Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
13
Cevap
652
Tıklama
0
Öne Çıkarma
sese duyarlı rgb şerit led

M merdosoft Konu Sahibi
6 yıl (103 mesaj)
arkadaşlar suan kullandıgım sıstem normal sese duyarlı şerit led sistemi. çalışır durumda tip 31 transistörü ile yaptıım. resimdeki mantıga göre yaptım.

< Resime gitmek için tıklayın >

ama ben bu led yerine rgb şerit led bağlayıp modül sayesinde istediğim zaman rengi değiştirmek istiyorum. bi sitede şöyle bişey buldum.

< Resime gitmek için tıklayın >

bu mantıga göre mi yapmalıyım yoksa başka bi yolu var mıdır?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi merdosoft -- 26 Haziran 2015; 1:00:21 >


L linyit43
6 yıl (2879 mesaj)
Aşağıdaki şemayı uygula, aksilik çıkmaz dene ve sonucu yaz.




M merdosoft Konu Sahibi
6 yıl (103 mesaj)
Buyuk bi proje dusunuyorum. Denemek icin 1 metre rgb led alayim o zaman



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

. .koray.
6 yıl (211 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: merdosoft

Buyuk bi proje dusunuyorum. Denemek icin 1 metre rgb led alayim o zaman

hocam bır tecrubem yok ama sankı beyaz yanacakmıs geliyor bana ama calısabılırde sonucu beklıyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.

. .koray.
6 yıl (211 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: .koray.

quote:

Orijinalden alıntı: merdosoft

Buyuk bi proje dusunuyorum. Denemek icin 1 metre rgb led alayim o zaman

hocam bır tecrubem yok ama sankı beyaz yanacakmıs geliyor bana ama calısabılırde sonucu beklıyorum

hocam pardon zoomda rgbkontrol devresını gormedım duz guc kaynagı sandım




M merdosoft Konu Sahibi
6 yıl (103 mesaj)
En kisa zamanda deneyip sizlerle paylasacagim. Konuya aciklik getirilmesi sart oldu :))



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @.koray.

. .koray.
6 yıl (211 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: merdosoft

En kisa zamanda deneyip sizlerle paylasacagim. Konuya aciklik getirilmesi sart oldu :))

beklıyoruz hocam vaktım olursa bende denerım


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M merdosoft Konu Sahibi
6 yıl (103 mesaj)
eğer denerseniz burada paylaşmanız bizede yarar sağlayacaktır. benim asıl sorum sadece 1 tane tip31 ile de bu devre uygulanabilir mi? yoksa 3 tane mi tip31 kullanmamız gerekiyor.. bu sorunun cevabı onemli


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @.koray.

. .koray.
6 yıl (211 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: merdosoft

eğer denerseniz burada paylaşmanız bizede yarar sağlayacaktır. benim asıl sorum sadece 1 tane tip31 ile de bu devre uygulanabilir mi? yoksa 3 tane mi tip31 kullanmamız gerekiyor.. bu sorunun cevabı onemli

hocam r g ve b yı bırlesırırsenız beyaz yanar ama + kutbu tetıklemenın bır yolu varsa olabılır




J jakab95
5 yıl (818 mesaj)
Bu devreyi deneyen oldu mu bende ayni bu devreyi yaptim olmadi ledler tam istedigim rengi ve parlakligi veremiyor turkuaz renginde falan mesela kirmizi azda olsa yaniyor.Nasil yapabilirim fikir verirseniz sevinirim :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D dr apocalypse
5 yıl (105 mesaj)
10w rgb ledle ambiyans lamba yapasdım.istediğim ortam sesini alan bir mikrofon, sesin 200hz altı ile R, 200hz-2khz ile G, 2khz üstü ile B ledini sürmek.frekans rengi, ses şiddeti ışık şiddetini belirleyecek.arduinoyla yapmayı düşündüm ama gereksiz olur zannımca.electred mikrofon (lm386 amfili) modülü sesi aldı,amplifiye etti.şimdi bunu nasıl frekanslarına ayırayım.lowpass, bandpass, highpass filtrelerden gelen sinyali R , G ve B yi transistörle sürmelimiyim. Ekolayzır entegresi mi kullanmalıyım,devresi mi, vumetre devresi mi.internetten istediğim şekilde bulamadım.iyi forumlar...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dr apocalypse -- 2 Mart 2017; 15:53:47 >


5 55electronicdesign
3 yıl (1450 mesaj)
Soru 2016 yılında sorulmuş. Nasıl buldun da cevap verebildin?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 55electronicdesign -- 3 Ağustos 2018; 20:27:2 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Kaan2042

M mavi-kaplan
3 yıl (648 mesaj)
Tip31 li devreyi boş verin mosfetli bu devreyi yapın tavsiye ederim;


Videoyu izlemek için tıklayınız





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mavi-kaplan -- 3 Ağustos 2018; 22:30:46 >


G Guest-C834D35AF
3 yıl (1596 mesaj)
Ledler micten alınan sese göre yanıyor. Gecikme olur direk çıkış kanalından alınmadığından. Ayrıca o mosfete 2.60 lira vereceğime 90 kuruşa tip31 alırım.



Ufacık led için 500v 8A mosfette ayrı bi hoş



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.