Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
13
Cevap
1262
Tıklama
0
Öne Çıkarma
TP LINK W8961ND İNTERNET KOPMASI
E
9 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar merhaba 2-3 aydır tp link w8961nd modem kullanıyorum aldığıma bin pişmanım diyebilirim.İnterneti neredeyse doğru düzgün kullanamıyorum.Devamlı kopma oluyor.Günde en az 20 kez bir kaç dakika kullanılamama durumu oluyor.Ttnet i aradım tp link lerde çok sorun yaşadıklarını söyledi.Bunun bir çözümü var mı arkadaşlar yardımlarınız çok önemli benim için.Modemi bir kez sıfırladım yeniden kurulum yaptım durum yine aynı.Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.



E
9 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

upp



E
9 yıl
Yarbay

Aynı modeli kullanıyordum servise gönderdim TD-W8960N modeli ile değişim yapıldı. Şuan sorunsuz kullanıyorum. İki modem arasındaki tek fark yonga setleri.
Tavsiyem servise göndermenizdir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
9 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: emrecelik85

Arkadaşlar merhaba 2-3 aydır tp link w8961nd modem kullanıyorum aldığıma bin pişmanım diyebilirim.İnterneti neredeyse doğru düzgün kullanamıyorum.Devamlı kopma oluyor.Günde en az 20 kez bir kaç dakika kullanılamama durumu oluyor.Ttnet i aradım tp link lerde çok sorun yaşadıklarını söyledi.Bunun bir çözümü var mı arkadaşlar yardımlarınız çok önemli benim için.Modemi bir kez sıfırladım yeniden kurulum yaptım durum yine aynı.Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.

Sayın emrecelik85,

Sizlere daha sağlıklı yardımcı olabilmemiz için cihazınızın altında yer alan etiketlerin olduğu kısımda donanım versiyonu yazmaktadır versiyon bilgisini bizlere iletmenizi rica ederiz. Örn; Ver:1.0 veya V1 gibi.

< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.
Q
9 yıl
Yüzbaşı

8960n de sorunlu ayni problemler var.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

E
9 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Ver 3.2 yazıyor.Yardımlarınızı bekliyorum.Şimdiden teşekkür ederim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TP-LINK TURKIYE
E
9 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

İlginize teşekkür ederim uğraşmak istemiyorum servis işi ile ama son çare mecbur öyle yapacaz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Eléctronics
E
9 yıl
Yarbay

Servise bir Cuma akşamı vermiştim, ertesi hafta salı günü yeni cihazı aldım. Vermeden önce TP-Link Müşteri Hizmetleri ile bir konuşun isterseniz.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eléctronics -- 10 Şubat 2015; 10:21:36 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @emrecelik85
T
9 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: emrecelik85

Ver 3.2 yazıyor.Yardımlarınızı bekliyorum.Şimdiden teşekkür ederim

Sayın emrecelik85,

TD-W8961ND 300Mbps Wireless N ADSL2+ Modem Router’ınızınhttp://www.kolaykurulum.net/video21 linkinde yer alan videolu anlatım talimatları doğrultusunda lütfen cihazınızın ayarlarınızı fabrika ayarlarına sıfırlayınız ve yeniden kurulumunu yapınız. Hızlı kurulum aşaması esnasında cihazın kablosuz ayarlarından Doğrulama Türü olarak WPA2-PSK, Şifreleme Türü olarak AES seçmenizi tavsiye ederiz.

Probleminiz devam ederse aşağıdaki talimatlar doğrultusunda cihaz yazılımını güncelleştiriniz. Yazılım güncellemesinden sonra cihazınızı yukarıda belirtmiş olduğumuz yönergeler doğrultusunda yeniden kurulumunu yapınız.

Yazılım Güncelleme Yönergeleri:

TD-W8961ND V3 Yazılım:http://www.tp-link.com.tr/resources/software/TD-W8961ND_V3_140425_TR.zip

Güncelleştirme işlemine başlamadan önce lütfen aşağıdaki talimatları dikkate alınız.

 Doğru firmware(yazılımı) cihazınıza yüklemek için öncelikle cihazınızın donanım versiyonuna uygun FW'i belirlediğinizden emin olunuz. Aynı modele ait farklı donanım versiyonu için uygun olan hatalı bir Yazılım (FW) Güncellemesi sonucu cihazınız zarar görebilir ve garanti dışı kalabilir.
 Yazılım (FW) güncellemesi sırasında cihazınızı KAPATMAYINIZ.
 Yazılım (FW) güncellemesi işlemini KABLOSUZ bağlantı ile YAPMAYINIZ.
 Yazılım (FW) güncellemesi için kullanılacak dosyayı ayıklamak için WinZIP veya WinRAR benzeri bir yazılım kullanınız.
 Yazılımı cihaza yüklemeden önce Maintenance (Bakım) > Firmware (Yazılım) sayfasında Romfile Backup (ROMFILE Yedekle) ’taki ROMFILE SAVE (ROMFILE KAYDET) ile ayarlarınızı yedeklemeyi unutmayınız.


“Bakım→Firmware” seçimini yapın, ekranda, Yönlendirici için cihaz yazılımını güncelleyebilirsiniz (Şekil 4-52). Yüklemek istediğiniz yazılım ya da cihazın yapılandırma ayarlarını içeren romfile'ın bilgisayarın sabit diskinde olduğundan emin olun. Sabit diski bulmak ve güncel yazılım veya romfile’ın yerini tespit etmek için Gözat düğmesine tıklayınız.


Yönlendiricinin yazılımını güncellemek için, aşağıdaki adımları izleyin:
Adım 1: Güncelleme dosyasının yolunu ve adını “Yeni Yazılım” alanına girin. Veya güncelleme dosyasını bulmak için Gözat düğmesine tıklayın.
Adım 2: GÜNCELLE düğmesine tıklayınız.

Not:
1) Yönlendiricinizin yazılımını yükselttiğinizde mevcut yapılandırmalar silinebilir, bu yüzden yazılımınızı güncelleştirmeden önce yönlendiricinizin mevcut ayarlarını yedekleyiniz.
2) Yazılım güncellenirken, yönlendiriciyi kapatmayın ya da RESET düğmesine basmayın.
3) Güncelleme bittikten sonra yönlendirici yeniden başlatılacaktır.

Sorununuzun devam etmesi durumunda bize tekrar bilgi iletmenizi rica ederiz.

Saygılarımızla,
< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @emrecelik85
E
9 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Problemim hala yoğun bir şekilde devam ediyor.İNTERNETİ kullanamıyorum resmen


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TP-LINK TURKIYE
T
9 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: emrecelik85

Problemim hala yoğun bir şekilde devam ediyor.İNTERNETİ kullanamıyorum resmen

Sayın emrecelik85,

Belirtilen adımları uygulamanıza rağmen sorun hala devam ediyorsa cihazda bir problem olabilir. Dilerseniz özel mesaj olarak cihazın seri numarasını iletebilirseniz garanti kontrollerini yapıp sizleri yönlendirebiliriz.

Saygılarımızla,
< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @emrecelik85
G
9 yıl
Çavuş

aynı sorunlar bendede var aldığımdan beride böyle arayüze girmek zaten hayal kopmalar wireless erişim sorunları denemediğim yöntemde kalmadı airties 206 verdi arkadaşım bi kac aydır kullanıyorum ne wireless ne arayüz hic sorun kalmadı hatta sürekli sikayet ettiğim bağlantı hızı bile normale döndü firma münkün olduğunca ilgileniyor ona lafım yok yani düşünücek olursak ülkemizdeki servisleri cok cabuk irtibat kurulan ve geridönüşü olan bi firma ama dış mekan access pointini almıştım onada bi kac hafta tahamül edebilmiştik sorunlar tesadüf olmasa gerek

bi kac dk önce kapatıp actım girdi arayüze cıktım 2.sefere yine girmiyor arayüze
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi godheid -- 16 Mayıs 2015; 3:40:55 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
8 yıl
Yarbay

Bende de bu üründen mevcut ve bu sorunları yaşıyorum hala bir çözüm üretebilmiş değilim. Online oyunlarda kahrını fazlasıyla çekiyorum aniden lag giriyor oyuna 2k-3k ping oluyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TP-LINK TURKIYE
E
8 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Ben modemi çöpe attım kardeşim bi daha da tp-link mi tövbeler olsun zyxel kullanıyorum en ufak bi aksaklık yaşamadım şu ana kadar hızı da gayet iyi.




Bu mesajda bahsedilenler: @aRiSe*
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.