1. sayfa
Cevap verebilecek yok mu ya |
Sanırım oyundan oyuna değişiyor . Ben Elder Scroll Online ve The Division oynarken bir çok kez başıma geliyor . Bunların haricinde pek denk gelmedim . |
Normal bunlar oyunu yapanların özensizliği ve cihazın gücü birleşince bu tarz sorunlar çıkabiliyor başka oyunlarda fazla denk gelmezsin özellikle exclusive oyunlarda |
Far Cry 4 için de geçerli. Özellikle havadan giderken kaplamalar geç yükleniyor. Oyun zevkinin içine ediyor. Diskten oynadığım için olabilir mi? Dijital oynayanlarda aynı sorun yoktur belki. |
Valla kardeşim bf de GTA da dijital aynı sorunlar var yani. |
Aynen Rachet and Clank de doğru düzgün yok. Uncharted 1 de var biraz. Ama Uncharted 4' ün Madagaskar gameplay'inde bile yakaladım ![]() |
Bu nesil böyle sorunlarla geçti. Neo ile bitecek sanırım. Yeni konsolda olmaz bu sıkıntılar herhalde |
Dijitalde de aynı |
Herkeste aynı sorun var hocam bunun nedeni konsolun gücünün yetersiz olması mesela The Division'da da aynı sorun var ama ben PC'de son detay seviyesinde bile bu sorunu yaşamıyorum. ![]() |
Evet hocam konsol çöp yetersiz o yüzden böyle oluyor,10000 liraya pc topladım hiç böyle şeylerle karşılaşmadım. Ne de olsa ps4 de 10000 lira o yüzden karşılaştırma gereği duydum. |
Neyin kuyruk acısı yahu şurda bazen saçmalamada nirvanaya ulaşıyorsunuz gerçekten kardeşim benim PC'im Xbox One'ım PS4'den de iki adet var (biri 20. yıl özel sürümü) neyin acısını çekicem? Laf olsun torba dolsun evet kabul edin yada etmeyin nedeni konsolun yetersiz gücü, eğer o kaplamalar hemen yüklense 10-15 fps arası performans alacaksın belkide konsoladan konsolu savunucaz diye laf kalabalığı yapmayın.. ![]() |
Oyunların sıkıntısıdır, ayrıca GTA gibi oyunlar artık eski oyun olarak görülüyor, yeni oyunlarda böyle sıkıntılar yoktur![]() |
Cevaplar için çok teşekkürler arkadaşlar :) |
Konsolun güçsüzlüğünden...1080p 30fps tutturmak ve yakın grafikleri güzel gösterebilmek adına feragat ediliyor. |
hocam onun pc deki karşılığı view distance(ya da depth) denilen ayar. düşük olursa objenin büyüklüğüne göre görüntülenme uzaklığı daha yakın mesafelerde gerçekleşiyor. böylece hem memory hem de cpu dan daha verimli faydalanılıyor. tabi oyun esnasında pat diye çıkan objeler ya da uzaktaki binalar ağaçlar vs zevkin içine ediyor. 256 mb memory den dolayı ps3te bu durum rezalet seviyesindeydi. özellikle open world oyunlarda çok belirgindi bu sıkıntı. ps4 te bi nebze çözüldü ama yine de sıkıntılı. aynı durum filtreleme için de geçerli. ps3te yerlerdeydi filtreleme. ps4te de aynı şekilde. destiny falan oynarken özellikle filtreleme mesafesine baktım da texturelerde detaylanma çok yakın mesafede gerçekleşiyor. |
Konsolun özellikleri yetmediği için bu sorun oluyor pc de gta 5 oyunu aç ölçeklendirmeyi hig yap bu sorun olmaz pc kaldırıyor fazlasıyla ama konsollar güçsüz diye olan olay bu senin konsolunla alakalı değil herkeste böyle. |
Detaylı açıklaman için teşekkür ederim kardeşim. |
1. sayfa
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >