Arkadaşlar N11 sitesinden alışveriş yaparken 2 kere düşünün. Geçen hafta içinde sıfır niyetine 1 adet laptop aldım. Laptop kargo firması bana getirdiğinde kontrol edip teslim almak istedim. Yalnız kutuda en ufak ezik yırtık olmadığı için kargo firması ürünü ya bu şekilde teslim alacaksınız yada iade edeceksiniz dedi. Bizde kutu sağlam olduğu için sorun olmaz diye teslim aldık. Daha sonra ürünün kutusunu açtığımızda laptopda görünün hiç bir sorun yoktu. Taki pilini takıp elektrik bağlantısını yapana kadar. Laptop açıldığında ekranın kırık olduğunu gördük. Bunu satıcı firma ile görüştük, bize tutanak tutturacaksınız böyle iade iade alamıyoruz diyor. Kargo firması kutuda ezik yoksa tutanak tutmayız diyor. N11 firması ise buradaki en büyük ayıbı SATICI ile sorunu çözünüz. Sen ne işe yarıyorsun o zaman kardeşim. Ben o zaman direk satıcıdan alayım hizmedi dimi? Benim dilim yandı, hala uğraşıyorum sizde dikkat edin.
Sizin adınıza üzüldüm, ama kargocu açmıyorsa iade edecektiniz. Hatta firmayı arayıp bilgi verecektiniz... Eğer kargocu açmama izin vermiyorsa ürünü iade ediyorum bana ürünü açtıran kargo firmasıyla gönderin diyecektiniz...
Video çekeceksin açmadan hocam iyice kontrol edeceksin,artık böyle yapıyorum ben,kargocular korkuyor tutanak tutmaya.Rezil,mahvolmuş kargoyu bana teslim etmeye bana getiriyorlar almayınca o halde bile tutanak tutmuyor adamlar.
hocam geçmiş olsun, ama dediğiniz gibi fişe takıncaya kadar fark etmemişsiniz, kargocunun yanında açsanız bile sorun yok deyip teslim alacaktınız ürünü.
firma ayıplı ürün yollamış, n11 zaten rezil bir firma bu konuda. thk ne gitmekten başka yol görünmüyor gibi duruyor.
bir de böyle kurumsal olmayan satıcılardan değerli alet almak riskli hakikaten.
bir de kargocunun yok iade edin ya teslim alın gibi bir lüksü yok, o da saçmalamış.
öncelikle geçmiş olsun hocam. kargocuların kargoyu konrol ettirmemesi büyük problem evet. hatta çoğu zaman işyerine getirip imza bile attırmadan bırakıp gidiyolar.
ama bu noktada n11'in devreye girmesi gerekirdi. 1 günde laptopun ekranını kıracak haliniz yok sonuçta. n11 hep satıcının yanında. benim başıma gelen olayı anlatıyım:
iade için gönderdiğim kargoyu, 1 hafta önce teslim almasına rağmen iade talebimi 7 kez reddeden zeyfegu adlı mağaza yetkilisi dün gece beni arayıp ağza alınmayacak küfürler etti.
konuyla ilgili n11i aradım adamların umrunda değil. kişisel tüm bilgilerimi silin ve o mağazaya vermeyin diyorum ilgilenicez diyo. konuyu yargıya taşıyacağım, konuşmaları programla kaydetmiştim.
işin garibi bahsettiğiniz magaza %100 puan almış.n11 de ki mağaza memnuniyet puanlama işi o zaman manipilasyon. en iyisi pahalı olsun güvenli siteden almak diyosun onlarda aynı şeyi yapıyo.herkes milleti tokatlama derdinde
işin garibi bahsettiğiniz magaza %100 puan almış.n11 de ki mağaza memnuniyet puanlama işi o zaman manipilasyon. en iyisi pahalı olsun güvenli siteden almak diyosun onlarda aynı şeyi yapıyo.herkes milleti tokatlama derdinde
hocam mağaza puanlama denilen olay hikaye. mağaza n11'e kadar çok para kazandırıyorsa o kadar yüksek oluyo puanı.
