Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
3
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Şarj adaptörü takılı olduğu halde pil azalıyor

İ iyidebanane13 Konu Sahibi
2 ay (409 mesaj)
Merhabalar
Acer predator helios 300 model laptop var. Donanım olarak 1tb m2, 2070 maxq ama yük altında 115w lara rahatlıkla çıkıyor, i7- 10750h, 32 Gb çift kanal ram. Sorunum şu; oyun oynarken pilden de azalmalar meydana geliyor. Cihaz 1 aylık herhangi bir sorunu sıkıntısı yok her şey sağlam görünürde. Oynadığım oyunlar ; valorant , cs go vs tarzında olanlar. Adaptör olarak 180w gücünde bir cihaz var. Ben 230w bir adaptör ile çözebilir miyim acaba düşüncesi içerisindeyim. Bilgisi olan arkadaşlar yorum yapabilirse çözmeye çalışacağım.




K korsan067
2 ay (344 mesaj)
Monster almıştım. Aynı arıza vardı. Geri yolladım. Yenisini yolladılar. Şimdi normal.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


A armegon33
2 ay (136 mesaj)
2070 maxq 115w ise maxq degil o muhtemelen, normal 2070, 2070maxq 80-90w + i7 10750h islemcili dizustulere 200-230w adaptor veriliyor. 180w olmamasi lazim.




İ iyidebanane13 Konu Sahibi
2 ay (409 mesaj)
@armegon33 hocam acer predator modellerinde overclock seçeneğini açık getiriyor. Normal zamanda 90w çalışıyor kart ama yük binince 105 -110 vs değerlerde dolanıyor. Kullandığım cihaz da bu;
Model Adı : 
Acer Predator Helios 300 Model kod: NH.Q9WEY.003
Core i7 10750H
16GB DDR4 2933MHZ
RTX2070 MAXQ
1TB NVME M2 PCIe SSD
144HZ IPS PANEL 3ms yansımasız 300 nit 17.3 Linux

Geçenlerde evin olduğu bölgeye yıldırım düşmüş, modem patlamış modemden gelen ethernet kablosuda pc ye bağlıydı, kabloyla gelen yüksek akım laptopun ethernet girişini yakmış . Bende böyle olunca cihazı servise yolladım. Hem ethernet hemde pil eksiltme sorunu aradan çıkmış olur dedim. Bu arada bir alt seride yani 2060'lı modellerde 230w adaptör verilmiş, benim kullandığım 2070 maxq olanlarda 180w var. Normal olanın 230w olduğunu düşünüyorum bende ama servisi bu duruma ikna edememiştim konuşurken.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iyidebanane13 -- 24 Nisan 2021; 0:25:1 >


Bu mesajda bahsedilenler: @armegon33
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.