Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
13
Cevap
0
Tıklama
16
Öne Çıkarma
Seri Tahliyelere Hazır Olun

A Andres Escobar Konu Sahibi
4 ay (1203 mesaj)
Tahmin ediyorum bu yıl sonuna kadar bir kaç önemli isim tahliye edilecek

Hukuk reformu söylemi boşuna değil, Biden'ın gelmesi ve ülkeye yatırımın artık gelmemesi değişime itiyor mecburen AKP'yi , cidden hukuk,yargı olarak bir istikrarın bulunmadığı ülkeye kimse yatırıma gelmez istediğin kadar faiz arttir

Yalandan demokratı oynayacaklar yine yoksa işleri var

Son bir kaç gündür görüyordum bu tür haberleri boşa değil kamuoyu yoklaması , Demirtaş'da belki çıkabilir belli olmaz şaşırmam


https://twitter.com/sputnik_TR/status/1328906614682890240





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Andres Escobar -- 18 Kasım 2020; 11:45:55 >

can çıkar huy çıkmaz,akp asla hukuk reformu,demokrasi reformu,ekonomi reformu yapamaz. fıtratlarına ters.
Yoruma Git
ozbey08 - 4 ay +22
Bunların eski sahibi fetö idi. Yeni sahiplerine itaat etmedikleri için dışarı çıkamadılar.

Dışarıda gezen fetöcüler yeni sahipleri sayesinde geziniyor.

bir haftada iki ...
Yoruma Git
Yorumun Devamı sissil - 4 ay +13
Ümmet hazırsanız dönüyoruz.
Yoruma Git
Last Troll Bender - 4 ay +5

L Last Troll Bender
4 ay (855 mesaj)
Ümmet hazırsanız dönüyoruz.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


S sissil
4 ay (7174 mesaj)
Bunların eski sahibi fetö idi. Yeni sahiplerine itaat etmedikleri için dışarı çıkamadılar.

Dışarıda gezen fetöcüler yeni sahipleri sayesinde geziniyor.

bir haftada iki örnek biri kabadayı sahibine itaat mektubu göndermiş. Diğeri gazeteci bozuntusu oda pensilvanyada feytullah gülenin eteğini öperken şimdi akp başkanının eteğini öpüyor.

Zaten bunlar Akp nin ve Erdoğanın iktidardan gitmesini istemiyorlar çünkü hepsi yargılanıp içeri atılacak.

Bakın görün iktidar değiştiğinde kimler içeri girecek kimler... o zaman gazetesinde yazarlık yapanlar bankasyadan kredi çekenler... kimleeer kimler....




A amadeus99
4 ay (8653 mesaj)
O işte samimiyet testi bellidir.

Ayhan Bilgen gibi isimler çıkar belediyeler iade edilirse reform niyeti gerçektir.

Değilse göstermelik olarak zaten 6 ay sonra yattığı süreden çıkacak Ahmet Altan'ı ya da günah keçisi saçma sapan şekilde tutuklu kalan Kavala ile olmaz o iş.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

O ozbey08
4 ay (5171 mesaj)
can çıkar huy çıkmaz,akp asla hukuk reformu,demokrasi reformu,ekonomi reformu yapamaz. fıtratlarına ters.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

W wehrmacht
4 ay (5758 mesaj)
Kişilerden bağımsız olarak yapısal reformlara gidilmeden ekonomi dahi düzelmeyecek. amir memur devlet kademesi terfi için siyasetten medet umuyor anayasa mahkemesinin kararları malum nuyuk reforma gidilir bunuda yapacak kapasite sadece mevcut hükumette var yapmazlarsa fırsatı kaçırırız.




A asderty
4 ay (841 mesaj)
Reform falan değil zaten. Kamudaki hırsızları yakalayacak, ya da sayıştayın önünü açacak halleri yok. İfade özgürlüğü falan zaten olmaz, çünkü onlara göre zaten dünyanın en özgür ülkesiyiz.

Burada bahsettiği ve olabilecek olan; yalandan 2-3 kişiyi salıp reklam yapmak.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ozbey08

A AnadoluEfes
4 ay (3948 mesaj)
Sizde inandınız böyle birşeye o kadar inanıyorsanız cumhurbaşkanı'nın ülkeyi yönetimi hakkın'da bir iki söz söylermisiniz ? silivriye temiz don sigara getiririm merak etme sen




İ İl teber
4 ay (2150 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: amadeus99

O işte samimiyet testi bellidir.

Ayhan Bilgen gibi isimler çıkar belediyeler iade edilirse reform niyeti gerçektir.

Değilse göstermelik olarak zaten 6 ay sonra yattığı süreden çıkacak Ahmet Altan'ı ya da günah keçisi saçma sapan şekilde tutuklu kalan Kavala ile olmaz o iş.
Aynen kenk..

Sonra pkk ya belediye kamyonlarıyla silah taşımaya devam edelim ..

Tabi doğru ya öyle bir şey olması imkansız saçmalıyorum ben..





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M musty578
4 ay (3004 mesaj)
çokomelli niye tahliye oldu orayı çözemedim





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musty578 -- 19 Kasım 2020; 8:16:18 >


B Bugraloji
4 ay (2290 mesaj)
19 yıldır neredeyse tüm yetkiler , her şeyi elinde olan bir oluşum hala mağdurum da mağdurum diyor. Yok o onu yaptı, yok o bunu yaptı, yok kandırdılar, yok tırlattılar. Elde kalan bir dış nüfuz arttırma hareketi hoşa gidiyor ; o da çok riskli bir dinamit. Her an patlayıp elde avuçtakileri boşver ; 50 senemize mâl olacak işler yapılıyor.

Her şeyi anlıyorum da ; tam F35 pilotlarımız gitmiş eğitim alıyorken s400 almak ne diyedir? Al F35'leri, sonra s400'leri al abi, çok mu zor yani, kim neden yapar böyle bir şey? gerçekten akıl sır erdiremiyor insan.




A Andres Escobar Konu Sahibi
4 ay (1203 mesaj)
eveeet bugünde bülent arınç konuştu

Bülent Arınç'tan dikkat çeken Selahattin Demirtaş ve Osman Kavala açıklaması: Arınç, “Ben, Cumhurbaşkanı ve Adalet Bakanı adaletten yanayız. Biz adil yargılama istiyoruz. Ancak hakimler yanlış yapıyor'' ifadelerini kullandı.

Önce Adalet bakanı Abdulhamit GÜL, sonra Cemil Çiçek, bugün de Bülent arınç konuştu....Sarayın en üstündekinin bilgisi olmadan konuştuklarını düşünmek tam bir beyin eksikliğidi

MHP liler Bülent Arınç için zehir zemberek açıklamalar yapıyor...Ama ne olur ne olmaz diye araya da CHP yi sıkıştırıyor

Mhp ortaklığı bitmiştir sürüyle emare vardı zaten




S Sarı Mucit
4 ay (3667 mesaj)
Dinde reform sözü bile kullanılmışken
Hukukta reform sözü hafif kalıyor




E Emre Tuna Mirliva
4 ay (207 mesaj)
Demirtaş çıkarsa pü akapenin müslümanlığına!



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.