Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
4
Cevap
1489
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Bir Vatandaş olarak Teşekkürler FUJİFİLM
S
9 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Öncelikle herkese selamlar. Aşağıda paylaştığım tüm düşüncelerim samimi ve içimden gelen duygularımdır.

Uzun zamandır kendi çapımda elektronik takıntısı olan ve bu yolda yine kendi bütçeme uygun olarak harcama yapan birisiyim.Gün geldi Htc bağımlısı, yeri geldi Apple ci oldumİnsanlara kendi firmammış gibi samsung u, sony i pioneer i panasonic i vs. övdüm.Hep iyi olanı almaya çalıştım.Ancak hemen hepsinde aynı sorun karşıma çıktı.Sorumsuz ve sorunlu müşteri ilişkileri.(küçük istisnalar hariç) Tlf aldım güncelleme desteği yok.Yurt dışındaki işlemci Türkiye de yok.Kullanım klavuzu isterim Arnavutça dan Lehçe ye kadar var ama ne hikmetse sitede Türkçe yok. Mail atarsın saçma sapan cevap gelir.Ve en önemlisi fiyat vergi bahanesiyle Amerika nın, Irak ın Dubai nin 2 katı.
En son 1.5 yıl önce yeni bir aynasız makine almak için araştırma yaparken daha önceden araştırıp, fiyatları çook pahalı diye sadece uzaktan baktığım Fuji x serisi makinelerde Türkiye fiyatlarının Amerika ile aynı olması sebebiyle x-e2 aldım.Yalnız alırken yine müşteri hizmetleri ile ilgli sorun ve destek yetersizliği olacağını düşünüyordum.Çünkü bir çok yerde Fuji ile ilgili kötü yorumlar vardı.
İyiki almışım.Gerek makine ve lens gerek Fuji destek ve müşteri ilişkileri benim için 10 numaraydı.
Hele arkasına sığınılan Efendim ülkemizde vergi oranları çok yüksek bahanesi yoktu.Demek ki isteseler hepsi yapabilir.Türk halkını ve müşterisini ikinci sınıf insan yerine koyup tonlarca parayı alan firmalar aslında bizi kandırıyorlarmış gibi geldi bana.
Neyse çok uzattım.Yeni bir makine almak için tekrardan FujiFilm i tercih ettim.Bu arada bana bir müşteri gibi değil de arkadş gibi değer veren ve işlemlerimin hallolmasını sağlayan( kendilerinden izin almadıkça buradan açıklayamayacağım büyük iyilikler ve güzellikler yapan) Sayın Mustafa HOŞBAKAN Beyefendi başta olmak üzere, Sirkeci FujiFilm Shop taki Ozan ŞENTÜRK beyefendi ve tüm FujiFilm Türkiye çalışanlarına Teşekkür ederim.

Biraz uzun oldu ama çok dertlenmişim...




Bu mesajda bahsedilenler: @Fujifilm Türkiye Mrk.
F
9 yıl
Yarbay

Bende bir workshopta tanışmıştım kendileriyle. Sizin vesilenizle ben de teşekkür ediyorum Fujifilm ailesine ve Mustafa bey'e..



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @selcuky1 , @Fujifilm Türkiye Mrk.
F
9 yıl
Yüzbaşı

Çok rica ederiz, bizleri mahçup ediyorsunuz

Erzurum dan bu güzel yorum ve dilekleri almak ayrıca bizi çok mutlu ediyor... Sizin de yazdığınız gibi ABD fiyatlarını Türkiye de uygulamak kolay değil, ANCAK imkansız da değil. Biz bunu yaklaşık 1,5 yıldır Türkiye de yapıyoruz ve zaman zaman diğer markalardan da biraz şaka ile karışık olsa da "uyarılar" almıyor değiliz ... "Niye böyle yapıyorsunuz ?" "Gayet güzel yüksek vergilerle durumu açıklayarak idare ediyorduk" vs gibi çok yorum ve "telkinler" dinledik açıkçası... Ama bildiğimiz ve araştırdığımız bir gerçek var ki Türkiye de (tüm markalarda) satılan fotoğraf makinelerin %70 e yakın bir oranı B&H / Amazon / Hayyam çarşısı İstanbul gibi yerlerden alınmakta. Bu durumu analiz etmekte bazı markalar gerçekten güçlük çekmekteler ve zannediyorlar ki Türkiye de tüm fotoğraf makineleri onların "resmi" kanalları üzerinden satılıyor - Böyle bir durum söz konusu değil tabii ki - Ayrıca bu spot da satılan ürünlerde tüketici %30 -50 kadar fiyat avantajı sağlasa da Garanti konularında sıkıntı çıkmakta, fatura kesilmiyor vs vs gibi ülkemize yakışmayan ve tüketiciyi mağdur eden durumlar yaşanıyor.
Türkiye de vergi yükü elbette ABD den veya Avrupa ülkelerinden daha yüksek, ancak bu durumu da markanın kendi showroomlarını açarak ve hiç bir aracı kurum, toptancı, perakendeci ile çalışmayarak doğrudan kullanıcıya ulaşmakla maliyet ve bütçeler açısından çözebiliyoruz. Şu anda İstanbul, İzmir ve Ankara merkezlerimiz açıldı ve üretici olarak hiç bir aracı kuruluş ve üçüncü kişiler olmadan kullanıcılarımıza doğrudan ulaşıyoruz. Bursa, Adana, Antalya ve Eskişehir ise kısa sürede açılacak. Daha sonra toplam da 32 ilimizde bu Showroom / Fotoğraf merkezleri kurulmuş olacak. Franchise / Bayilik başvurusu çok alıyoruz, ancak tüm Showroomlar sadece Fujifilm tarafından işletilecek ve aracılar ile kesinlikle çalışmayacağız. (Aksi taktirde fiyatları ABD seviyesinde korumamız mümkün olamaz zaten)
Sanırım başarılı olmanın sırrı da Fotoğrafı ve Fotoğraf ile ilgili uğraşan insanları sevmemizden kaynaklanıyor :)

Bizde bir deyim vardır - FOTOĞRAFI SEVEN İNSANDAN ZARAR GELMEZ diye... Doğru değil mi sizce ?

Güzel sözleriniz için teşekkür eder ve makineniz ile çekilen fotoğraflarınızı Facebook da FUJIFILM X CLUB TÜRKİYE sayfamızda paylaşmanızı rica ederim

sevgilerle...




Bu mesajda bahsedilenler: @freedom77 , @selcuky1
S
9 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Ben teşekkür ederim. Her kelimesine katılıyorum. Herşey için tekrar tekrar teşekkürler



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
9 yıl
Er

bende teşekkür ediyorum.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.