Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
26
Cevap
1802
Tıklama
0
Öne Çıkarma
YETKİLİ SERVİS TELEFONU KIRDI VE 521 TL ÖDEME İSTİYOR !!...
D
9 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

21.05.2015 günü Zeytinburnu'ndan kalkıp Maltepe'deki adı lazım olmayan servise gittim.

- Arama geldiğinde telefonu tutarken sesin gidip gidip gelmesi
- 220v adaptörün akşamdan sabaha kadar telefonu %50-%60 ancak şarj edebilmesi
- Kamera üzerindeki camın yerinden çıkması
- Telefonu kamera pembeleşmesi sebebiyle daha önce tamire verdikten sonra alüminyum kasanın değişik yumuşak bir malzemeyle yamuk yapıştırılması sebebiyle sağında solundaki açıklıkların giderilmesi
- Kulaklığın sağ tarafının çalışmaması (daha öncede aynı arıza olmuştu, yeni kulaklık gönderdiler)
- Video kayıtlarında ses senkronu bozukluğu

sebebiyle 2.kez telefonu servise verdim.

İşemrine "Zedelenme / Çizikler var" şeklinde not düşüldü.
Sitede cihaz takip sayfasında hem yukarıdaki not hemde "Tamir bilgileri: kasa hasarlı" şeklinde not var.

25.05.2015 bugün telefonuma mesaj geldi;
"XXXX numaralı cihazınız garanti dışı işlem görmektedir. Tamir işlemlerinin devam edebilmesi için lütfen internet sitemizde cihaz takip sayfasına giriniz"
Yazıyordu.
Akşam eve geldim ve siteyi açtım.
521,08 TL değerinde tamir faturası için onay istiyorlar.
Bir de fotoğraf eklemişler;

< Resime gitmek için tıklayın >


Yarın mesai saati içerisinde ilgili firmayı arayacağım ve bu olanların sebebini soracağım.
Telefonu teslim etmeden önce çekilmiş bir fotoğrafı yok. Ancak teslim ederken güvenlik kameraları gördü ise o görüntüler var.
Sizce ne yapabilirim, nasıl bir yol izlemeliyim?

* Servise ilk defa gittim ve kapıda güvenlik görünce şaşırmıştım, sebebini şimdi anlıyorum...



T
9 yıl
Binbaşı

Durun tahmin edim teleservice mi acaba ?? Telefonla aricaksinizda telefona çıkan yokki benim telefonim 1 ay servisete yattı 3 gün evel benim istgim üzerine yapılmadan iyade edilsi yanlız tuhaf olan telefonun kutusu garanti belgesi ve faturası geri gelmedi



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
9 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Aynen öyle teleservice.
Ben herşeyi kutusuyla saklarım. telefonu daha önce gönderdiğimde eksiksiz geri geldi, bakalım bu sefer ne olacak. kutu içerisindeki tüm kağıtlardan telefonun sarılı olduğu jelatine kadar herşeyi teslim ettim.
Bakalım gelişmeler nasıl olacak.



B
9 yıl
Yüzbaşı

Üzücü bir durum bende ayni cihazdan kullanıyorum 3 kez servise yolladim bir keresinde servisten kasa açık halde geldi geldiği gibi geri yolladim umarım en kısa surede sorununuzu cozersiniz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
9 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: blue_hayaller

Üzücü bir durum bende ayni cihazdan kullanıyorum 3 kez servise yolladim bir keresinde servisten kasa açık halde geldi geldiği gibi geri yolladim umarım en kısa surede sorununuzu cozersiniz

Teşekkür ederim. Şöyle de birşey farkettik. Ben sıra beklerken serviste 7 müşteriydik, 5 kişinin telefonu HTC idi :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
9 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: dctcagri

quote:

Orijinalden alıntı: blue_hayaller

Üzücü bir durum bende ayni cihazdan kullanıyorum 3 kez servise yolladim bir keresinde servisten kasa açık halde geldi geldiği gibi geri yolladim umarım en kısa surede sorununuzu cozersiniz

Teşekkür ederim. Şöyle de birşey farkettik. Ben sıra beklerken serviste 7 müşteriydik, 5 kişinin telefonu HTC idi :)

Bu benim ilk htc cihazim tasarım olarak çok iyi ama gerçektende sorunlu bir cihaz 😊



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

T
9 yıl
Binbaşı

Hocam teleservice 5kuruş etmez resmen telefonum. Bir ay kaldi yapilmadi geri geldi öyle



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
9 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: tecnikadamoguz01

Hocam teleservice 5kuruş etmez resmen telefonum. Bir ay kaldi yapilmadi geri geldi öyle

şuan keşke benimkide yapılmadan geri gelseydi diye düşünüyorum.
görüldüğü gibi üst parçayı sensörlerin olduğu noktadan yamultmuşlar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
9 yıl
Binbaşı

Hocam o degil öbür servise destek bilisime. Yollyacagim ama ne kutu var ne fatura nede garanti belgesi mesaj attim kutusu yok diyorlar



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @dctcagri
B
9 yıl
Yüzbaşı

Servis konusunda ne yaptınız son durum nedir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
9 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: blue_hayaller

Servis konusunda ne yaptınız son durum nedir



Tanıdık vasıtasıyla bir şeyler ayarlamaya çalışıyorum, şuan haber beklemekteyim.
Ayrıca ödeme ile ilgili, 26.05.2015'de telefon ile aradılar, telefonunuzun hasarlı olduğu görünüyor, ödemeniz var dedi telefondaki.
Telefondaki zararı çalışanlarının verdiğini söyledim ve bir iki şey daha söyleyip kapattım.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dctcagri -- 28 Mayıs 2015; 8:44:38 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
9 yıl
Yarbay

bu gidişle htc den de vazgeçip samsunga yöneleceğim bu teleservice in hizmeti yüzünden... bu tip şeyleri sık yaşıyor musunuz?



M
9 yıl
Yarbay

Garanti basima bela olmasin istiyorsaniz

Apple Samsung LG veya Sony kullanin.

Herkesin kendi tercihi ama HTC'nin neyini begenip aliyorsunuz anlamiyorum.

Fiyat desen rakiplerine oranla bir iki tik yuksek batarya desen yine rakiplerinin gerisinde bi esprisi metal kasasi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

D
9 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Mesai saatleri içerisinde zar zor ulaşabildiğimiz hatta çoğu zaman ulaşamadığımız, mesai saati harici ise hayatta ulaşamadığımız teleservice, dün akşam (28.05.2015) saat 20:13'de beni aradı.....
Yine telefonu kendilerinin kırdığını ve beklemelerini söyledim kapattım.

@eofdred; açıkçası telefon yönünden çok sorun yaşamıyorum, servis kesinlikle sıkıntılı. Kullanım ve kalite olarak kesinlikle Samsung'u HTC'ye tercih etmem. HTC servisinden sorun yaşadığım doğru fakat Samsung'da cihazın kendisi ile de sürekli sorun yaşadım. Bundan sonra kolay kolay Samsung almam, her zaman son tercihim olacak.
Kullanım, kalite, 2.el değeri olarak iPhone'dan gerisi yalan, bir sonraki telefonum iphone olacak.

@Myworldlife; Servis ve 2.el değerini düşünmez isek yine HTC tercih edebilirim. Fiyat farkı bence yok veya çok değil, batarya kesinlikle iyi, 1 yıldan uzun süre boyunca bataryayı 1,5 günlük periyodlar ile kullandım. ondan sonra 1 güne düştü. Aktif olarak da kullanırım hani telefon sürekli uykuda beklemez. Kullanım kolaylığı, arayüz ve performans çok iyi. Takılma nedir bilmem. Samsung'dan HTC'ye geçince 1.6 aile otomobilinden supersport bir araca geçmiş gibi oldum :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @MyWorldLife , @eofdred
E
9 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: dctcagri

Mesai saatleri içerisinde zar zor ulaşabildiğimiz hatta çoğu zaman ulaşamadığımız, mesai saati harici ise hayatta ulaşamadığımız teleservice, dün akşam (28.05.2015) saat 20:13'de beni aradı.....
Yine telefonu kendilerinin kırdığını ve beklemelerini söyledim kapattım.

@eofdred; açıkçası telefon yönünden çok sorun yaşamıyorum, servis kesinlikle sıkıntılı. Kullanım ve kalite olarak kesinlikle Samsung'u HTC'ye tercih etmem. HTC servisinden sorun yaşadığım doğru fakat Samsung'da cihazın kendisi ile de sürekli sorun yaşadım. Bundan sonra kolay kolay Samsung almam, her zaman son tercihim olacak.
Kullanım, kalite, 2.el değeri olarak iPhone'dan gerisi yalan, bir sonraki telefonum iphone olacak.

@Myworldlife; Servis ve 2.el değerini düşünmez isek yine HTC tercih edebilirim. Fiyat farkı bence yok veya çok değil, batarya kesinlikle iyi, 1 yıldan uzun süre boyunca bataryayı 1,5 günlük periyodlar ile kullandım. ondan sonra 1 güne düştü. Aktif olarak da kullanırım hani telefon sürekli uykuda beklemez. Kullanım kolaylığı, arayüz ve performans çok iyi. Takılma nedir bilmem. Samsung'dan HTC'ye geçince 1.6 aile otomobilinden supersport bir araca geçmiş gibi oldum :)

htc nin yarattığı konsepti biliyorum samsungu o kaliteyle kıyaslamam bile ancak teknik destek baya önemli benim için ki teleservice ile nokiam yüzünden baya muhatap oldum ki hala daha şikayetimin sonucunu bekliyorum. htc farklı olur mu acaba diye düşünüyordum ancak değilmiş biraz dolaştım şikayetçi olan tek siz değilsiniz. türkiyede genel olarak bu tüketici hakları konusu sıkıntılı ama aralarından kötünün iyisini seçmek istiyorum ki kafam daha az ağrısın. ha bir yandan kontrol edip duruyorum paralel ithalatçılardan güvendiğim biri getirirse eğer o zaman htc yi tekrar listemin başına koyacağım, en azından telefon açınca teknik servisten biri ile konuşabiliyorum paralel ithalatçıları seviyorum bu yüzden


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
9 yıl
Yüzbaşı

Nisan ayında HTC One M7 telefonumu kamera pembeleşmesi, şarj adaptörü arızası nedeniyle teleservice'e yolladım. Ekranda trafik kazası sonucu oluşan çizik içinde yapılabilecek bir şey varsa yardımcı olursanız çok memnun olurum yazmıştım. Ekrandaki çizik dahil tüm sorunlar giderilmişti. İletişim biraz sıkıntılı ama ben ilgi ve alaka konusunda çok memnun kaldım... Forumda Teleservice çok fazla eleştiriliyor. Hatta memnuniyetimi arkadaşıma anlattığımda duruma çok şaşırmıştı...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
_
9 yıl
Yüzbaşı

M8 sahibiyim titreşim durduğu yerde çalışmaz olmuştu. Hemen servis yetkilileriyle temasa geçtim. Şaşırtıcı derecede hoşnut karşılandım. Cihazı hemen bir haftada onarıp adresime kargoladılar. Attığım her maile cevap verdiler. Bu arada serviste İstanbul Ataşehir Teleservice...



D
9 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Arkadaslar sizin memnun kalmaniz benim sorunumu cozmuyor maalesef :) illaki memnun kalanlar olacaktir, bende kulakligi kendi kullanim tarzimdan dolayi kablosu koptugu icin gondrdim, yenisini verdiler. Zaten %0 musteri memnuniyeti gibi birsey olamaz.

Guncel durum: isemrine "not: zedelenme ve cizikler var" seklinde not dusulmesine ragmen sistem seceneklerinde "kirik" secenegini isaretlemelerinden dolayi tanidik da yardimci olamadi, telefonu bugun kargoya verdiler.
avukat arkadaslarimdan fikir alip elimden geleni yapacagim. Piyasada ederi 700-800 eden telefonu hem kirip hemde 500tl fatura cikarmak insanlik degildir. Bu isi yapan kisiye de, bu ise ortak olanlara da, firmaya da hakkimi helal etmiyorum.
Htc defteri benim icin kapanmistir. Bu zamana kadar hicbir telefonumu alirken hangi servis garantili olduguna bakmamistim, bundan sonra teleservice kapsamindaki urunler bedava olsa almayacagim.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
9 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Güncel:
HTC Türkiye'ye durumu şikayet ettim, sağolsunlar gayet ilgililer. Telefon bugün kargodan gelecek, tekrar servise gönderip HTC'ye bilgi vereceğim.
Kendi raporlarını servise sunup ilgilenecekler.
Şuan umutluyum, umarım elim boş çıkarmazlar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
9 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Güncel:
12.062015'de telefonu kargo ile tekrar servise gönderdim ve HTC Türkiye destek konumuzdan ilgili kişiye bildirdim.
Kargo servise ulaştı ama iş emri açmadılar.
Teleservice'i aradım ama her zamanki gibi yine karşımda muhatap bulamayınca iletişim maillerine konuyu bildiren mail attım.
15 dakika sonra kayıt açıldığına dair mail geldi :)
Bugün öğlen iş emri açıldı ve kayıt bilgisi bana geldi, saat 17:00'de ise arayıp telefonun garanti dışı olduğu ve 521 TL tamir ücreti olduğunu söylediler.
Kendilerini HTC Türkiye'ye şikayet ettiğimi, ödeme yapmayacağımı, telefonu da bana geri göndermemelerini, gönderilerse tekrar servise göndereceğimi belirttim.
Bunları da yine HTC Türkiye destek birimine yazdım.
Şuan HTC Türkiye'den dönüş beklemekteyim.

Umarım konu çözülür ve tüm teleservice mağdurları için bir umut ışığı doğar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.