Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
22
Cevap
5229
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Servis LPG montaj fiyatı..

O OMREG Konu Sahibi
8 yıl (820 mesaj)
2011 otomatik civic aracım var lpg taktıracağım fiyat araştırıyorum.

honda cem 2250TL fiyat verdi.garantide 3 yıl oluyor yada 150.000km.
çiftkurtlar 2100TL garanti şartları aynı + olarak garanti süresini uzatabilirsiniz dedi onun içinde ayrı fiyat verecek.
kit BRC honda kiti imiş. sizce fiyatlar makul mü?

2A bostancı 1800TL honda kiti ama garanti iptal oluyor heralde.300 tl için risk almaya değmez sanırım..




M merman
8 yıl (371 mesaj)
bende adanada 2250 tl ye servıse taktırdım...ancak ruhsata ısletme ucretı,sızdırmazlık raporu falan filan hersey dahil..


Bu mesaja 1 cevap geldi.

O OMREG Konu Sahibi
8 yıl (820 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: merman

bende adanada 2250 tl ye servıse taktırdım...ancak ruhsata ısletme ucretı,sızdırmazlık raporu falan filan hersey dahil..

aldığım fiyat herşey dahilmi onu sormadım..iyi oldu bunu öğrendiğim..




O OMREG Konu Sahibi
8 yıl (820 mesaj)
çiftkurtlardan aradılar..tekrar 6 yıla uzatılmış garanti 350TL dedi..yani 2100+350 2011 model aracın garantisi yine 6 yıl olarak devam ediyormuş..sizce pahalımı?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S sweetboyy07
8 yıl (124 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: darkingfb

çiftkurtlardan aradılar..tekrar 6 yıla uzatılmış garanti 350TL dedi..yani 2100+350 2011 model aracın garantisi yine 6 yıl olarak devam ediyormuş..sizce pahalımı?

bu 6 yıl garanti olayı heryerde farklı bişey söylüyorlar...anlamadım hiçbir şey...Ama bence garantisi için servis güvencesi servise taktırmalısın....




C caucass
8 yıl (13056 mesaj)
Garanti pek bi halta yaramıyor zaten
uzatılmış garanti hepten fiyasko
ne olursa olsun "kullanıcı hatası" diyorlar




M MegaWolt38
8 yıl (4127 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: darkingfb

2011 otomatik civic aracım var lpg taktıracağım fiyat araştırıyorum.

honda cem 2250TL fiyat verdi.garantide 3 yıl oluyor yada 150.000km.
çiftkurtlar 2100TL garanti şartları aynı + olarak garanti süresini uzatabilirsiniz dedi onun içinde ayrı fiyat verecek.
kit BRC honda kiti imiş. sizce fiyatlar makul mü?

2A bostancı 1800TL honda kiti ama garanti iptal oluyor heralde.300 tl için risk almaya değmez sanırım..

BRC ye acayip yüksek fiyat vermişler.

Biz serviste garantili olarak Prins taktırdık 2.200-tl ye ki BRC ye o fiyat aşırı yüksek bana göre...100-200tl fazla verin dünyanın en iyisi Prins taktırın kafanız ağrımasın.




G Gs_KuRTuLuS
8 yıl (2829 mesaj)
O fiyatlar ne uçuk oyle arkadaslar. Motora zaten bisey olmaz. Tutup senin arabanın fren diskinde balatasinda cam da teyp de vs vs sorun çıkınca lpg var diyip bakmamazlik yapmazlar galiba.
Samsun da 1500 liraya montaj yaptırdım brc





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C caucass
8 yıl (13056 mesaj)
servis garantiyi bahane edip kazıklıyor




Y YasinAkyol2
8 yıl (55 mesaj)
Ankara HONDA EFE.
BRC HONDA KİT : 1800 TL Peşin, 2000 TL Taksitli.
PRINCE'ı net hatırlamıyorum ama 2500 peşin demişti sanırım.
Biraz yüksek fiyat vermişler sana.

BRC ve PRINCE'dan başka taktırma bence. Zaten HONDA da bu 2 markayı öneriyor.

_________________________________________________________

Garanti'ye de takılma. Servis her türlü geçiriyor zaten bize. Garanti bence de bi halta yaramıyor
Ama tabi servisdekiler sadece HONDA'ya taktıklarından HONDA da işin erbabı olmuşlardır gibi geliyor bana.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S sweetboyy07
8 yıl (124 mesaj)
Antalya Honda Eysa Da;

BRC kiti 2250 TL kredi kartına 12 taksit Ankara da daha uygunmuş...




Bu mesajda bahsedilenler: @YasinAkyol2

C caucass
8 yıl (13056 mesaj)

Y yavuz322123
8 yıl (15 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: caucass

servis=kazık

bendede 2010 model handa civivc var neden bu kadar faiş fiyatlara lpg taktırıyorsunuz

bende arabanı sıfır aldım ilk 1 yıl benzinde bindim geniş çaplı bir araştıema yaptım ve garanti olayları garip geldi neden derseniz garanntiyi sistemi takan lpg firması veriyor
honda serviside servis garantisini bozmuyor Garantiyi DİREK honda verse seve seve veririm oparayı neden dersenniz aracını binmek için seçtiğim yer güvendiğim yerdir
Arkadaşlar arabamız bir japon harikası öyle kolay kolay sıkıntı verecek model değil çevremde çoğu arkadaşımınki lpgli hiç sorun yok bende 1000 liraya taktırdım yaklaşık 40000 kmdir lpgli şehiriçi 9litre lpg ile 100 km yol yapıyorum otomatik vites ATİKER obd li süper kit var üstünde .Serviste banada hemen hemen aynı fiyatı verdiler 2050 veya 1850 gibiydi brc marka dışarda sordum aynı sistem 1500 liraydı garibime gitti ve kafamın yattığı işi yaptım.Çokda memnunum




Y yavuz322123
8 yıl (15 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: YasinAkyol2

Ankara HONDA EFE.
BRC HONDA KİT : 1800 TL Peşin, 2000 TL Taksitli.
PRINCE'ı net hatırlamıyorum ama 2500 peşin demişti sanırım.
Biraz yüksek fiyat vermişler sana.

BRC ve PRINCE'dan başka taktırma bence. Zaten HONDA da bu 2 markayı öneriyor.

_________________________________________________________

Garanti'ye de takılma. Servis her türlü geçiriyor zaten bize. Garanti bence de bi halta yaramıyor
Ama tabi servisdekiler sadece HONDA'ya taktıklarından HONDA da işin erbabı olmuşlardır gibi geliyor bana.

HEPSİ HİKAYE TİCARİ OYUN ARABA SATARKEN KAZANIYORLAR BAKIM YAPARKEN KAZANIYORLAR BİRDE LPG TAKARKEN KAZAN IYORLAR
Ben anlamıyorum arabayı yeni aldığımda servis bana lpg için zavali takılsın demişti 2010 model aracım , geçenlerde aynı firma 2013 model honda civic alan kuzenime BRC takılsın demişler başka sistem takarsan garanti dışı denilmiş ve 2500 lira fiyat çıkarmışlar .Banada hiç bir şey olmaz sorun çıkmaz zavali taktırın demişti İzmir 1 sanayide bir firmaya yölendirmişlerdi BENDE 1000 liraya ATİKER OBD SÜPER KİT taktırdım çokda memnunum araştırın parayı kolay kazanılmıyor arkadaşlar





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yavuz322123 -- 25 Nisan 2013; 2:25:40 >


C caucass
8 yıl (13056 mesaj)
quote:

ARABA SATARKEN KAZANIYORLAR BAKIM YAPARKEN KAZANIYORLAR BİRDE LPG TAKARKEN KAZAN IYORLAR


Kazanacaklar tabiki, sevis bunlar imarethane değil; kar amaçlı kurulmuş işletmeler, babasının hayrına yapacak değil ya
ne yani arabayı sataken kazandı diye lpg yi bedavayamı taksın lar


Bu mesaja 2 cevap geldi.

