1. sayfa
aynı şey benmde başıma geldi norlma dediler benm aracım 15 gun gecikti bursaya limanda dendi o tırdan benm araç cıkmamıs göya göya tır kabul etmemiş sora bursada otoparkta kayboldu falan filan |
| kesinlikle cok haklısın !!! bende alırken aracta bi tel navigassyon bi xenon birde bose yok demislerdi ... katlanır ayna paketinden , koltuklarda ısıtıcı olmadıgından ve radyonun sd kart veya aux desteklemediginden fln hic bahsetmemislerdi araba geldiginde baya sinirlenmistim ... bu arada sayım olduguda dogru yılbasından sonra sayıma basladılar yılbası onceside italya sayım yapıodu ama ne olursa olsun kesinlikle sizi bilgilendirmeleri lazım ben vaz gecerdim acıkcası böle bi durum olsaydı yada gidip baska bir bayiden alırdım ... |
| Şu boya işi çok alengirli olmuş yalnız. Forumda da bir kaç defa konusu açılmıştı; sıfır alınan araçların bazıları yükleme-taşıma-indirme sırasında hasar aldığı ve bu yüzden arabanın boyanıp teslim edildiği konuları bir kaç kez konuşuldu. Aracın söylenen zamandan çok sonra teslim edilmeye çalışılmış olması ve boya- micron değerinin yüksek olması akılda soru işareti bırakıyor... Yalnız, cidden bilinçli bir tüketicisiniz, çoğu kişi sıfır aldığı araca boya kontrolü yaptırmaz, buna bende dahilim. Bu tür durumlardan ötürü yapılmasında kesinlikle fayda var. |
Akılda soru işareti bırakmaktan ziyade alenen ayıplı aracı size sıfır olarak satmaya çalışıorlar.Bilinçli tüketici olmaktan ziyade hakkını savunan bir tüketiciyim,lakin malesef bu boya olayı çok sık rastlanır oldu önlemimizi kendimiz almak zorunda kalıyoruz.Boya kontrolü yapmadan araç alınmayacak anlaşıldı... @Atakemal siizn araç ne idi ne zman yaşadınız bu olayı? |
| servis konusundada berbatlar bursa birmota ne zaman gitsem yarım saat dolanıorm ilgilenicek birini bulmak için kaza yaptım 15 aralıkan beri 4 parça bekliyor parçalar z rot ön radyatör davlumbazı 2 jant ve yakıt deposu ısı sacı ve ne zaman geleceği hakkındada bilgi vermiyorlar bıktım bu işten gerçekten sırf servis yüzünden aracı satma niyetindeyim |
Geçmiş olsun. Başlığı açan arkadaş evet hakkını arayan ve tabii ki kesinlikle haklı birisi. Ama boya meselesi artık her marka için aynı bildiğim kadarıyla. Evimin karşısında VW deposu var, her türlü VW, Audi falan geliyor, Scirocco'sundan Tiguan'ına, Passat'ından Polosuna, A5'inden A3'üne... Araçların tutuldukları şartları görseniz.. Ben olsam VW falan almam mesela burdan. Hatta aracımı ömrü hayatında öyle bi park yerine sokmam, o şartlar altında bırakmam. Tüm araçlar 1 santim arayla falan duruyorlar park yerinde :) Birbirlerine dokunmamaları imkansız, park ederlerken dokunamayacak insan yok. En azından inip binerken mutlaka temas ediyorlar bunlar birbirlerine. Yarım dönümlük arazide 100 araç falan vardır :) Bence bu yüzden piyasada alınan tüm VW grubu araçların hepsinde boya var.. Ben olsam boya konusunu o kadar takmazdım, sonuçta sıfır araç alırken hangi marka alırsanız alın acaip şartlarda saklanıyor araçlar. Siparişleri de stok maliyetlerini düşürmek için öyle uzatıyorlar sanırım. Sizi kaçırmamak için de hemen yolluyoruz demiş olabilirler. Tabii bu gibi durumlar müşteri memnuniyetini çok olumsuz etkileyebiliyor. Söz konusu bir "Alfa Romeo"yu beklemekse ben 1 gece bile sabredemezdim, size bu konuda da çok hak veriyorum. |
|
Boya haric her konuda haklisiniz.. Boya konusunda ise kusura bakmayin ama tamamen haksizsiniz. |
1. sayfa
28 Aralık 2011de eşimle birlikte gidip Alfa Giulietta aracı inceleyip beğendik 1.6jtdm Distinctive+camtavan+görüş paketi beyaz metalik
Daha sonraki süreci ne siz sorun ne ben söyleyeyim..
Tekrar beklemeye başladık 6 Ocakta(bu Esnada halen bize hiç bir bilgi verilmedi) tel ile görüştüğümüz enteresan müşteri temsilcisi aracın henüz ulaşmadığını Tofaşta sayım olduğunu ve aracın gelmediğini bildirdi.Bunun üzerine sinirlenerek
9 Ocak oldu(bu esnada avukatımla görüşüp ne yapacağımızı ve haklarımı öğrendim) hiç arayan soran yok Antalya Birmotu 3 kez arayarak müşteri temsilcisine ulaşmaya çalıştım ve not bıraktım son konuşmamızda gayet sert ve net konuştuğum için temsilci benimle konuşmaktan imtina etmekte idi sanırım.Herneyse aynı gün 14:30 sularında nihayet müşteri temsilcisi aradı aracın ulaştığını ve plaka işlemlerininde başlayacığını ifade etti.Bende hemen geleceğimi ve daha öncedende konuştuğumuz gibi araca boya kontorolü yapacağımı söyledim, ardından gittik ve boya kontrolüne başladık aracın bazı bölgelerinde 230 micron seviyesine ulaşan boya kalınlığı tespit ettik
1-Öncelikle bu süreçte beni en çok kızdıran enteresan müşteri temsilcisinin 1 kere bile tel. ile arayıp efendim gecikme var vs gibi bir bilgi vermemesi
2-67000Tl olarak anlaşılan aracın fiyatının sonradan 68520Tlye yükseltilmesi.İlk aşamada 67000+plaka ve kredi masrafları denmedi.(kesinlikle söylenmeliydi)
3-2 gün içerisinde tedarik edileceği söylenen ürün onay verilen 29 Aralıktan çeşitli bahenelerle ancak 11 gün sonra tedarik edildi.(Tabi buda şüphelendirdi)
4-Aracın Ayıplı gelmesi ise ayrı bir rezillik.
5-230 micronun normal bir değer olduğu söylenerek kandırılmaya çalışılmak kabul edilemez.
6-Bunca olaya ve ayıba rağmen halen bir özür bile dilenmedi...
Biraz önce Şube müdürü aradı fabrikayla görüşmüş 300 microna kadar ithal araçlarda normalmiş.Halen aynı tas aynı hamam,ancak çok net bir şekilde yarın erkenden çözüm üretilmezse sonraki süreçte benimle değil avukatımla görüşmeleri gerekeceğini ifade ettim.Allah yardımcıları olsun tüketici mahkemesinden tutun Sanayi ve Ticaret Bakanlığına kadar bu işin peşini bırakmam...
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.