Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
24
Cevap
1148
Tıklama
0
Öne Çıkarma
SATILIK XBOX 360 -120GB-PAL-JASPER-BANSIZ İZMİR/ANKARA
Şehir : #İzmir

S scalper Konu Sahibi
12 yıl (665 mesaj)
SATILIK XBOX 360 -120GB-PAL-JASPER-BANSIZ+2 Gamepad


Arkadaşlar cihazın kutu içeriği tamdır.

Gönderilecekler:

Xbox 360 PAL Jasper board- Sorunsuz-Bansız
+
2 Orjinal gamepad
+
120 gb hdd
+
Orjinal Kulaklığı
+
Orjinal Tv bağlantı kablosu ve aparatları
+
Kendi aldığım HDMI kablo
+
Cihazın orjinal kutusu (Poşetlerine kadar herşeyiyle)
+
HEDİYE
HEDİYE(BİLGİ İÇİN)

-Cihazda hiçbir sorun yoktur,
-Jasper board olması sayesinde 3k korkusu yok,
-İzmir veya Ankara içi elden teslim imkanı


Cihazı televizyonun altından çıkar, kabloları sök vs. uğraşmak istemedim.
Dediğim gibi hiçbir sorunu yok ve temiz durumda
(üstüne yapıştırılmış bir kaç sticker tarzı minik yazılar var, isteyen olura cihazın oldugu yerde de bir kaç fotosunu çekip koyabilirim)



SORMAK İSTEDİKLERİNİZ İÇİN MESAJ ATABİLİRSİNİZ

İLAN YORUMA AÇIKTIR, YORUM YAPMAK, SAÇMA SAPAN TAVSİYELERDE BULUNMAK SERBESTTİR



İLGİLENDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER


< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >




FİYAT 650 TL

Sistem Notu : Bu ilan her türlü yoruma açıktır.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scalper -- 29 Ocak 2010; 0:48:00 >


S signore
12 yıl (8073 mesaj)
Oyunlar orijinal midir ? Eğer değilse ilanınız kural dışıdır. Lütfen en kısa sürede belirtin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

N noobcanGS
12 yıl (2 mesaj)
kardeş bir şey sorcam benim bildigim arcade lerde 120 hdd yok elite modelinde var


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S scalper Konu Sahibi
12 yıl (665 mesaj)
Merhaba,
arcade veya elite aslında hepsi ayn

120 gb takınca arcade elite olmuş oluyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

X xboxman
12 yıl (134 mesaj)
sıfır elitler 600tl iken fiyat biraz çok olmuş sanki


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S scalper Konu Sahibi
12 yıl (665 mesaj)
sıfır alıp versiyon yukletmek var,

sıfır elite 120 gb lık paketlerde 1 adet controller var,

cihazın yanında verdiğim hediyeye de bir bak istersen

Bir de bahsettiğin fiyata elite nerede var link verebilirsen iyi olur. belki yazını görüpte almak isteyen olur





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scalper -- 30 Ocak 2010; 21:07:00 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

X xboxman
12 yıl (134 mesaj)
forumu takip edenler zaten biliyor link vermeye gerek yok.bunun dışında bir elitin karizması yok bu beyazlarda dolayısıyla bunun gideri 450 bilemedin 480


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S scalper Konu Sahibi
12 yıl (665 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: xboxman

forumu takip edenler zaten biliyor link vermeye gerek yok.bunun dışında bir elitin karizması yok bu beyazlarda dolayısıyla bunun gideri 450 bilemedin 480



forumu takip ediyorum tavsiyen için teşekkürler.

Seni de bayagdır goruyorum xbox ilanlarında, bu ölücülüğün yüzünden bi xbox sahibi olamayacaksın

Aleti karşına koyup izleyecek misin nedir Karizma bu aletin içinde...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

R RaM_ST14
12 yıl (281 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: scalper


quote:

Orijinalden alıntı: xboxman

forumu takip edenler zaten biliyor link vermeye gerek yok.bunun dışında bir elitin karizması yok bu beyazlarda dolayısıyla bunun gideri 450 bilemedin 480



forumu takip ediyorum tavsiyen için teşekkürler.

Seni de bayagdır goruyorum xbox ilanlarında, bu ölücülüğün yüzünden bi xbox sahibi olamayacaksın

Aleti karşına koyup izleyecek misin nedir Karizma bu aletin içinde...


