Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
2
Cevap
420
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Teleservice Değişim Hakkında (su teması z3c)
M
8 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Evet ilginç bir şekilde su geçirip hiç açılmayan telefonum teleservice tarafından değişime kabul edildi. Şuan değişim cihazı bekliyor diyor. Tahminimce sebebi hiç hasar, çizik olmaması ve suyun ses ve kamera tuşlarından geçmesi. Zaten suya tutmadan önce basınç testide yapmıştım ona rağmen su geçirmişti.

Şimdi sormak istediğim swap cihaz vb şeylere maruz kalmamak için para iadesi alma hakkım var mı? Şuan garanti belgesindeki tarihten 6 aydan fazla geçti ama servise verdiğim gün 6 aydan daha önce. Sonuçta şuan değişim hakkım var ve yapılacak. Bu durumda para iadeside mümkün mü?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
8 yıl
Binbaşı

Bence iade alamazsınız kuzu kuzu değişim yapıyorlar uğraştırmadan. Benim s5 im su geçirdi kvk ekrana 700, başarı anakarta 1100, destek ekrana ve anakartı tamir etmeye 850 lira istedi. Su geçirmemesi gereken telefon su geçiriyo falan diyorum hiç dinlemiyolar öyle kaldı.



M
8 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Alo 175 i aradım ve iade hakkımın olduğunu öğrendim. Kanunları bile inceledim. İlginç ama zor ve karışık değil herkesin anlayabileceği bir şey.

quote:

MADDE 11 – (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,

......

Tüketicinin seçimlik hakları
MADDE 15 – (1) Hizmetin ayıplı ifa edildiği durumlarda tüketici, hizmetin yeniden görülmesi, hizmet sonucu ortaya çıkan eserin ücretsiz onarımı, ayıp oranında bedelden indirim veya sözleşmeden dönme haklarından birini sağlayıcıya karşı kullanmakta serbesttir. Sağlayıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Seçimlik hakların kullanılması nedeniyle ortaya çıkan tüm masraflar sağlayıcı tarafından karşılanır. Tüketici, bu seçimlik haklarından biri ile birlikte Türk Borçlar Kanunu hükümleri uyarınca tazminat da talep edebilir.
....
(3) Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, ödemiş olduğu bedelin tümü veya bedelden indirim yapılan tutar derhâl tüketiciye iade edilir.




Teleservice attığım maillerde ve yaptığım telefon konuşmalarında bir sonuç alamadım. Dalga geçer gibi hepsi aynı şeyi söylüyor.

"Servis olarak bakım ve onarım yönünde hizmet sağlamakta olup ücret iadesi kararları servis tarafından verilmemektedir."

İma edercesine sizin hizmetleriniz yasalara göre olmalı bu benim hakkım ve alacağım keyfinize göre davranamazsınız dediğim halde bir sonuç alamadım. Aynı mesajı geri aldım. En kısa sürede tüketici haklarına başvurup paramı alacağım.

Müşteri hizmetleri dalga geçer gibi yasaları bilmiyorum böyle bir şey yapmıyoruz deyince bu mailleri yasaldestek@teleservice e yolladım ki anlaşılan onlarda bilmiyor ya da umurlarında değil.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.