L Hybrid Synergy Drive 120 hp e-CVT şanzıman ile beraber sunulacak.
Geçtiğimiz hafta, Türkiye'de hibrit araçların ÖTV oranında indirime gidilmişti. Elektrik motoru 50 kW'ı geçen, motor silindir hacmi 1.6 litre ile 1.8 litre arasında olan binek otomobillerde %90'a varan vergi oranı %45'e; 100 kW'dan güçlü elektrik motorlara sahip, 2.0 litre ile 2.5 litre arasında motor hacmine sahip binek otomobillerde ise %145 olan ÖTV oranı %90'a çekilmişti. Toyota bu vergilendirmeden faydalandı ve 1.8 Hybrid Advance modelini 98.000 liradan satışa sunacağını açıkladı.
oyota C-HR, giriş seviye olan "Advance" ile tüm versiyonlarında 17 inçlik alüminyum alaşımlı jantlar, çift bölgeli otomatik klima, 8 inç Toyota Touch 2 multimedya sistemi, geri görüş monitörü, yağmur sensörü, Cruise Control, otomatik yanan farlar, LED gündüz yanan farlar ve elektronik park freni gibi donanım özelliklerini sunuyor.
Toyota C-HR'nin üst donanım seviyelerinde ise ek olarak ısıtmalı koltuklar, akıllı giriş sistemi, karartılmış yan ve arka camlar, yarı parçalı deri koltuklar, kolay akıllı park destek sistemi, 18 inç alüminyum alaşımlı jantlar ve çift renkli gövde gibi özellikler bulunuyor.
Aracın, 1,2 litrelik turbo benzinli motor versiyonunda 100 kilometrede ortalama 5,9 litre, 1,8 litre VVT-i yeni hibrit motora sahip versiyonunda ise 100 kilometrede ortalama 3,8 litre yakıt tüketiliyor.
Toyota'nın tüm hibrit modelleri 3 yıl/100 bin kilometre mekanik garantisine sahip olup, hibrit aksamı ile hibrit aküsü de 5 yıl/100 bin kilometre için garanti kapsamına alınıyor.
Öte yandan hibriti tercih eden Toyota kullanıcıları, garanti süresi olan 5 yılın bitiminden hemen önce 25 avro+KDV tutarındaki hibrit check-up menüsünü yaptırarak, bunu takip eden 1 yıl/15 bin kilometre boyunca hibrit aküsünü garanti altına almayı sürdürebiliyor. Kullanıcılar, bu check-up'ı her yıl yaptırarak hibritaküsünü toplamda 10 yıl boyunca garanti altına alma imkanından faydalanabiliyor.
1.2 Litrelik turbo motorlu versiyon ve yine Advance donanımın fiyatı ise 83.000 liradan başlayacak.
14-15 Kasım tarihleri arasında teknik veri donanım bazında fiyatlar resmi olarak açıklanacak.
1.2 benzinli
Advance düz vites 83.850 TL (Lansman fiyatı)
Advance Multidrive S 90.250 TL (Lansman fiyatı)
Dynamic düz vites 92.500 TL (Lansman fiyatı)
Dynamic Multidrive S 98.900 TL (Lansman fiyatı)
Diamond düz vites 92.500 TL (Lansman fiyatı)
Diamond Multidrive S 98.900 TL (Lansman fiyatı)
Hibrit
Advance 98.000 TL (Lansman fiyatı)
Dynamic 106.400 TL (Lansman fiyatı)
Diamond 106.400 TL (Lansman fiyatı)
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
Videoyu izlemek için tıklayınız
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 20 Ocak 2017; 22:22:27 >