Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
3
Cevap
862
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Sıfır Notebook Arızalı Çıktı Yardım Lütfen...! ..
F
9 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar merhaba Kliksa dan almış olduğum linkteki freedos notebook a yazılım yükledikten sonra farkettim ki touchpad de sıkıntı var... Sanırım soketi tam oturmamış çünkü üst kısımda az birşey bastırınca çalışıyor....

Gelelim can alıcı noktaya.Kliksa ürünü direk değişi yapmıyor çünkü teslim süresi üzerinden 1 gün geçmiş diye...Aynı gün yazılım atamadım ürün ertesi sabaha kadar şarjda kaldı ve akşam işten gelip yazılım atınca farkettim..

Bana söyledikleri ürünü servise yollamam gerekliymiş ve değişim için servis raporu gerekliymiş...Ürün iade etmek istemiyorum çünkü fiyatında 100 tl artış var ve world kampanyasıyla almıştım...BU firmayı sıkıştırmanın yolu var mı yoksa illa servise mi göndermeliyim?




http://www.kliksa.com/urun/asus-intel-core-i3-4010u-freedos-notebook-x552ldv-sx829d/902280215?utm_source=newsletter&utm_medium=111114-it&utm_campaign=111114-it&utm_term=&utm_content=&utm_emmid=DE0CE94&utm_source=akakce&utm_medium=champions-b&utm_campaign=bidding&ref=akakce&v=1.40



K
9 yıl
Yarbay

internetten alınan ürünlerde 14 güne kadar cayma hakkı var.bu hakkı kullanmak istediğinizi ve ürünü iade etmek istediğinizi söylebilirsiniz.eğer sıkıntı çıkarmazlarsa en rahat çözüm bu olur.
iade etmeyecekseniz servise yollamak zorundasınız.onlar ürünün sorunlu olduğu hakkında rapor verecek ve değişim yapılacak.eğer servis raporu vermezse o zaman sıkıntıdasınız.çünkü 14günü geçer ve cayma hakkınız da puff olur gider. bildiğim kadarıyla kanunlar böyle işliyor.yanlışım varsa düzeltsin arkadaşlar beni.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
9 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: make me happy

internetten alınan ürünlerde 14 güne kadar cayma hakkı var.bu hakkı kullanmak istediğinizi ve ürünü iade etmek istediğinizi söylebilirsiniz.eğer sıkıntı çıkarmazlarsa en rahat çözüm bu olur.
iade etmeyecekseniz servise yollamak zorundasınız.onlar ürünün sorunlu olduğu hakkında rapor verecek ve değişim yapılacak.eğer servis raporu vermezse o zaman sıkıntıdasınız.çünkü 14günü geçer ve cayma hakkınız da puff olur gider. bildiğim kadarıyla kanunlar böyle işliyor.yanlışım varsa düzeltsin arkadaşlar beni.

şöyle bi sıkıntı var ürün freedos olduğu için yazılım da attım...cayma hakkında değişiklik yapılmaması gerekli...windows u silmeye çalışsam bile pc de ilk açılışta olan ekrar çıkmayacaktır sanırım...Tek yol servise göndermek sanırım..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
9 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: fragman44

quote:

Orijinalden alıntı: make me happy

internetten alınan ürünlerde 14 güne kadar cayma hakkı var.bu hakkı kullanmak istediğinizi ve ürünü iade etmek istediğinizi söylebilirsiniz.eğer sıkıntı çıkarmazlarsa en rahat çözüm bu olur.
iade etmeyecekseniz servise yollamak zorundasınız.onlar ürünün sorunlu olduğu hakkında rapor verecek ve değişim yapılacak.eğer servis raporu vermezse o zaman sıkıntıdasınız.çünkü 14günü geçer ve cayma hakkınız da puff olur gider. bildiğim kadarıyla kanunlar böyle işliyor.yanlışım varsa düzeltsin arkadaşlar beni.

şöyle bi sıkıntı var ürün freedos olduğu için yazılım da attım...cayma hakkında değişiklik yapılmaması gerekli...windows u silmeye çalışsam bile pc de ilk açılışta olan ekrar çıkmayacaktır sanırım...Tek yol servise göndermek sanırım..

benim bildiğim kadarıyla win kurmak cayma hakkını bozmaz.hiç açıp da kanunu okumadım emin değilim.açıp okuyun emin olmak için:http://www.tuketici.gov.tr/index.snet?wapp=tuketicimevzuati_tr&open=1



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.