Kardeşim sen biraz atmışsın. Heralde sende xbox satıyorsunki ortalığı kızıştırıyorsun. Gerek yok böyle şeylere. Bırak adam isterse 1000 liradan satsın sanane. Alan alır almayan almaz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

X xboxman
12 yıl (134 mesaj)
yaw şakamısın abi sen 500 1 haftalık jeasper elit satıldı ereneren 600e de nakit çok rahat alınabiliyor.haberiniz yok piyasadan.isterse 5000 e satsın benim anlamadığım sıfır fiyatından pahalıya satmak nasıl bir mantıktır.sıfrı jasper 400 kol 70 130 da 140 da hdd bunları sıfır aynı yerden alsan zaten 600 e rahatlıkla alırsın diğerleri ıvır zıvır zaten


Bu mesaja 1 cevap geldi.

R RaM_ST14
12 yıl (281 mesaj)
Arkadaşım sıfır jasperı bulursan git kaç paraysa al. Gel ben sana parasını veririm. Polemik yaratmanın alemi yok işte. Çamur at izi kalsın nolcak. Bu xbox bu fiyata satılmazsa bende bırakırım zaten bu işi. Bak gör.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

X xboxman
12 yıl (134 mesaj)
sen arkadaşın avkatısın sanırım bu kafayla gidersen çabuk batarsın sen al abi madem uygun fiyatı


Bu mesaja 1 cevap geldi.

R RaM_ST14
12 yıl (281 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: xboxman

sen arkadaşın avkatısın sanırım bu kafayla gidersen çabuk batarsın sen al abi madem uygun fiyatı


hehe. takıl evladım takıl sen.bi ara hatırlat da güleyim sana kardeşim.




S scalper Konu Sahibi
12 yıl (665 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: xboxman

yeğenim git işine 10 yaşındamısın nesin al madem okadar beğendin fiyatı senin bu yazılarını okuyanlar bi tarafıyla gülüyodur



Olm ne çirkef şeysin sen vermiyorum xbox ı 400 e sana zırla dur.

hakkaten bu yazıları okuyup sana bi tarafımla gülüyorum, o kadar laf yedin hala tırmalıyorsun. Xbox ın olmayacak olm senin bu gidişle


Bu mesaja 1 cevap geldi.

X xboxman
12 yıl (134 mesaj)
400 e sıfrı aldım ben koçum sen ikinci el makinayı 650 ye itelemeye çalış dur allah bilir banlıdırda şimdi baktım önceki ilanlarında banlı xbox arıyormuşsun muhtemelen bunu aldın





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xboxman -- 1 Şubat 2010; 13:06:47 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S scalper Konu Sahibi
12 yıl (665 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: xboxman

400 e sıfrı aldım ben koçum sen ikinci el makinayı 650 ye itelemeye çalış dur allah bilir banlıdırda şimdi baktım önceki ilanlarında banlı xbox arıyormuşsun muhtemelen bunu aldın



Daha 2 gun once abi abi diyordun ne oldu la tempra moduna mı gectin

Bu benim 4. xbox ım bebe.




O old_snake
12 yıl (1091 mesaj)
ilanınızı takib ederken epey eğlendim doğrusu. bu arada,sadece aksesuarların resmini vermişken,altta-arada dinlemeden makinanında küçücük bir resmini eklerseniz sanki daha güzel olacak.Neticede aksesuarlar ile beraber ,makinayıda görmek isteyen (benim gbi ) olacaktır illaki.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S scalper Konu Sahibi
12 yıl (665 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: old_snake

ilanınızı takib ederken epey eğlendim doğrusu. bu arada,sadece aksesuarların resmini vermişken,altta-arada dinlemeden makinanında küçücük bir resmini eklerseniz sanki daha güzel olacak.Neticede aksesuarlar ile beraber ,makinayıda görmek isteyen (benim gbi ) olacaktır illaki.


İlanda da blirttiğim gibi üşendim aletin kablolarını söküp fotoğrafını çekmeye fakat yerinde bir kaç fotosunu koyarım, tavsiyeniz için teşekkürler.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

X xboxman
12 yıl (134 mesaj)
ufak olduğunu kabul ediyorsun yani benim kocaoğlanında selamı var sana xboxum zaten var sıfır km senin fiyatın üzerine bi 50 100 daha koyar 2 el bi makina daha alırım yeğenime


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S scalper Konu Sahibi
12 yıl (665 mesaj)
ufaklık nickname i onun görsen korkarsın.

bu xbox ı 650 liradan satacam 5 lirada sana yollayacam la , xbox alırken 5 liralık daha az laf dersin satıcıya





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scalper -- 1 Şubat 2010; 14:58:59 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.