Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
19
Cevap
149
Tıklama
0
Öne Çıkarma
SELÇUKKKK BURAYA BAKKKKK!!!
A
17 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

LEN MYKDA OYNA ADAMI DELI ETME :D



S
17 yıl
Er

A
17 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

SEN HEP USKO OYNUYORSUN A.Q



OLUM LWL LIN 55 OLSUN BARE OLE OYNA USKODA


Bu mesaja 3 cevap geldi.
S
17 yıl
Er

burda da hemen yazılmıyo başka bişey bul



M
17 yıl
Yüzbaşı

A
17 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

YA BA YINE USKO OYNUYOR LENNNNNNNNNNNNN CEVAP VERSENE BIRAK SUNU MYKOYA GEÇ ÇABUK


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
17 yıl
Er

buslar gitsin geççem



A
17 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

quote:

Orjinalden alıntı: MaX2SeL

La benim adımda selçuk ee

SENDE MYKOYA GEÇ BOŞ BOMBOŞ GERÇI AMA



A
17 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

SEN DEMIYORMUSUN SONU YOK DIYE SALLA YA GEL MYKO DAYIM BEN ZATEN BOŞ A.Q SIKICI BIR MEKAN GIRDIKMI KASABILECEK LWL DW OLAK A.Q


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
17 yıl
Er

sen yaptınmı windowsu giriyomu ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
17 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

OYUN OLUYOR AMA PROGRAMI ÇALIŞTIRAMADIM :(( SAG ALTTAN KAPATIYORUM AMA KAPATMAMIŞIM GIBI HATA VERIYOR ? SENDEDE BOLE BIŞE OLUYOR MU?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
17 yıl
Er

sp 2 li windows herşeyde kıllık çıkartır ondan olmuyo





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selo87 -- 18 Kasım 2005, 17:36:35 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
17 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

YOK D:/ YEDE BAŞKA WIN KURDUM SP1'DI SANIRIM AMA HATA YINE VARDI A.Q

SP2 HIÇ AÇMIYOR ZATEN TUM DUVARLARI KALDIRSAM DA


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
17 yıl
Er

A
17 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

HERALDE YAPTIM AYARLARIDA YAPTIM SONRA SAĞ ALTTAN KAPATTIM AMA KAPATMAMIŞIM GIBI HATA VERIYOR A.Q (SEN DEMIŞTIN YA SONU GELCEK UGURSUZ ADAM)


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
17 yıl
Er

A
17 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

OLUM VAR YA BI YAPAMIM ONU HAFTA SONU KESERIM SENI HA ONA GORE LARIM SENI

AKŞAMA DTS YAPAK SABAHA KADAR OK?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
17 yıl
Er

EN FAZLA 3e kadar ok artık olmucak o program gm dedi bana


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
17 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

OLUM LWL ATLAMAM LAZIM ONU BUNU DINLEMEM 55 OLANA KADAR OYNICAZ ONA GORE


BEN ÇIKIYORUM MSN DEN KONUŞURUZ


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
17 yıl
Yüzbaşı

Sizde Pm die bişe yok sanırımBozuk mu yoksa



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.