2020 Temmuz ayında Vodafone tarafından arandım ve 05.08.2020 tarihinde ev İnternetimin taahhütünün biteceği, eğer istersem yaklaşık 85 TL gibi bir ücret karşılığında aynı paketimin devam edeceği söylendi. Ben de buna onay verdim. Ancak 1 ay kullanmam sonucunda Ağustos ayı faturam 288,29 TL gelmiş. Buna dair 04.09.2020 tarihinde vodafonnet müşteri hizmetlerini aradım. Ve müşteri temsilcim Benim onay verdiğimi doğruladı ancak sistemden kaynaklı bir problemden dolayı taahhüdün görünmediğini bundan dolayı faturanın yüksek geldiğini söyledi. Gereken şikayeti oluşturduğunu ve incelemeden sonra faturanın düzeleceğini belirtti benden de taahhütü düzeltmek için onay aldı ben de onayladım. Ancak bugün vodafonedan bana şikayetimin kabul edilmediğine dair mesaj geldi. Ne yapmam gerekir arkadaşlar yardım
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >