Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
22
Cevap
1595
Tıklama
6
Öne Çıkarma
YAZIKLAR OLSUN SONY EURASİA TÜRKİYE GARANTİSİ
A
9 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Selamlar...
Arkadaşlar durum şu
TARİHE DİKKAT
28.10.2014 Tarihinde Beşiktaş Sony Mekel Elektroniğe dualshock4 cihazımın dokunmatiği arızalı olduğu için bu dediğim servise verdim
ve servisden bana dedikleri 1 hafta içinde tamiri olur
neyse 10 gün geçti ve değişim olacağını söylediler ve konuyla sony nin merkez biriminin ilgilendiğini söylediler buraya kadar herşey normal
ve kısaca o gün bu gündür sony merkezi 4447669 numaralı telefonu arıyorum bana dedikleri tek şey şu anda tedarik edilemediği depodan çıkış yapılamadığı vs vs oyalayıp durmaları beni artık bezdirdi
sırf garantisi olsun diye TR den al bir okadarda fazladan para ver yaşadığım rezillik
kısacası paramızla rezil olduk
yazıklar olsun bu kadarda olmaz ve hala utanmadan arayıp kusura kalmayın biraz daha bekletecez sizleri demeleri dalga geçer gibi
tam 83 gün oldu arkadaşlar
yorumu sizlere bırakıyorum
Hayırlı akşamlar...



1
9 yıl
Yüzbaşı

Bildiğim kadarıyla tüketici mahkemesine giderseniz 30 iş gününü geçtiği için ya fatura bedelini geri öderler yada size birebir sıfır vermeliler. Ds kutu içeriği olduğu için sanırım ps4 arızalı gibi işlem yapılır. Bence bi deneyin derim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @adoreco
U
9 yıl
Binbaşı

sony tr yani doğal birşey boşuna spotçulardan alışveriş yapmıyoruz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
9 yıl
Binbaşı

nedense bazı büyük firmaların garantisinde hep böyle sorunlar çıkıyor sadece sony için demiyorum. Sanırım büyük olduklarından dolayı kendilerini vazgeçilmez sanıyorlar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
9 yıl
Teğmen

Call centerı tekrardan arayıp, telefona yetkili birini isteyip eğer gün içersinde yenisini vermezlerse tüketici mahkemesine vereceğinizi söyleyin. Eğer ürünü vermezlerse de mahkemeye verin. Yaptıkları çok ayıp birşey.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

B
9 yıl
Yarbay

Sony'ye yakıştıramadım, geçmiş olsun.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
9 yıl
Çavuş

83 gün tek bir DS4 değişimi öyle mi . vay ki ne vay.

İnsanlar Sony garantili olsun diye 300 400 lira fazladan veriyorlar.

Anlaşılan o ki boşa verilen paraymış. Çok yazık.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
9 yıl
Yüzbaşı

Tüketici hakları Kanununa göre servis süresi 30 gündür diye biliyorum(sonradan hatta 21 güne düşmüştü ama tam emin değilim) yani 30 gün içerisinde servis ürünü tamir edermez ise sıfırı ile değiştirir yada parasını öder.

Sizin durumunuzda sıfırı ile değiştirilemediğine göre bedelinin size ödenmesini talep etme hakkınız var.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
9 yıl
Yarbay

Sosyal medyadaki hesapları üzerinden ( Twitter, Facebook veya bulabildiğiniz diğer sosyal ağlar ) yazın bence durumu. O zaman daha etkili olabilir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
9 yıl
Yarbay

T
9 yıl
Yarbay

Hiç uğraşma ve git tüketici mahkemesine başvur.

Değişim yada para iadesi yapmadılar mı haciz hakkı sonucu çıkar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
9 yıl
Yarbay

20 işgününden itibaren ya ürünü ya parasını vermek zorundalar. Düşük tutarlı ürünler için mahkeme değil, tüketici hakem heyeti var. İlk önce ara bugün bu iş çözülmezse hakem heyetine gideceğim de. Çözülmezse ertesi gün ya belediyede ya ticaret odasında veyahut kaymakamlıkta, neredeyse artık, hakem heyetine durumu kısaca anlatan bir dilekçe ver, olsun bitsin. Boşuna beklemişsin.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Buyukbaba -- 20 Ocak 2015; 10:21:27 >

T
9 yıl
Yüzbaşı

83 gün bekletmek nedir. Benimde ps4 bozuldu (ses var ama görüntü yok) geçen hafta garantiye verdim 8.gün aradılar ya yenisini vereceklermiş yada para iadesi yapacaklarmış, bu hafta içi tekrar arayacağız dediler. Umarım bu kadar sürmez :)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tanerq -- 20 Ocak 2015; 11:19:42 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

R
9 yıl
Yarbay

3 ay da tüketici mahkemesi sürer. geçmiş olsun.



S
9 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: draw1907

nedense bazı büyük firmaların garantisinde hep böyle sorunlar çıkıyor sadece sony için demiyorum. Sanırım büyük olduklarından dolayı kendilerini vazgeçilmez sanıyorlar.

Dünya genelinde Sony global garanti geçerli, TR sınırları içerisinde Sony Eurasia diye ayrı bir limited şirket yürütüyor işlemi, o yüzden hem dışarıdan alınan ürünler garanti kapsamı dışında, hemde bu tip uyduruk teknik ekiplerin insafına kalıyoruz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
9 yıl
Binbaşı

acaba ne zamana kadar 3. dünya ülkesi olarak kalacaz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @M`Shinoda
D
9 yıl
Yarbay

Verdıgınız servıs tamamen hatalı ıyı guzel hosta sız ne dıye 83 gun beklıyorsunuz bellı baslı haklarınız var savunsanıza bıraz kendı haklarınızı sız kendı haklarınızı onemsemıyorsunuz mıllet onemsemedı dıye laf edıyorsunuz sızdede hata var kesınlıkle



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @adoreco
G
9 yıl
Yarbay

ben konsolumu spot garantili almıştım kahraman konsoldan 3 gün sonra mavi ışık aldım götürdüm saniyesinde yenisini aldım. Spot kötü bişey değildir.



M
9 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: draw1907

acaba ne zamana kadar 3. dünya ülkesi olarak kalacaz.

böyle gelmiş nöyle gidicektir



A
9 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Dennis Jr

Verdıgınız servıs tamamen hatalı ıyı guzel hosta sız ne dıye 83 gun beklıyorsunuz bellı baslı haklarınız var savunsanıza bıraz kendı haklarınızı sız kendı haklarınızı onemsemıyorsunuz mıllet onemsemedı dıye laf edıyorsunuz sızdede hata var kesınlıkle

Cok haklisin hocam bendede hata var pek onemsemedim basta sonradan tasti bardak
Onemsememe sebebim is yogunlugu ama bahane degil
Lakin hakkimi arama yoluna girmedimde degil servise verdikten bir ay sonra
sikayetvar a yazdim hemen akabinde hazir cevap bir mail geldi sonrasinda aradilar
En kisa surede konu ile ilgilenicez diye
Oncesinde ve Sonrasinda ben defalarca aradim demedigimi birakmadim ama nafile
Son olarak tuketici sikayeti yaptim e.devletten bunu 50. Gunde felan yaptim
ondanda bir cevap cikmadi yapmam gereken son seyde tuketici hakem heyetine gitmek bir bu kaldi onuda en kisa zamanda yapacagim belkide ilk yapmam gereken buydu ama en sona biraktim samimiyetimle soyluyorum cok haklisin kendi derdime duyarsiz kaldim
Sadece sony nin bana yasattigi bu maduriyet bilinsin istedim
Tesekkurler.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adoreco -- 20 Ocak 2015; 20:19:18 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.