Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
6
Cevap
4508
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Kargoyla gelen TV kutusu açılıp kontrol edilmeli mi?
X
9 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Az önce LG servisini aradım ürünüm kargoyla geldi bu yüzden servisi bekliyorum açmadım dedim,kargocunun size kutuyu açıp sağlam oldugunu göstermesi gerek dedi böyle birşey olabilir mi servis geldiginde bir sıkıntı varsa benden bilecekler sonra?

Ne yapmam gerekiyor servis kurulum için geldiginde kutudan hasarlı TV çıkarsa?



P
9 yıl
Binbaşı

Yok hocam sakın açmayın kutuyu garanti dışı kalır. Teknik servis gelip açsın. Sizin yapacağınız tek şey tv kargoyla geldiğinde kutunun üstünden ve altından açılıp açılmadığını kontrol etmekti. Çünkü teknoloji marketleri sıfır ürün diye teşhir ürünü paketleyip satabiliyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @x264
X
9 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

aynen o konuda bilgim var gerekli kontrolu yaptım sıfır oldugundan emin olup teslim aldım.bunun dışında teknik servis geldiginde kutudan arızalı ürün çıkarsa ne yapmam gerekiyor?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
9 yıl
Yarbay

Kargo firması taşımadan sorumlu olduğu için,, siz sağdece taşıma sırasında ürünün dış yüzeyinde (çökme-delinme veya aşırı çizilme) varsa müdahale edebilirsiniz.. Ürünün kutu ambalaj içeriği satıcı firma ile ilgilidir, tv de ki herhangibir kusurun kargoda oluşabileceğini kabul etmezler. belki siz açarken elinizden kaydı veya vs vs.. Kutusu servis açar,, herhangi anormal bir durumda rapor tutar ve siz satıcı firma ile iletişime geçersiniz


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @x264
C
9 yıl
Onbaşı

kutu dışında ezik göçük tırtık bişi varsa kesinlikle tutanak tutturun kaçmaya çalışsa bile adam buna izin vermeyin


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
9 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: cags

kutu dışında ezik göçük tırtık bişi varsa kesinlikle tutanak tutturun kaçmaya çalışsa bile adam buna izin vermeyin

aynen , hatta resmini çekin tutanak tutturun ve geri gönderin.teslim aldığınıza dair imza atmayın.sonra da aldığınız yerle irtibata geçerek kutunun hasarlı olduğunu geri gönderdiğinizi söyleyin.eğer kutuda belirgin hasar,yırtık vb. yoksa dokunmayın , servisin kutuyu açması gerekiyor.eğer kutu açıldıktan sonra hasar görünürse servis tutanak tutar.sizde değişim veya para iadesine gidersiniz.temennim ise bu problemlerin hiçbirini yaşamadan sorunsuzca bu süreci halletmeniz .


Bu mesaja 1 cevap geldi.
X
9 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

teşekkürler herkese.yarın servis gelecek umarım bir sıkntı yaşamadan bu iş biter



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.