Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
67
Cevap
4019
Tıklama
7
Öne Çıkarma
geri çagrıldım:) toyota içerir
H
9 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

selam arkadaşlar corolla 2010 dizel aracım var , aldığımda da konu açmıştım :) aradan 5 sene geçti .

gecenlerde toyota merkezden arandim,
-merhaba ferhat bey falan filan plakalı arac sizdemi hala
allah allah araba geldi 83 bin km ye, 5 senelik garantisi dolalı 6 ay oldu yetkili servisin kapısından geçmeyeli 1.5 sene, iki bakım oldu. ne diye aradınız ki beni demeye ramak kaldı. demedim tabiki

- evet arac bende ne oldu ki dedim
- aracınızın hava emiş sistemi kontrol edilecek sizi servise davet edebilirmiyiz dedi
basınca gidiyo elektrik süpürgesi gibi de çekiyor bi sorunum yok ki ne istiyosunuz benden dicektim ki, yine demedim
-olur gelelim detaylı bilgi alabilirmiyim dedim
-servis konuyla ilgili bilgilendirildi dedi tok ve net bir sesle
daha sormadım ama arabada sorun yokken ne kontrolu bu ayar mı çekiyolar , zarf mı atıyolar, koftiden servise gelin opelim sevelim sevilelim diye boş yıkama yaglama mı yapacaklar diye komplo teorileri kurarken
yok ya toyotanın yanlış işi olmaz gidelim bakalım dedim .
-en son toyota alj ye gitmişsınız oraya yonlendirsem
-olur
ertesi gune alj aradı aracınızın intercooler ı değişecek sabah getirip akşam alabilirsiniz dedi randevu aldık
bu arada randevu gunune kadar 1800 km lik tatilimi de tamamladım :)

gün geldi gittik, aracın turbosu vakum pompası kontrol edilecek intercooler gelişmiş versiyonla değişecek diye kayıt var servis kaydında . ne olacak bunun sonunda dedim hava emiş sistemi iyileştirilecek daha atik bir motor iyi çekiş ve düşük yakıt tüketimi sağlanacak dedi servis görevlisi :)

aksam gittim aldım aracı hemen uygun bir yere cekip motor kaputunu actım herseyin detayını bilmezsem olmaz ne olmuş ne bitmiş kurcalamam lazım resimler aşağıda :)

sonuçta motor belirgin dahi iyi devirleniyor ivmeleniyor arac daha iyi hızlanıyor , bu fark motor sogukken daha bariz . daha canlı daha istekli bir arac oldu . 2000 kusur tl lik bir fatura var bir kurus para alınmadı garantisi bitmiş araçtan . hoşuma gitti bu ufak iyileştirme, toyota ya burdan teşekkür ediyorum. hiçte böyle bişeye mecbur değildi toyota , gerçekten sorumluluk sahibi bir marka :)

< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hunter06 -- 29 Temmuz 2015; 14:49:47 >

P
9 yıl
Moderatör

C
9 yıl
Yarbay

maşallah adamlar gerçekten müşteri memnuniyeti konusunda 1 numara.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
9 yıl
Yarbay

Görmek istedigimiz hareketler. Helal olsun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
9 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: powermoon

Helal olsun Toyota'ya.

arabanın orjinalligi gitti satarken sorun olur


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
9 yıl
Yarbay

.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hardcrss -- 29 Temmuz 2015; 13:47:49 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
9 yıl
Yarbay

Arkadaşın arabayı götürdüğümüzde şu an kampanya var, intercooler değişimi 3.000 TL ama biz ücret almayacağız, çok şanslısınız falan demişlerdi.
Çakallara bak, meğerse Toyota bütün arabalara değiştirin emri vermiş. Bizimkiler de kampanya, şans v.s bizi yiyor.



M
9 yıl
Yarbay

Helal olsun.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

C
9 yıl
Teğmen

Bu yüzden Toyota



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

*
9 yıl
Yarbay

Guzel bir hamle,tebrik edilesi hareket.

Ancak keske su gicik 1.4 dizelde israrci olmasaydi diye dusunmeden edemiyor insan.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
E
9 yıl
Yüzbaşı

aynısı benim aracımda da oldu 2012 model auris dizel.1800 küsür fatura çıktı 1 kuruş ödeme almadılar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
9 yıl
Yüzbaşı

Bizim 2006 honda jazzı da far kablosu için çağırmışlardı:D





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CD1AF284D -- 29 Temmuz 2015; 14:32:54 >

< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

B
9 yıl
Binbaşı

Okurken hep nerede kerticekler diye okudum, hic beklemedigimiz bir sonla bitti bünye alışık değil tabi bu tarz hareketlere.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
_
9 yıl
Yarbay

hasbelkader basit bir radyatör bozulsa 2bin lira fatura çıkaracaklar demek. ibretlik bir örnek.



P
9 yıl
Yarbay

japonların servis kalitesi her zaman daha güzel bence



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
9 yıl
Yarbay

2006 corolla dizel var. arayan soran yok.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
9 yıl
Yarbay

Beni de Peugeot'dan aradılar, "Efendim araç 9 senedir sizde, servise çağırmak için bahane arıyoruz ama bulamadık. Lanet olsun mükemmel bi araç üretmişiz. Kayıtlara göre servisin yolunu unutmuşsunuz çağırırsak konum atarız." dediler, kapattık sonra.

Şaka bi yana, modellerini pek sevmesem de Toyota'nın satış sonrası hizmetinden yana kimseden şikayet duymadım. Helal olsun.

Darısı diğer markaların başına. Güncellenen aracınız da hayırlı olsun efendim :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
9 yıl
Yarbay

R
9 yıl
Yarbay

8 senedir palionun çilesini çekiyorum bir müslüman çocuğu arayıp bayramımızı bile kutlamadı la



U
9 yıl
Binbaşı

Hocam kazasız belasız iyi sürüşler dilerim.Güzel bir olay.Araçlarının arkasında duruyorlar.Made in Japan yazısı yeterli sanırım