Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
12
Cevap
1392
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Göynük de Kredi Kartı Dolandırıcılığı
U
9 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Olayı kısaca özetlemek gerekirse; Tatil için gittiğim Kemer, Göynük de bulunan Amara prestige otelde güneş kremi almak için otelin çevresinde bulunan markette gittim. Kartla ödeme yaptım ama miktar düşük diye slibi kontrol etmedim, işin açıkçası fiş, fatura yada slip verdiler mi hatırlamıyorum.

2-3 gün sonra side ye döndüğüm zaman kredi kart borcunu ödemek için internete girdim, dönem içi harcamalara baktığım zaman şüpheli işlemleri fark ettim. Yaklaşık 1000 TL lik 8-9 kalem alışveriş ve fatura ödemesi yapılmış. Bankayı aradım, kartı kapattım ve harcama itirazında bulundum, pazartesi günüde şubeden harcama itirazı dilekçesini faksladım. Alışveriş yapılan siteleri arayıp sipariş iptali istedim. BOYNER dışında kimse yardımcı olmadı. Markofoni, trendyol hırsızlarla ortak çalışıyor gibi, bankanızla görüşün diye kestirip attı. Şimdi bankadan cevap bekliyorum.

Hırsızlığın yapıldığı yeri kesin olarak biliyorum, çünkü tatil boyunca kartı 2 defa kullandım ve şerefsizlerden yaptığım alışveriş kart harcamalarında görünmüyor. Haram zıkkım olsun. Allah belalarını versin.

TTnet, Vodafone fatura ödemesi, Turkcell kontür yükleme, Markofoni, Trendyol ve boynerden alışveriş yapılmış. 2 tanede 1 dolarlık yurtdışı alışverişi var. Telefon 3d mesajı gelmeden bu kadar işlemi nasıl yapmış. Acaba alışveriş sırasında şifremi de öğrendi mi yoksa şifresiz işlem yapılabiliyor mu ?

Savcılık mı yoksa direkt polise mi gitmem gerek. Bir avukat tutsam bu hırsızlara hak ettiği cezayı almasını sağlayabilir miyim.

Tatilleri ets den online aldığım için sanal limit açıktı. Sonra kapatmayı unuttum. Artık kart arkasında ki 3 haneli cvv numarasını daksille kapattım. Saçma salak yerlerde kart kullanmamaya yemin ettim. Paranoyak gibi olay sonrası ne zaman kart kullansam tırsmaya başladım.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uppermost -- 24 Ağustos 2015; 12:42:22 >

< Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >

P
9 yıl
Teğmen

fiziki kart kullanmamışlar, direk savcılığa suç duyurusunda bulun. Dilekçede alışveriş yaptırdıgınız yerleride belirtin bir ihtimal orda da kart bilgileriniz ccv kodu son kullanım tarihi ele geçirilmiş. ,

bu tür olaylardan kurtulmanın yolu sanal işlem limiti koymaktır. Markofoni, Trendyol 3d'siz çekim yapıyorlar zaten ürünler kargoda gittigi şube belli, polisten önce kargo şirketlerinide yoklayın.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi postence -- 24 Ağustos 2015; 13:01:21 >

Y
9 yıl
Binbaşı

Öncelikle geçmiş olsun

Bu durumda doğrudan savcılığa gidin, polise gitseniz suç yeri polisine gitmeniz gerekecek

Ben kartın sanal alışverişini komple kapattım
Kafam rahat
Lazım olursa inteenetten açıyorum, işlem biter bitmez tekrar kapatıyorum





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yyildirayy -- 24 Ağustos 2015; 13:22:52 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

U
9 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar bilgiler için teşekkür ederim. O gün basiretim mi bağlandı, ne oldu anlamadım. Çocuğun güneş kremi olduğu halde ( cildini tahriş etti diye ) gidip krem almam, normalde otelin içinden alırdım, dışarıdan alışveriş yapmam. Cüzdan da nakit parayı lazım olursa diye vermeyip, kredi kartımla ödemem. Sırf 20 TL için başıma gelen olaylar. Tatil öncesi sanal alışveriş limiti yetmedi diye bankayı arayıp limit yükseltmem, sonrada limiti kapatmayı unutmam.

Aklımın almadığı olay bu kadar korkusuzca fatura ödemeleri, alışveriş yapmaları. Daha önce yurt dışı kumar sitelerinde kullanıldığını duymuştum ama bu kadar aleni harcamada yapılmaz ki. Şerefsizleri ödedikleri telefon numarası dönem içi harcamalarda gözükmüyor ama banka bilgileri öğrenip bana ileteceğini söyledi. O şerefsizlere 2 çift lafım olacak.

Birde markafonu, trendyol hırsızların ortağı olmuş. Adamlara siparişi iptal edin, kartım çalındı diyorum. bankayla görüşün diyor. Boyner e helal olsun. kart bilgilerimi alıp, sipariş gönderilmediyse iptal ederiz, kargodaysa geri çeker, paranızı iade ederiz dediler.

Göynük de doğru düzgün müşteri olmayan bir yerde o küçük markette 4-5 kişinin çalışması bile şüpheliydi. Bile bile lades dedik.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

T
9 yıl
Yüzbaşı

Avukat tutarsan sağlam bir ceza almalarını sağlayabilirsin.. Aksi takdirde savcılığa şikayet edersin ama sonrası meçhul kalır takip eden olmaz...



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

T
9 yıl
Yarbay

boyner hakkını vermiş diğerleri pek umursamamış ne de olsa parayı alırız mantığı üzüldüm. o .tler için verin savcılığa zamanınız ve mahkeme için ayırabileceğiniz bütçeniz varsa uğraşın işin sonunda onlar zararlı çıkmalı çıkmazsa zaten ölelim daha iyi.



U
9 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar gelişmeleri Allah ömür verirse burada yazacam. Şuan için vakıfbank harcama itiraz birimiyle görüştüm. Alışveriş yapılan sitelerin bankalarına itiraz işlemini başlatmış. 45 günlük yasal süresi varmış. Avukat arayışı devam ediyor.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

U
9 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Bu ayın 15 nde müşteri hizmetleriyle görüştüğüm ve yardımcı olmayan markafoni, şikayet var a yazınca bir anda melek oldu. Kart bilgilerimi alıp, siparişi kontrol ettiler ve kargodan teslim alınmadığını öğrenince geri çektiler. İnşallah 180 TL daha kurtardık gibi. Şikayet var ın bu kadar etkili olabileceğini düşünmemiştim, keşke en başta yazsaydım.

Trendyol bildiği kafada gitmeye devam etti. Şikayet var mesaj attıktan sonra arayıp bilgilerimi aldı, kargodaysa geri çekeriz diyen müşteri temsilcisi. 2. aramada banka itirazı gelmeden biz sipariş iptal edemeyiz, kartına sahip olsaydın benzeri cümle kullandı. Bunu diyeceksen beni niye uğraştırdın, zaten bende şikayet var bu yüzden yazdım. Utanmasa hırsızın suçu yok diyecek. Trendyol hırsızın yanında olan bir firma .

Kemer Amara prestige yorum için otel puana yazdım. Başkasını başına gelmemesi için otel yorumundan önce kemer- göynük de alışveriş yaparken dikkat edin diye uyardım ama otel puan uyarı kısmını sansüllemiş.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

M
8 yıl
Yüzbaşı

Hocam netice ne oldu?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
U
8 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Tüm parayı geri aldım, 2 aydan fazla sürdü. Artık kart arkasında ki 3 haneyi oje ile kapattım.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

U
8 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

kusura bakmayın geç gördüm mesajınızı



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Morenno
K
7 yıl
Yüzbaşı

benim de de annem dolandırılmış hem de 9000tl. ets turdan alınmış. annem aradı hiç yardımcı olmamışlar, siz kullanmış gözüküyorsunuz deyip kestirip atmışlar. savcılığa başvurdu annem şimdi. bilmiyoruz ne olacak sonuç...

bu olaydan biraz önce de 900tl dolandırılmıştık yine, annem direkt kartı kapattı ama o arada işte bu 9000 tllik harcama yapılmış, bize bundan daha sonra bahsedildi o yüzden biraz geç kaldık.

sistem gerçekten çok saçma, bu kadar yüksek bir miktarda online alışveriş yapılıp nasıl 3d kullanılmaz? gerçekten sanki bu gibi siteler hırsızlara yataklık yapmak için kurulmuş gibi...



K
7 yıl
Yüzbaşı

işin ilginç yanı annem de göynükte yaşıyor



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.