Hocam aynisi sehrrmimde satiliyor 500 milyonan telefoncuda sizde ucuyorsunuz 0 650 lira 100 milyon icin kim riske gircek
hocam cihaz kullanıcı hatalarına karşı kaskolu. kaskoyada ayrı ödeme yapılmıştı zamanında. alan arkadaş kullanıcı hatası varsa bile onarım yaptırabilecek
Satıldı: Forum dışında
Kullanmakta olduğum discovery telefonumu satıyorum. Cihazın 1,5 yıl kadar garantisi mevcut ayrıca medimarkt kaskosuda bulunuyor.
Full kutu içeriği ve faturası duruyor. Cihaz hep ekran koruyucu ve kılıfla kullanıldı. Resimleri ekleyeceğim.
Fiyat 550 tl. Note 2 veya note 3 alacağım için satıyorum. Fiyat için mesaj atmayınız lütfen.
Sistem Notu : Bu ilan her türlü yoruma açıktır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi extra34 -- 11 Haziran 2014; 15:58:10 >