| Surekli su alan bir bolge normal |
| Sakarya yeni caminin oradaki galericilere çok dikkat edin. Mümkünse Sakarya'dan araba bile almam.. Özellikle de galericilerden.. |
| Fiyati uygun değil zaten |
| Pas değil o kirden dolayı o hali almıştır. |
Bu önerinizi dikkate alacağım teşekkür ederim Zvezda hocam sitedeki en ucuz araç bu ama tabikide ön tarafı boyalı ve neden boyalı olduğuna dair bilgi olmayan bir araç bencede alınmaz ![]() . Highline passatlar 85-88 'e pazarlıkla alınabilir comfortline ise 76-79 civarı |
| Kilometresine göre fiyatı fazla değil mi? |
|
Full donanım olduğu için comfortline'a göre biraz yüksek fiyat tabi ama temiz düşük km highline 'lar 85-90 arası comfortline ' lar 75-80 bu fiyata mercedes veya bmw alınabilir tabi ama iç anadolu bölgesinde kışın sorun olur 4 çeker alsanız bu sefer de yılda 40.000 km yapan birisi için yakıt sorun olur |
|
Aynı araçtan bende var fakat bende kaliperlerde veya herhangi bi korozyon mevcut değil yalnız şöyle bir durum var arka göbeklerde korozyon var benim araçta da hatta korozyon demeyelim boya atması diyelim biz ona herhangi bi ilerleme söz konusu değil. 2012 den beri mevcut. Arka göbek dediğim; jantın 5 bijonunun bağlandığı göbek, jantın tam ortasının araç tarafında kısmı resim bulamadım bulsam gösterecektim :). |
Hocam resme hiç gerek yok çünkü bahsettiğiniz olayın aynısı golf aracımda mevcut Bu arada aracınızdan memnun musunuz ? DSG ile ilgili bir sıkıntı yaşadınız mı ? araç kaç km 'de ![]() |
|
DSG ile ilgili bi konu var hocam nasıl kullanılması gerektiğiyle ilgili bugün oraya baya döktürdüm açıkcası:) Sadede geleyim, evet memnunum araç 40bin km de 2010 aralık ayından beri bende. :) Not: Tam otomatikten DSG ye geçince sıkıntı çekmiştim ilk başta 2012 yılında garanti dahilinde 2. vites kavraması değişti. |
| Su alan bölge. Ancak su tek etken değil. Kaliperler oldukça sıcak bir bölgedir. Sıcaklık iç enerjiyi arttırdığından korozyon eğilimi artar. Suya neredeyse aynı oranda temas eden salıncakların, disklere ve kaliperlere göre daha geç paslanmasının nedeni de budur. |
| Benim 2004 model eski aracımda aynı haldeydi ama ilandaki araç hemde galeriden alınmaz |
Hocam sakaryadan krsinliklr alınmaz hatta sakaryalıyım aman diyim |
| Kullanilmatan aeaclarin diskleri paslaniyor nedenini bilmiyorum fakat bayilerin kapisinin onundeki sifir araclara bakArsaniz onlarda pas icindedir |
| bu araca bu para verilmez ben olsam temiz volvo yada mercedes bakardım |
|
Aynen katılıyorum aynı paraya s 80 d5 alınır veya 1.6 dizel manuel s60 alınabilir ama yakıt açısından d5 , manuel olması sebebiyle de s60 üzer iç anadolu da kışın da mercedes bizi üzer |
|
Satan şahıs aracın kaç vites olduğundan dahi haberi yok başka araç bakın bence mesela volvo s60 çok daha iyi bir araç |
|
passat yerine şu linkte verdiğim araç veya benzeri bir araç almanızı tavsiye ederim. vw ciler kızmasın ama şu linkteki araç ile passat ı aynı cümle içinde bile kullanmam o kadar üstün duruyor tabi bu benim görüşüm http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-2011-boysiz-kazasiz-69%2C108-kmde-volvo-s60-2.0-d-aut.163hp-196479515/detay < Resime gitmek için tıklayın > |
| Passat ile s60'ı aynı cümlede kullanmak Volvo sürücülerine hakarettir. |
arada bir ilanlara bakarken bu aracı gördüm
Eğer araç uzun süre beklerse fazla kullanılmazsa diskler paslanabilir
bu normal diye biliyorum ve bir çok araçta paslanmış disk gördüm fakat
kaliper'in paslandığını ilk defa gördüm acaba yan sanayi ürün takıldığı için mi yoksa
aracın kullanımıyla alakalı bir durum mu. Kaliper neden paslanır ?
(sonuncu resim'e bakınız)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-2011-dizel-otom-highline-full-ilk-sahibinden-hatasiz-degisensiz-189838835/detay
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.