maşallah adamlar gerçekten müşteri memnuniyeti konusunda 1 numara. |
Görmek istedigimiz hareketler. Helal olsun |
arabanın orjinalligi gitti satarken sorun olur |
. |
Arkadaşın arabayı götürdüğümüzde şu an kampanya var, intercooler değişimi 3.000 TL ama biz ücret almayacağız, çok şanslısınız falan demişlerdi. Çakallara bak, meğerse Toyota bütün arabalara değiştirin emri vermiş. Bizimkiler de kampanya, şans v.s bizi yiyor. |
Helal olsun. |
Bu yüzden Toyota |
Guzel bir hamle,tebrik edilesi hareket. Ancak keske su gicik 1.4 dizelde israrci olmasaydi diye dusunmeden edemiyor insan. |
aynısı benim aracımda da oldu 2012 model auris dizel.1800 küsür fatura çıktı 1 kuruş ödeme almadılar. |
Bizim 2006 honda jazzı da far kablosu için çağırmışlardı:D |
Okurken hep nerede kerticekler diye okudum, hic beklemedigimiz bir sonla bitti bünye alışık değil tabi bu tarz hareketlere. |
hasbelkader basit bir radyatör bozulsa 2bin lira fatura çıkaracaklar demek. ibretlik bir örnek. |
japonların servis kalitesi her zaman daha güzel bence |
2006 corolla dizel var. arayan soran yok. |
Beni de Peugeot'dan aradılar, "Efendim araç 9 senedir sizde, servise çağırmak için bahane arıyoruz ama bulamadık. Lanet olsun mükemmel bi araç üretmişiz. Kayıtlara göre servisin yolunu unutmuşsunuz çağırırsak konum atarız." dediler, kapattık sonra. Şaka bi yana, modellerini pek sevmesem de Toyota'nın satış sonrası hizmetinden yana kimseden şikayet duymadım. Helal olsun. Darısı diğer markaların başına. Güncellenen aracınız da hayırlı olsun efendim :) |
8 senedir palionun çilesini çekiyorum bir müslüman çocuğu arayıp bayramımızı bile kutlamadı la |
Hocam kazasız belasız iyi sürüşler dilerim.Güzel bir olay.Araçlarının arkasında duruyorlar.Made in Japan yazısı yeterli sanırım |
gecenlerde toyota merkezden arandim,
-merhaba ferhat bey falan filan plakalı arac sizdemi hala
allah allah araba geldi 83 bin km ye, 5 senelik garantisi dolalı 6 ay oldu yetkili servisin kapısından geçmeyeli 1.5 sene, iki bakım oldu. ne diye aradınız ki beni demeye ramak kaldı. demedim tabiki
- evet arac bende ne oldu ki dedim
- aracınızın hava emiş sistemi kontrol edilecek sizi servise davet edebilirmiyiz dedi
basınca gidiyo elektrik süpürgesi gibi de çekiyor bi sorunum yok ki ne istiyosunuz benden dicektim ki, yine demedim
-olur gelelim detaylı bilgi alabilirmiyim dedim
-servis konuyla ilgili bilgilendirildi dedi tok ve net bir sesle
daha sormadım ama arabada sorun yokken ne kontrolu bu ayar mı çekiyolar , zarf mı atıyolar, koftiden servise gelin opelim sevelim sevilelim diye boş yıkama yaglama mı yapacaklar diye komplo teorileri kurarken
yok ya toyotanın yanlış işi olmaz gidelim bakalım dedim .
-en son toyota alj ye gitmişsınız oraya yonlendirsem
-olur
ertesi gune alj aradı aracınızın intercooler ı değişecek sabah getirip akşam alabilirsiniz dedi randevu aldık
bu arada randevu gunune kadar 1800 km lik tatilimi de tamamladım :)
gün geldi gittik, aracın turbosu vakum pompası kontrol edilecek intercooler gelişmiş versiyonla değişecek diye kayıt var servis kaydında . ne olacak bunun sonunda dedim hava emiş sistemi iyileştirilecek daha atik bir motor iyi çekiş ve düşük yakıt tüketimi sağlanacak dedi servis görevlisi :)
aksam gittim aldım aracı hemen uygun bir yere cekip motor kaputunu actım herseyin detayını bilmezsem olmaz ne olmuş ne bitmiş kurcalamam lazım resimler aşağıda :)
sonuçta motor belirgin dahi iyi devirleniyor ivmeleniyor arac daha iyi hızlanıyor , bu fark motor sogukken daha bariz . daha canlı daha istekli bir arac oldu . 2000 kusur tl lik bir fatura var bir kurus para alınmadı garantisi bitmiş araçtan . hoşuma gitti bu ufak iyileştirme, toyota ya burdan teşekkür ediyorum. hiçte böyle bişeye mecbur değildi toyota , gerçekten sorumluluk sahibi bir marka :)
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hunter06 -- 29 Temmuz 2015; 14:49:47 >