Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar:
18
Cevap
551
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Seneye her alanda Şampiyonlarla oynuyoruz...

C
corcihaci10
6 yıl (193 mesaj)
Futbol Takımı : UEFA Şampiyonlar Ligi
Erkek Basketbol : Euroleague (Büyük bi aksilik olmazsa)
Bayan Basketbol : Euroleague Women
Erkek Voleybol :CEV Şampiyonlar Ligi (Bu sezon wild card aldık)
Bayan Voleybol :CEV Şampiyonlar Ligi

Helal olsun ne diyelim.Ünal Başgan büyüksün.




S
samtiger
6 yıl (3357 mesaj)




H
Hükümran
6 yıl (1310 mesaj)
Takımda çalıp çırpan olmadıktan sonra yönetimde anlaşmazlık olmadıktan sonra takımı kendi malı gibi gören yoneticiler olmadıktan teknik direktör ve oyuncular kenetlendikten sonra böyle basarılar gayet normal bence :)





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


J
jAccuse
6 yıl (3830 mesaj)
Voleybol şubesini yönetenlerin lobisine hayran olmamak elde değil


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C
corcihaci10
6 yıl (193 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: D C X L

Voleybol şubesini yönetenlerin lobisine hayran olmamak elde değil

şimdi devir değişti dostum.2 sene öncesine kadar bizim yerimize FB oynuyordu hep erkek-kadın voleybol CL de.




J
jony___
6 yıl (4594 mesaj)
Galatasaray i Euroleague alirlarsa kim cikicak





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

C
corcihaci10
6 yıl (193 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: YusufTaziM.

Galatasaray i Euroleague alirlarsa kim cikicak

anlayamadim kaç takım gidebilcek diye mi soruyosun?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

J
jony___
6 yıl (4594 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: corcihaci10

quote:

Orijinalden alıntı: YusufTaziM.

Galatasaray i Euroleague alirlarsa kim cikicak

anlayamadim kaç takım gidebilcek diye mi soruyosun?

Biz 3 kupayi alonca gs ile yer değiştirdik
Simdi biz feneri yenerek onların üstünde bitirdik efese bişey olmaz bende tam anlamıyorum 4-takim gidersek harika olur





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

R
ra hmetli
6 yıl (1706 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: YusufTaziM.


quote:

Orijinalden alıntı: corcihaci10

quote:

Orijinalden alıntı: YusufTaziM.

Galatasaray i Euroleague alirlarsa kim cikicak

anlayamadim kaç takım gidebilcek diye mi soruyosun?

Biz 3 kupayi alonca gs ile yer değiştirdik
Simdi biz feneri yenerek onların üstünde bitirdik efese bişey olmaz bende tam anlamıyorum 4-takim gidersek harika olur

Bildiğim kadarıyla BJK, Eurocup'ı aldığı için direk olarak Euroleague'e gitti. Bu bir seferliğe mahsus bir şey. Bu sezonun TR şampiyonu Anadolu Efes haricinde bir takım olursa 8 takımlı bir turnuvaya katılacak ve 1. bitirmesi halinde EL'ye katılım gösterecek.




E
Elder Wand
6 yıl (1453 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: YusufTaziM.

Galatasaray i Euroleague alirlarsa kim cikicak

Kimse çıkmaz geçen yılki gibi 3 takım temsil eder El'de





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C
corcihaci10
6 yıl (193 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: YusufTaziM.


quote:

Orijinalden alıntı: corcihaci10

quote:

Orijinalden alıntı: YusufTaziM.

Galatasaray i Euroleague alirlarsa kim cikicak

anlayamadim kaç takım gidebilcek diye mi soruyosun?

Biz 3 kupayi alonca gs ile yer değiştirdik
Simdi biz feneri yenerek onların üstünde bitirdik efese bişey olmaz bende tam anlamıyorum 4-takim gidersek harika olur

valla hacı FB İLE ANADOLU EFES ilk 8 e girdikleri sürece garanti gidiyorlar çünkü A lisansı var ikisinde.Bi de şampiyon olan takım gidiyor direk.Maksimum 3 takım diye biliyorum. Çünkü geçen sezon siz şampiyon oldugunuz için gittiniz. Efesle fb ülker de direk gittiler. Başka da takım almadılar(ön elemeye bile). Bu sene de öyle olur heralde. Ama adaletsizlik var FB ÜLKER çeyrek finalde elenip direk gidebiliyor çok saçma


Bu mesaja 1 cevap geldi.

J
jony___
6 yıl (4594 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: corcihaci10

quote:

Orijinalden alıntı: YusufTaziM.


quote:

Orijinalden alıntı: corcihaci10

quote:

Orijinalden alıntı: YusufTaziM.

Galatasaray i Euroleague alirlarsa kim cikicak

anlayamadim kaç takım gidebilcek diye mi soruyosun?

Biz 3 kupayi alonca gs ile yer değiştirdik
Simdi biz feneri yenerek onların üstünde bitirdik efese bişey olmaz bende tam anlamıyorum 4-takim gidersek harika olur

valla hacı FB İLE ANADOLU EFES ilk 8 e girdikleri sürece garanti gidiyorlar çünkü A lisansı var ikisinde.Bi de şampiyon olan takım gidiyor direk.Maksimum 3 takım diye biliyorum. Çünkü geçen sezon siz şampiyon oldugunuz için gittiniz. Efesle fb ülker de direk gittiler. Başka da takım almadılar(ön elemeye bile). Bu sene de öyle olur heralde. Ama adaletsizlik var FB ÜLKER çeyrek finalde elenip direk gidebiliyor çok saçma

Öyleyse adaletsizlik mis cidden





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S
Shinku
6 yıl (3565 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Burak Hcvl

quote:

Orijinalden alıntı: Shinku

şampiyonlar ligi ve euroligte şampiyonluğa oynuyolarmış


bayan voleybolda cev kupasını aldık daha sonra dünya şampiyonu olduk
euroleague women da 2. olduk

erkek voleyboldada vardır birşeyler çıkaramıyorum şimdi

Başlığı düzgün oku da öyle yorum yap.
Şampiyonlarla oynuyoruz demiş; şampiyonluğa değil.

problem yok yinede o mesajım geçerli. adam bi önceki mesajda her alanda şampiyonluğa oynuyoruz demiş.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
SPaCeLoRD
6 yıl (7046 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Shinku
adam bi önceki mesajda her alanda şampiyonluğa oynuyoruz demiş.

ee, bunda seni geren nedir ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

O
OnurD7
6 yıl (5012 mesaj)
2 sene önce biz nasıl katılmıştık Euroleague'e ?Şampiyon olamamıştık. FB ve Efes direk gittiğine göre bizi nasıl aldılar ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @corcihaci10

H
Hatake Kakashi
6 yıl (949 mesaj)
Voleyboldaki lobisinin yarısı basketbolda olsaydı şu anda bayan basketbolda şampiyon, erkek Basketbolda Tr Kupası şampiyonluğumuz çalınmazdi erkeklerde EL ön eleme oynardık bu sezon





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C
corcihaci10
6 yıl (193 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: OnurD7

2 sene önce biz nasıl katılmıştık Euroleague'e ?Şampiyon olamamıştık. FB ve Efes direk gittiğine göre bizi nasıl aldılar ?

O sene FB ÜLKER le final oynamıştık.FB ÜLKER şampiyon olmuştu ama onlar zate şampiyon olmasalar da direk gidiceklerdi.Şampiyon oldukları için 1 kontenjan açıldı.Ama bizi gene direk almadılar.8 takımlı ön elemeye katıldık.Elemede 1. olan gruplara kalıcaktı. 1. olduk öyle girebildik(Hatırlarsan lietuvos rytas ı finalde yenmiştik) .Yani karışık bu işler Ama bu sezon şampiyon olursak kesin gideceğiz.




O
OnurD7
6 yıl (5012 mesaj)
Tamam anladım yani Efes Finale çıkarsa biz yenilsek bile gidebileceğiz Euroleague'e. Teşekkürler.




S
Shinku
6 yıl (3565 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

quote:

Orijinalden alıntı: Shinku
adam bi önceki mesajda her alanda şampiyonluğa oynuyoruz demiş.

ee, bunda seni geren nedir ?

gerilmek ? ne gerilmesi ? gülüyorum ben