Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
11
Cevap
724
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Satılık GM Discovery 16gb Siyah Garantili Kaskolu
Şehir : #İstanbul
İlan Türü : #Satılık
E
12 yıl (3629 mesaj)
Er
Konu Sahibi
19 Yıllık Üye, 3 Referans için  5/5 Puan

Satıldı: Forum dışında
Merhaba arkadaşlar,

Kullanmakta olduğum discovery telefonumu satıyorum. Cihazın 1,5 yıl kadar garantisi mevcut ayrıca medimarkt kaskosuda bulunuyor.

Full kutu içeriği ve faturası duruyor. Cihaz hep ekran koruyucu ve kılıfla kullanıldı. Resimleri ekleyeceğim.

Fiyat 550 tl. Note 2 veya note 3 alacağım için satıyorum. Fiyat için mesaj atmayınız lütfen.
Sistem Notu : Bu ilan her türlü yoruma açıktır.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi extra34 -- 11 Haziran 2014; 15:58:10 >

R
12 yıl (4747 mesaj)
Er

Hocam aynisi sehrrmimde satiliyor 500 milyonan telefoncuda sizde ucuyorsunuz 0 650 lira 100 milyon icin kim riske gircek



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
12 yıl (3629 mesaj)
Er
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Breaak4Love

Hocam aynisi sehrrmimde satiliyor 500 milyonan telefoncuda sizde ucuyorsunuz 0 650 lira 100 milyon icin kim riske gircek

hocam cihaz kullanıcı hatalarına karşı kaskolu. kaskoyada ayrı ödeme yapılmıştı zamanında. alan arkadaş kullanıcı hatası varsa bile onarım yaptırabilecek



N
12 yıl (1370 mesaj)
Er

Gerçekten kaskoyu da düsünürsek iyi fiyat.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

R
12 yıl (4747 mesaj)
Er

Elimde s3 0 tertemiz urun var 1380 liraya aldim yqrin gelcek ustune bi miktqr para verceksen bakariz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
E
12 yıl (3629 mesaj)
Er
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Breaak4Love

Elimde s3 0 tertemiz urun var 1380 liraya aldim yqrin gelcek ustune bi miktqr para verceksen bakariz

Tesekur ederim ama note 2 veya note3 dusunuyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
12 yıl (211 mesaj)
Er

fiyat takip..



M
12 yıl (45 mesaj)
Er

quote:

Orijinalden alıntı: Breaak4Love

Elimde s3 0 tertemiz urun var 1380 liraya aldim yqrin gelcek ustune bi miktqr para verceksen bakariz

Sıfırı 900 lira civarı olan şeyi nasıl 1380 liraya alıyosun?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
12 yıl (4747 mesaj)
Er

quote:

Orijinalden alıntı: mehmetmustafademir

quote:

Orijinalden alıntı: Breaak4Love

Elimde s3 0 tertemiz urun var 1380 liraya aldim yqrin gelcek ustune bi miktqr para verceksen bakariz

Sıfırı 900 lira civarı olan şeyi nasıl 1380 liraya alıyosun?

Telefoncu 110 liraya satiyor ben senetle aldim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

F
12 yıl (2790 mesaj)
Er

quote:

Orijinalden alıntı: extra34

Merhaba arkadaşlar,

Kullanmakta olduğum discovery telefonumu satıyorum. Cihazın 1,5 yıl kadar garantisi mevcut ayrıca medimarkt kaskosuda bulunuyor.

Full kutu içeriği ve faturası duruyor. Cihaz hep ekran koruyucu ve kılıfla kullanıldı. Resimleri ekleyeceğim.

Fiyat 550 tl. Note 2 veya note 3 alacağım için satıyorum. Fiyat için mesaj atmayınız lütfen.
Sistem Notu : Bu ilan her türlü yoruma açıktır.

Hocam son olur fiyatiniz nedir ciddi aliciyim?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

E
12 yıl (3629 mesaj)
Er
Konu Sahibi

fiyat sondur hocam


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @FIRAT_G_
M
12 yıl (247 mesaj)
Er

hocam telefonda çizik var mıdır? şarj soketi problemi mevcut mu?
kasko garanti süresince mi geçerli?
sayg



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.