merhaba arkadaşlar, Ekim 15 te satin aldigim htc desire 610 model telefonumda 13 gün sonra ekranda titreme nedeniyle servise gönderdim.. 2 ay içinde 5 kere servize gidip,3 kere degisim oldu ve gelen 3 degisim cihazindada bu sorun vardi.. (ilk aldigim telefon dahil toplam 4 cihazda ayni sorun vardi) 2 kere ise servis sorunu goremedigini belirtti son gonderdigimde ise sonradan farkettikletini soyleyip cihazi geri istediler ve bu esnada 3. degisim cihazimi gonderdiler.. Sonuc tabi ayni.. Bunun bi sanssizlik olmadigini dusunuyorum,uretimi hatali cihazlarin satista oldugunu ve kesinlikle bu cihazi almamanizi oneriyorum.. Thh yollari gozuktu bana,sureci buraya yazacagim.. Htc'nin elinede kimse dusmesin diyorum.
Bence sen hata yapmışsın direk ücret iadesi isteyecektiniz sonuçta 30 gün böyle bir hakkınız var hatta thh gitmemize bile gerek yok htc den böyle bir talbeniz oldu mu olmadıysa isteyin
imla icin ozur dilerim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >