Bildiğim kadarıyla tüketici mahkemesine giderseniz 30 iş gününü geçtiği için ya fatura bedelini geri öderler yada size birebir sıfır vermeliler. Ds kutu içeriği olduğu için sanırım ps4 arızalı gibi işlem yapılır. Bence bi deneyin derim. |
sony tr yani doğal birşey boşuna spotçulardan alışveriş yapmıyoruz. |
nedense bazı büyük firmaların garantisinde hep böyle sorunlar çıkıyor sadece sony için demiyorum. Sanırım büyük olduklarından dolayı kendilerini vazgeçilmez sanıyorlar. |
Call centerı tekrardan arayıp, telefona yetkili birini isteyip eğer gün içersinde yenisini vermezlerse tüketici mahkemesine vereceğinizi söyleyin. Eğer ürünü vermezlerse de mahkemeye verin. Yaptıkları çok ayıp birşey. |
Sony'ye yakıştıramadım, geçmiş olsun. |
83 gün tek bir DS4 değişimi öyle mi . vay ki ne vay. İnsanlar Sony garantili olsun diye 300 400 lira fazladan veriyorlar. Anlaşılan o ki boşa verilen paraymış. Çok yazık. |
Tüketici hakları Kanununa göre servis süresi 30 gündür diye biliyorum(sonradan hatta 21 güne düşmüştü ama tam emin değilim) yani 30 gün içerisinde servis ürünü tamir edermez ise sıfırı ile değiştirir yada parasını öder. Sizin durumunuzda sıfırı ile değiştirilemediğine göre bedelinin size ödenmesini talep etme hakkınız var. |
Sosyal medyadaki hesapları üzerinden ( Twitter, Facebook veya bulabildiğiniz diğer sosyal ağlar ) yazın bence durumu. O zaman daha etkili olabilir. |
Hiç uğraşma ve git tüketici mahkemesine başvur. Değişim yada para iadesi yapmadılar mı haciz hakkı sonucu çıkar. |
20 işgününden itibaren ya ürünü ya parasını vermek zorundalar. Düşük tutarlı ürünler için mahkeme değil, tüketici hakem heyeti var. İlk önce ara bugün bu iş çözülmezse hakem heyetine gideceğim de. Çözülmezse ertesi gün ya belediyede ya ticaret odasında veyahut kaymakamlıkta, neredeyse artık, hakem heyetine durumu kısaca anlatan bir dilekçe ver, olsun bitsin. Boşuna beklemişsin. |
83 gün bekletmek nedir. Benimde ps4 bozuldu (ses var ama görüntü yok) geçen hafta garantiye verdim 8.gün aradılar ya yenisini vereceklermiş yada para iadesi yapacaklarmış, bu hafta içi tekrar arayacağız dediler. Umarım bu kadar sürmez :) |
3 ay da tüketici mahkemesi sürer. geçmiş olsun. |
Dünya genelinde Sony global garanti geçerli, TR sınırları içerisinde Sony Eurasia diye ayrı bir limited şirket yürütüyor işlemi, o yüzden hem dışarıdan alınan ürünler garanti kapsamı dışında, hemde bu tip uyduruk teknik ekiplerin insafına kalıyoruz. |
acaba ne zamana kadar 3. dünya ülkesi olarak kalacaz. |
Verdıgınız servıs tamamen hatalı ıyı guzel hosta sız ne dıye 83 gun beklıyorsunuz bellı baslı haklarınız var savunsanıza bıraz kendı haklarınızı sız kendı haklarınızı onemsemıyorsunuz mıllet onemsemedı dıye laf edıyorsunuz sızdede hata var kesınlıkle |
ben konsolumu spot garantili almıştım kahraman konsoldan 3 gün sonra mavi ışık aldım götürdüm saniyesinde yenisini aldım. Spot kötü bişey değildir. |
böyle gelmiş nöyle gidicektir |
Cok haklisin hocam bendede hata var pek onemsemedim basta sonradan tasti bardak Onemsememe sebebim is yogunlugu ama bahane degil Lakin hakkimi arama yoluna girmedimde degil servise verdikten bir ay sonra sikayetvar a yazdim hemen akabinde hazir cevap bir mail geldi sonrasinda aradilar En kisa surede konu ile ilgilenicez diye Oncesinde ve Sonrasinda ben defalarca aradim demedigimi birakmadim ama nafile Son olarak tuketici sikayeti yaptim e.devletten bunu 50. Gunde felan yaptim ondanda bir cevap cikmadi yapmam gereken son seyde tuketici hakem heyetine gitmek bir bu kaldi onuda en kisa zamanda yapacagim belkide ilk yapmam gereken buydu ama en sona biraktim samimiyetimle soyluyorum cok haklisin kendi derdime duyarsiz kaldim Sadece sony nin bana yasattigi bu maduriyet bilinsin istedim Tesekkurler. |
Arkadaşlar durum şu
TARİHE DİKKAT
28.10.2014 Tarihinde Beşiktaş Sony Mekel Elektroniğe dualshock4 cihazımın dokunmatiği arızalı olduğu için bu dediğim servise verdim
ve servisden bana dedikleri 1 hafta içinde tamiri olur
neyse 10 gün geçti ve değişim olacağını söylediler ve konuyla sony nin merkez biriminin ilgilendiğini söylediler buraya kadar herşey normal
ve kısaca o gün bu gündür sony merkezi 4447669 numaralı telefonu arıyorum bana dedikleri tek şey şu anda tedarik edilemediği depodan çıkış yapılamadığı vs vs oyalayıp durmaları beni artık bezdirdi
sırf garantisi olsun diye TR den al bir okadarda fazladan para ver yaşadığım rezillik
kısacası paramızla rezil olduk
yazıklar olsun bu kadarda olmaz ve hala utanmadan arayıp kusura kalmayın biraz daha bekletecez sizleri demeleri dalga geçer gibi
tam 83 gün oldu arkadaşlar
yorumu sizlere bırakıyorum
Hayırlı akşamlar...