zeyfegu adlı mağazadan aldığım ürünün altına yorum yazdım n11 hemen sildi. benimle beraber 4 tane daha 1 yıldızlı yorum vardı onları da silmiş. buyrun ürün linki:
Arkadaşlar N11 sitesinden alışveriş yaparken 2 kere düşünün. Geçen hafta içinde sıfır niyetine 1 adet laptop aldım. Laptop kargo firması bana getirdiğinde kontrol edip teslim almak istedim. Yalnız kutuda en ufak ezik yırtık olmadığı için kargo firması ürünü ya bu şekilde teslim alacaksınız yada iade edeceksiniz dedi. Bizde kutu sağlam olduğu için sorun olmaz diye teslim aldık. Daha sonra ürünün kutusunu açtığımızda laptopda görünün hiç bir sorun yoktu. Taki pilini takıp elektrik bağlantısını yapana kadar. Laptop açıldığında ekranın kırık olduğunu gördük. Bunu satıcı firma ile görüştük, bize tutanak tutturacaksınız böyle iade iade alamıyoruz diyor. Kargo firması kutuda ezik yoksa tutanak tutmayız diyor. N11 firması ise buradaki en büyük ayıbı SATICI ile sorunu çözünüz. Sen ne işe yarıyorsun o zaman kardeşim. Ben o zaman direk satıcıdan alayım hizmedi dimi? Benim dilim yandı, hala uğraşıyorum sizde dikkat edin.
Hocam ben senin yerinde olsam olayı fazla dillendirmeden ürünü paketler iadeye gönderir ve ürünü kargodan teslim almalarını beklerdim. İnceden inceye ürünü kontrol etmeden (ki ürünün pilini takıp açmadan belli olmuyordu diyorsun) kargodan ürünü teslim alırlarsa iş bitmiş demektir. Sonra kırık olduğunu fark ettiklerinde kırık yollamışsın iade talebini ret ediyoruz derlerse sen de aynısı onlara söylersin. Kargocuya hasar tespiti tutanağı düzenletmişler mi?
Arkadaşlar N11 sitesinden alışveriş yaparken 2 kere düşünün. Geçen hafta içinde sıfır niyetine 1 adet laptop aldım. Laptop kargo firması bana getirdiğinde kontrol edip teslim almak istedim. Yalnız kutuda en ufak ezik yırtık olmadığı için kargo firması ürünü ya bu şekilde teslim alacaksınız yada iade edeceksiniz dedi. Bizde kutu sağlam olduğu için sorun olmaz diye teslim aldık. Daha sonra ürünün kutusunu açtığımızda laptopda görünün hiç bir sorun yoktu. Taki pilini takıp elektrik bağlantısını yapana kadar. Laptop açıldığında ekranın kırık olduğunu gördük. Bunu satıcı firma ile görüştük, bize tutanak tutturacaksınız böyle iade iade alamıyoruz diyor. Kargo firması kutuda ezik yoksa tutanak tutmayız diyor. N11 firması ise buradaki en büyük ayıbı SATICI ile sorunu çözünüz. Sen ne işe yarıyorsun o zaman kardeşim. Ben o zaman direk satıcıdan alayım hizmedi dimi? Benim dilim yandı, hala uğraşıyorum sizde dikkat edin.
Hocam ben senin yerinde olsam olayı fazla dillendirmeden ürünü paketler iadeye gönderir ve ürünü kargodan teslim almalarını beklerdim. İnceden inceye ürünü kontrol etmeden (ki ürünün pilini takıp açmadan belli olmuyordu diyorsun) kargodan ürünü teslim alırlarsa iş bitmiş demektir. Sonra kırık olduğunu fark ettiklerinde kırık yollamışsın iade talebini ret ediyoruz derlerse sen de aynısı onlara söylersin. Kargocuya hasar tespiti tutanağı düzenletmişler mi?
Kardeşim doğru söylüyorsun. Ben o adiliği yapmayı akıl edemedim. Kötü niyetli davranmak istemedim. Adamlara mesaj attım durumu anlatan onlarda bugün bana telefon açıyorlar biz kargoyu teslim almayacağız, size iade gelen kargoya tutanak tutturun daha sonra kargodan ücreti tanzim edersiniz diyor. Yani kargo şirketine benim üçkağıtçılık yapmamı diyor resmen. N11'e durumu anlatıyorum en ufak dönüş yapmıyorlar.
hocam adam 5 parça ürün satıyo. güvenilir olmadığı çok açık. toplam yorum sayısı da 5. tamam bazen yorum ve satış sayısı çok olan satıcılar da sorun çıkarıyor ama bu ender oluyor.
satıcının dediğini yapıp ürünü gönderirseniz dikkat edin; benim bildiğim kadarıyla iade ürünler sigortasız gönderiliyor. hakkınızı tüketici hakem heyetinde aramaktan başka çare yok gibi görünüyor. çünkü n11 de hep satıcılardan yana
Aliexpress'den elin çinlisinden onca alışveriş yapıyorum. Vallahi adamlara helal olsun, en ufak sorunda yeter ki kötü yorum yapmayalım müşteri memnuniyeti için her türlü kolaylığı gösteriyorlar. Cep telefonu ekranı alıyorum, daha çinden geliyor sorun çıkmıyor, çıksada hemen para iadesi yada yenisini gönderiyorlar. Satıcı sorun çıkarsa Alibaba yine alıcıdan yana karar veriyor. Bizim firmalarımız bu yüzden dünya firması olamaz.
sistem böyle işler hocam
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
bu şekilde tutanak tutuyorlar mı.
birde satıcı ve ürünün linkini atarsanız sevinirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sakalak -- 28 Ekim 2015; 15:38:30 >
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
firma ayıplı ürün yollamış, n11 zaten rezil bir firma bu konuda. thk ne gitmekten başka yol görünmüyor gibi duruyor.
bir de böyle kurumsal olmayan satıcılardan değerli alet almak riskli hakikaten.
bir de kargocunun yok iade edin ya teslim alın gibi bir lüksü yok, o da saçmalamış.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fantasticoo -- 28 Ekim 2015; 15:58:03 >
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
ama bu noktada n11'in devreye girmesi gerekirdi. 1 günde laptopun ekranını kıracak haliniz yok sonuçta. n11 hep satıcının yanında. benim başıma gelen olayı anlatıyım:
iade için gönderdiğim kargoyu, 1 hafta önce teslim almasına rağmen iade talebimi 7 kez reddeden zeyfegu adlı mağaza yetkilisi dün gece beni arayıp ağza alınmayacak küfürler etti.
konuyla ilgili n11i aradım adamların umrunda değil. kişisel tüm bilgilerimi silin ve o mağazaya vermeyin diyorum ilgilenicez diyo. konuyu yargıya taşıyacağım, konuşmaları programla kaydetmiştim.
sakın zeyfegu adlı satıcıya bulaşmayın.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi two_face -- 28 Ekim 2015; 16:21:08 >
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @alitaro
hocam mağaza puanlama denilen olay hikaye. mağaza n11'e kadar çok para kazandırıyorsa o kadar yüksek oluyo puanı.
zeyfegu adlı mağazadan aldığım ürünün altına yorum yazdım n11 hemen sildi. benimle beraber 4 tane daha 1 yıldızlı yorum vardı onları da silmiş. buyrun ürün linki:
http://urun.n11.com/kadin-parfum/avon-pur-blanca-edt-50ml-bayan-parfum-3-adet-P13441330
şimdi şikayetvar a yazıcam n11 deki yorumların güvenilirliği yoktur diye.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Hocam ben senin yerinde olsam olayı fazla dillendirmeden ürünü paketler iadeye gönderir ve ürünü kargodan teslim almalarını beklerdim. İnceden inceye ürünü kontrol etmeden (ki ürünün pilini takıp açmadan belli olmuyordu diyorsun) kargodan ürünü teslim alırlarsa iş bitmiş demektir. Sonra kırık olduğunu fark ettiklerinde kırık yollamışsın iade talebini ret ediyoruz derlerse sen de aynısı onlara söylersin. Kargocuya hasar tespiti tutanağı düzenletmişler mi?
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Kardeşim doğru söylüyorsun. Ben o adiliği yapmayı akıl edemedim. Kötü niyetli davranmak istemedim. Adamlara mesaj attım durumu anlatan onlarda bugün bana telefon açıyorlar biz kargoyu teslim almayacağız, size iade gelen kargoya tutanak tutturun daha sonra kargodan ücreti tanzim edersiniz diyor. Yani kargo şirketine benim üçkağıtçılık yapmamı diyor resmen. N11'e durumu anlatıyorum en ufak dönüş yapmıyorlar.
http://www.n11.com/magaza/electromarket19
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @sakalak
hocam adam 5 parça ürün satıyo. güvenilir olmadığı çok açık. toplam yorum sayısı da 5. tamam bazen yorum ve satış sayısı çok olan satıcılar da sorun çıkarıyor ama bu ender oluyor.
satıcının dediğini yapıp ürünü gönderirseniz dikkat edin; benim bildiğim kadarıyla iade ürünler sigortasız gönderiliyor. hakkınızı tüketici hakem heyetinde aramaktan başka çare yok gibi görünüyor. çünkü n11 de hep satıcılardan yana
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle