Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
8
Cevap
983
Tıklama
1
Öne Çıkarma
TÜRK TELEKOM (AVEA) PİŞMANLIKTIR
V
8 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Bir yılı aşkın süredir Avea kullanıyorum. Sadece telefon almak için geçmiştim. Telefonu 24 ay, tarifeyi de 12 ay taahüdle aldım. Önce paketinin süresi bitti. Yeni taahhüt vermek istedim, 19 TL öderken en ucuz tarifenin 29 TL olduğunu söylediler. Aynı tarife yeni aboneler için 19 TL idi. Telefonun taksitleri devam ettiğinden mecbur kabul ettim. Geçen ay internette gezinirken "İcradan yarı fiyatına" araba ilanını görüp tıkladım. Bana mesaj ile şifre geldi, ardından aylık abonelik ücreti olarak 56 TL alındığına dair bir mesaj geldi. Hemen iptal ettim. Ardından müşteri hizmetlerini aradım. Durumu anlatıp alınan ücretin iadesini istedim. Bundan sonraki aylar için aboneliğin iptal edildiğini ancak alınan ücret için bir şey yapamayacaklarını söylediler. Ben de mesajda ki firmanın numarasını aradım iade talep ettim.AVEA İLE İŞ ORTAKLIKLARI olduğunu söylediler, iban numarası verirsem iade yapacaklarını söylediler. Neyse zor bela 56 TL'yi geri aldım. Avea'yı tekrar arayıp hattımın mobil ödemelere kapatılmasını istedim. Hat mobil ödemelere kapatıldı. Geçen gün 5 yaşındaki kızım telefonda ön yüklü olan demo oyunları oynarken mesaj geldiğini fark ettim. Telefonu alıp baktım, okuma yazma bilmeyen kızım mobil ödemelere kapalı telefonumla iki tane oyun satın almış. O anda deliye döndüm. Avea'yı aradım bu iş nasıl olur diye sordum. Geçen gün yaşadığım olayı anlattım, hattımın mobil ödemelere kapalı olduğunu neden oyun satın alınabildiğini sordum. Bunun için hattın internetten içerik satın alınmasına kapanması gerektiğini söyleyince iyice tepem attı. Sonuç olarak; bozulan psikolojim nedeniyle 12 ay telefon, 10 ay da tarife için taahhüt olmasına rağmen hattımı taşıyıp Avea'dan kurtuluyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

K
8 yıl
Binbaşı

Bireysel hatalar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
V
8 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: köfteciŞakir

Bireysel hatalar.

Hiçbir ücret uyarısı yapılmadan sadece bir bağlantı tıklayarak abonelik başlatılması bireysel bir hata mı? Mobil ödemelere kapatılan bir hat ile oyun satın alınabilmesi bireysel bir hata mı? Eğer Avea çalışanı değilsen yaklaşımın çok komik.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

İ
8 yıl
Yarbay

peki ona kapatabilir miyiz hattı içerik servisine



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @vaskin77
V
8 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Evet kapatılabiliyormuş hocam. Ama benim sabrım kalmadı artık. Onu kapatmak yerine hattımı kapatıyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @inexo
M
8 yıl
Yarbay

Bu diğer operatörlerde de oldu..
Olmaması gerekir ama hepsi aynı



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
V
8 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Haklısın, özünde hepsi aynı...al birini vur ötekine. Ben kötünün iyisini seçmeye çalışıyorum. Milletçe kaderimiz bu galiba...hep kötünün iyisini seçmek.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @man utd
S
8 yıl
Binbaşı

Gecmis olsun.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
V
8 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Teşekkürler hocam...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Salvodor_07
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.