|
ne sattın? olmayan uçak motoru mu? olmayan kore tankını mı? sattıkları? aslen israilli kirpi veya amerikan lisanslı havanlar mı? hepsi de ukrayna'ya mı gitti? |
| yalnız kendince hakaret edip ağlayanların hepsinin derdini biliyoruz; Hakan Fidan'ın patlattığı yerlı mıllı balonu. |
| olumsuz yorumlara takılmıyorum. Bu pastadan bende pay alabilmek için her ay azar azar Aselsan hisse senedi alıyorum. İnşallah 2035 yılında keyfini süreceğim |
|
ne sattın? olmayan uçak motoru mu? olmayan kore tankını mı? sattıkları? aslen israilli kirpi veya amerikan lisanslı havanlar mı? hepsi de ukrayna'ya mı gitti? |
| Buraya siyaset katanın...... |
| yalnız kendince hakaret edip ağlayanların hepsinin derdini biliyoruz; Hakan Fidan'ın patlattığı yerlı mıllı balonu. |
| Bu fiyatların 10 katına kadar çıkma potansiyeli var. |
|
palavra.. yurt disina mutjis bir sermaye kacirma var.uad nin reel karsiligi min 100tl.. |
| anasayfada konu içinde 6 yorum var yazıyor. tıklıyorum 2 yorum var. blok sistemini getirenden Tengri sağ olsun. bu tip konuları çok seviyorum. troll avı için bulunmaz nimet :D |
| Yobaz bir şey yapamaz. Yobazın anlamı bu. Yobazın yobazı da hiç çekilmez. Gevezelik, papağanlık. |
| olumsuz yorumlara takılmıyorum. Bu pastadan bende pay alabilmek için her ay azar azar Aselsan hisse senedi alıyorum. İnşallah 2035 yılında keyfini süreceğim |
|
Eskiden böyle haberlerde Amerika- Avrupa şirketlerinin silah satış verileri açıklandığında çoğu kişi yorumlarda bu silahlar nereye gidiyor? kimleri öldürüyor? müslümana mi sıkılıyor deniliyordu. şimdi bizler silah sattığımız için seviniyoruz. Peki bu Silahlar kime sıkılıyor? kimi öldürüyor? Dünyanın en büyük silah üreticilerinden birisi rusya. Hali ortada. çünkü teknolojiye yatırım yapmadı sadece silahlara yaptı. Silah yerine Teknoloji satmayı tercih ederim. |
| ülke ekonomisi açısından iyi görünüyor. döviz girişi gerçekleşiyor, sanayi gelişiyor, şirket kar ediyor. ama vatandaş açısından bir şey yok yani. cebime para girmiyor, maaşım artmıyor (emekliler için aksine azalmaya devam ediyor) vergiler azalmıyor. bir de yurt dışına yatırım yapınca, gelir de yabancı ülkelerin borusuna akıyor. (örneği var) tek bir sektör ile ülkeyi kurtaramazsın. bir kere, dışa bağımlılığı kökten halletmek lazım. biz, sanırım kıyamet kopana kadar buna mahkum olmuşuz sanki. ama karamsar olmaya gerek yok. paylaşmak iyidir. :D |
|
Çok sevindim devletimiz zeval görmesin. İnşaAllah doğalgazı da köklicez bu kış.. < Resime gitmek için tıklayın > |
| oyle böyle %39 savunma sanayi ihracat artısı 6milyar usd ihracat .....bazı şeyler siyaset üstüdür yapanların eline sağlık |
|
< Resime gitmek için tıklayın > Tek bataryası 1 Milyar Dolar civarı olacak Çelik Kubbe İhracatı başladığında bu paralar devede kulak kalacak. İsrail'in Katar'a olan saldırısında ABD'nin uzaktan Katara sattığı Patriot'lari kapatması tüm Ortadoğu ülkelerini korkutmuştur. Katar, Suud, BAE gibi ülkelere kısa zamanda ihracat bekliyorum. |
| Emekliye müjde |
|
ukrayna'ya ve somali'de amerikan karşıtı halkları ayaklandıran wagner birliklerine karşı somali gibi ülkelere gidiyor. mesela coni somali toprağından 200 kilo altın çıkarıyor. 10 kilosunu somali devletine "al dostum, ülkene özgürlüğü korumak için iha parası" diye veriyor. zaten damat ihası dedikleri çakma amerikan shadow sınıfı dronelar. |
2024'ün aynı dönemine göre ihracatta yüzde 39'luk artış
Savunma Sanayii Başkanı (SSB) Haluk Görgün, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı:
“Savunma ve havacılık sanayiimiz, 2025 yılı Eylül ayında 574 milyon dolarlık ihracat gerçekleştirdi. Ocak-Eylül döneminde toplam ihracatımız, geçen yılın aynı dönemine göre %39 artışla 6 milyar dolara ulaştı.”
Ayrıca Bkz.KAAN MMU'da motor krizi mi, strateji mi? İşte Türkiye'nin yerli motor ve KAAN planının detayları!
2024 yılının tamamında Türkiye’nin savunma ve havacılık sanayii ihracatı 7 milyar 154 milyon dolar olarak kayıtlara geçmişti. 2025 yılında ihracatın 8 milyar dolara yaklaşması bekleniyor.
Savunma sanayi alanındaki firmaların uluslararası iş birlikleri devam ediyor. İhraç edilen ürünler ve ülkeler arasına yenileri ekleniyor. Müttefik ülkelerle kurulan bağlar, savunma sanayi sektörünün ihracat performansına önemli katkı sağlıyor.
Kaynak:https://sosyal.teknofest.app/@halukgorgun/115303830643076204
Haberi Portalda Gör