Gameekstradan aldığım Creative Rageyi kulaklığımı mikrofonu ve usb kablosu gibi aksesuarları tam şekilde yolladım. Zaten ürün kırık diye servis dışı olmuş.
Ürünü kargodan teslim alıp, paketi açtığımda içinden mikrofonu çıkmadı, Gameekstranın teknik servisini aradım ve sorunumu anlattım. Teknik servis yetkilisi, benim servise mikrofonu dahil şekil de yolladığımı kayıtlara bakarak söyledi. Ve aynı zamanda bana servisten de tam aksesuarlı şekilde gönderilmiş olduğunu yine kayıtlara bakarak söyledi.
Ben eminim ki teknik servis kutudan çıkartırken mikrofonu düşürdü, ve farkına varmadı bile. Napmam lazım arkadaşlar ?
edit.imla
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Intheflames -- 6 Ekim 2015; 19:00:33 >
Ürünü kargodan teslim alıp, paketi açtığımda içinden mikrofonu çıkmadı, Gameekstranın teknik servisini aradım ve sorunumu anlattım. Teknik servis yetkilisi, benim servise mikrofonu dahil şekil de yolladığımı kayıtlara bakarak söyledi.
Ve aynı zamanda bana servisten de tam aksesuarlı şekilde gönderilmiş olduğunu yine kayıtlara bakarak söyledi.
Ben eminim ki teknik servis kutudan çıkartırken mikrofonu düşürdü, ve farkına varmadı bile. Napmam lazım arkadaşlar ?
edit.imla
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Intheflames -- 6 Ekim 2015; 19:00:33 >