N NECOOTOGAZ
8 yıl (460 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: caucass

quote:

ARABA SATARKEN KAZANIYORLAR BAKIM YAPARKEN KAZANIYORLAR BİRDE LPG TAKARKEN KAZAN IYORLAR


Kazanacaklar tabiki, sevis bunlar imarethane değil; kar amaçlı kurulmuş işletmeler, babasının hayrına yapacak değil ya
ne yani arabayı sataken kazandı diye lpg yi bedavayamı taksın lar

TİCARETHANELER HİZMET VERMEK İÇİN KURULUR VE bu hizmet karşılığında kazanç sağlar Maalisef bu servislerin kendi bünyelerinde montaj yapmaları yanlış tamirci veya servis kendi işini yapsın LPG cide kendi işini yapsın Çıraklığını yapmadın bir işi her zaman kafa ağrıtır.

Evet bazı gözü kara araç sahipleri servis garantisi bastırımından etkilenmeyerek dışardaki servislere lpg taktırmaktadır.İçlerinde sorun yaşayanda olmuştur olmayanda olmuştur benim anlamadığım tek şey bir araç firması ya lpg ye karşıdır yada değildir.Motor garantisini kendisi araç firması olarak vermeyip araç sahibinden aynı trafik siğartası gibi ücret ödemeye mecbur edip taktığı veya önerdiği sistem den destek alması ne kadar mantıklı anlayamadım.Ve aynı cihaz dışarda aynı firmanın bayisinde 1 lira iken servisde neden 2 lira bunlar sadece biraz istemeyerek beyan etmek istiyorum ticari bir rant gibi geliyor belkide başka türlü bir açıklaması vardır bilemem
VE İZMİRDE ben duyuyorum ve bizzat da görüyorum A MARKA ARAÇ FİRMASI lpg konusunda önce x firmayla çalışıyor bakıyosun birden diğer y firmasına geçmiş ne bu ya sanki futbolvu transferi ve montajlarıda kendi eğitim verip veya taktığı cihazı üreten firmanın yetiştirdiği elemanlar değil buğün bende çalışmış yarın diğerinde çalışmış kişlere yüzdelik vererek yaptırması ne kadar doğru bu ustayı ben yetiştirdiysem demekki bu iş benim servisimdede olabilir DİYE DÜŞÜNÜYORUM




C caucass
8 yıl (13056 mesaj)
ona kalsa hondaların bakım periyotları 20 bin km. de bir(kitapçığındada yazıyor)
10 binde sadece yağ ve yağ filitresi değişimi diyor
ama servisler 10 bin bakımına zorlayıp farları sıvıları lastikleri kontrol edip kazığı dayıyorlar
6 yıl garantiyi sırf bizi servise bağlayıp kazıklamak için veriyor, garanti kapsamında da hemen hemen hiç bir şey yapmıyor
bir sorun olsa cevap belli "kullanıcı hatası"

Türkiye de devlet başta olmak üzere trafikten tut karayollarına kadar herkes her kurum ve kuruluş araç sahiplerini yoluyor


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Y yavuz322123
8 yıl (15 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: caucass

ona kalsa hondaların bakım periyotları 20 bin km. de bir(kitapçığındada yazıyor)
10 binde sadece yağ ve yağ filitresi değişimi diyor
ama servisler 10 bin bakımına zorlayıp farları sıvıları lastikleri kontrol edip kazığı dayıyorlar
6 yıl garantiyi sırf bizi servise bağlayıp kazıklamak için veriyor, garanti kapsamında da hemen hemen hiç bir şey yapmıyor
bir sorun olsa cevap belli "kullanıcı hatası"

Türkiye de devlet başta olmak üzere trafikten tut karayollarına kadar herkes her kurum ve kuruluş araç sahiplerini yoluyor

haklısın kardeşim




Y yavuz322123
8 yıl (15 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: caucass

quote:

ARABA SATARKEN KAZANIYORLAR BAKIM YAPARKEN KAZANIYORLAR BİRDE LPG TAKARKEN KAZAN IYORLAR


Kazanacaklar tabiki, sevis bunlar imarethane değil; kar amaçlı kurulmuş işletmeler, babasının hayrına yapacak değil ya
ne yani arabayı sataken kazandı diye lpg yi bedavayamı taksın lar

Tamam haklısın diyelim bizde bedava yapsınnlar demedik neden dışarda aynı olan ürün orada daha pahalı




C caucass
8 yıl (13056 mesaj)
İşte o ..... garanti kozunu kullanarak kazıklıyor; mesele bundan ibaret