| Bunu patlatmak çok kolay kanka ya zevk bile vermiyor artık. Easy mode :D |
|
Şöyle bilmeden çok biliyormuş gibi yapmanız gene yok mu :) Murat Kapki kendisine davanın geldiğini önden haber alıp mallarını elden çıkarmaya çalışanların başında geliyor. Madem suçsuz neden 7-8 tane üst düzey taşınmazını apar topar satıyor ? Araçlarını elden çıkarıyor ! İBB davası sırf o yüzden öne çekişmiş ilk günler Akın Gürlek söylemişti yoksa telefonlar dinleniyor isimler araştırılıyor daha 3-5 ay belki operasyon olmayacaktı İBB'ye davayı erken doğuma zorlayanlardan birisi o zaten. Ve 2 tane avukatı kendi müvekkilini koruyamıyorsa zorla tahliye olacan boş kağıda imza at ne derlerse kabul et herkese iftira at bizde altına imza atacaz diyorsa ve bunada inanıyorsanız ne diyeyim ki ? CHP madem adam alenen söylüyor ben iftira attım açsın davasını kendisine iftira atanı neden savunuyorlar bu kadar ölümüne ??? Murat Kapki Etkin pişmanlıktan YARARLANMADI Kİ işte. YARARLANMAYA KENDİNCE ÇALIŞMIŞ 3-4 defa ifade vermiş kendi isteği ve dilekçesi ile ama savcı YARARLANDIRMADI VE TAHLİYE ETMEDİ. Ve bunlar taa geçen sene Temmuz gibi başlamış 1 yıl olacak neredeyse. 1 yıldır tutuklu onu diyorum. Etkin pişmanlıktan yararlanıp tahliye olanlar var. Bunlar içinde İFADESİNİ ÇEKEN YOK. Bunu anlamak bu kadar zor olmasa gerek. Not: Bu arada darbeci flan ne saçmalıyorsun ? Murat Kapki Doğrumu söylüyor yalan mı söylüyor sağa sola iftira mı atıyor bilemeyiz. Mahkeme sonuçlanınca görecez bazı şeyleri. Çıkmak için her şeyi yapıyorda olabilir. AKP'li olduğu alenen bilinen Mucahit Birinci'yi de araya sokmaya çalışan ne kadar istersen verecem gel avukatım ol diye vekalet verende kendisiydi. Sonra birden bana zorla kağıt getirdi şunlara iftira at çıkartacam seni dedi 2 milyon dolar istedi flan gibi şeyler söylüyordu. KAYNAK NEE KAYNAK YOK ispatlanacak şeyler değil yani söyledikleri... |
| Birakin hocam kendileri calip kendileri oynasinlar. Belediye Baskanlarini akp ye transfer edince halkida transfer edecegini sanan bir zihniyet bu. Ilk secimde görecekler anyayi konyayi. O güne dek talana devam edip Pelikan kuslarina yem atip internette böyle öttürürler, o günden sonra hepsi hic olmamis gibi ortadan toz olur. |
|
Tabii canım, muazzam bir baskı düzeni varmış. Adamı zorla itirafçı yapmışlar ama nedense ödüllendirmeyi unutmuşlar. 😂 Kapki de niye 1 yıl beklediyse buna da cevapları yok. Aslı astarı olmayan işlerle yargının bu nizami duruşunu bile çarpıtmaya çalışıyorlar, sonrada hak hukuktan söz etmeleri yok mu tam bir komedi zaten. |
|
En güzel cevabı mahkeme salonunda hakim vermiş... Bunlar olurken AVUKATLARINIZ YANINIZDA DEĞİLMİYDİ demiş Hakim haklı olarak :D Belgelerin altında hepsinin imzası var :D Devamında Oradan İmamoğlu atlamış hemen ve bağırmaya başlamış. Birden ortalık karışmış gene.. Bağırış gürültü gene her zaman ki gibi. Nedense mahkeme salonunda sıkışınca hep aynı taktik uygulanıyor. Muhalif basında alıyor hemen evet dava çöktü Murat Kapki Zorla ifade vermiş gibi sunmaya çalışıyor. Her şey yanlış her şey yalan savcı yalancı bir Kapkinin ifadesi doğru algısı kasılıyor. < Resime gitmek için tıklayın > |
|
😂😂😂😂😂 < Resime gitmek için tıklayın > Çocuklar, video harika! Mutlaka izleyin, sakın kaçırmayın. https://x.com/i/status/2056705562578993231 |
|
Amaçları 'Bize millet oy vermeyecekse başka kimseyede oy vermesin' şeklinde...Bu yüzden muhalefete saldırıyorlar.Belediye başkanlarını ortadan kaldırarak 'Bakın bizim adaylarımızda kötü ama oy verdiğiniz muhalif adaylarda kötü' algısı yaratmaya çalışıyorlar.Yani milleti 'alternatifsiz' bırakmak için politika yürütüyorlar. Zaten KK döneminde dikkat ederseniz bunlar 'Yav AKP kötü ancak oy verecek muhalefet yok ki?Alternatif yok' diyorlardı.Yani zoraki AKP'ye oy verdiklerini iddia ederlerdi ve bundan muhalefeti sorumlu tutarlardı.Nitekim KK ve ekibi bu söylemlerin altını dolduracak kadar başarısızdı.Alakasız ve başarısız kişileri aday gösterir,saçma sapan çıkışlar yapar,Anadolu'yu gezmez,miting yapmaz,İl ve İlçe başkanlıkları binalarından dışarı çıkmazdı.Seçim günlerinde sandıklara bile sahip çıkmıyorlardı.Yandaş medya tarafından da sürekli alaya alınırlardı..Muharrem İnce 2018'de kurultayda 'Bugünkü yönetimin amacı iktidar olmak değil muhalefette kalmaktır.Belli başlı Ege ve Akdeniz kıyılarındaki belediyeler onlara yetiyor.Bir de milletvekili seçilmek önemli..İktidar olmak bunlar için amaç değil' şeklinde konuşmuştu ve sonuna kadar haklı olduğunu bugünlerde görüyoruz. Ama şimdi gençlerden oluşan bir CHP yönetimi var.ÖÖ ve İmamoğlu henüz 50'li yaşların başlarında.Tüm CHP İl ve İlçe teşkilatları ÖÖ'nün mitingleri sayesiyle sürekli faal şekilde çalışıyor.Yani muhalefet olması gerektiği gibi direk milletle temas kuruyor.Mitingler sayesiyle ÖÖ'nün tanınırlığı ve millet nezdinde meşruluğu güçleniyor.En önemlisi ÖÖ bu siyasi davaları 'meşrulaştıracak' tek bir adım dahi atmadı.Halbuki ondan beklenen tıpkı KK gibi CHP genelbaşkanlığı ile yetinmek ve bu yapılan operasyonlara 'meşru' algısını yerleştirmekti.Yani ÖÖ'ye kendi partisini satması,kendi siyasi arkadaşlarını hançerlemesi,kendi partisinin hırsızlıkla ve yolsuzlukla damgalanmasını onaylaması söyleniyordu. Böylece CHP'nin tabela partisi haline getirilmesi süreci bizzat ÖÖ ile meşru gösterilecekti.Bunun karşılığında ise CHP genelbaşkanı olacak ve sürekli milletvekili olarak mecliste bulunabilecekti. Fakat ÖÖ kendi partisini hançerleme teklifini reddettiği için son aylarda CHP'ye ve özellikle ÖÖ'ye yönelik baskılar daha da arttı.Zira anket sonuçlarında CHP sürekli olarak farkı açıyor.Birileri ise milletin oyunu kazanmak yerine sürekli fark açan rakibini susturmaya çalışıyor ve özellikle bunu eski genelbaşkan KK aracılığıyla yapmaya çalıştıklarını görüyoruz.Normalde bir asliye hukuk mahkemesi YSK'nın onayladığı bir davayı iptal etme yetkisi kanunen olmamasına rağmen neredeyse 1 yıldır 'mutlak butlan' davası CHP üzerinde sallandırılıyor.Olması gereken asliye hukuk mahkemesinin 'Bu konu benim yetkim dışındadır' şeklinde karar verip daha davayı işleme koymadan reddetmesi gerekirken 1 küsur yıldır mutlak butlan davası sürdürmesi Cumhuriyet tarihinde daha önce örneği olmayan bir durum. Şimdi KK bir video yayınlayarak açık açık bu davalara sahip çıkmış.Amaç en başından beri yapılan bu operasyonları CHP'ye onaylatmak ve böylece halk nezdinde yapılan bu operasyonları meşrulaştırmak olduğu düşüncesi doğrulanmış oldu.Ancak buradaki pürüz KK CHP genelbaşkanı değil.Dahası ne CHP tabanından ne de millet nezdinde bir itibarı yok fakat birileri KK'nın ciddi ciddi CHP tabanı ve millet üzerinde etkili olduğu sanrısı içerisinde olsa gerek ki eski genelbaşkanı destekliyorlar.Herhalde hayalleri 'KK,bu davalara sahip çıkarsa millet ve CHP tabanı bu davaları meşru kabul eder' şeklinde... Halbuki KK ve mutlak butlan davası bırakın ÖÖ ve CHP'yi zayıflatmayı aksine ÖÖ'yü ve mevcut CHP yönetimini daha da meşrulaştırıyor ve güçlendiriyor.Zira bizzat yandaşların on yıllardır sürdürdükleri KK'yı karalama propagandası o kadar milletin içine işlemiş vaziyette ki KK'yı görmeye kimsenin tahammülü yok.Olası bir mutlak butlan ile KK'yı geri getirirlerse bu en çok kendilerine zarar verecek ancak o kadar çaresizler ki yıllarca dalga geçtikleri KK 'acaba muhalefeti parçalar mı?' şeklinde bir avuntu içerisindeler... |
Tamamda Savcı adamın etkin pişmanlığını reddetmiş. Senin de dediğin gibi adamın yanında iki tane avukatı varken imzaladığı ifadeleri var. Avukat kişinin hukuki güvencesidir; baskı demeleri resmen saçmalığın daniskası. Algı kaşmaya çalışıyorlar ama nereden tutsan elinde kalıyor, tam bir komedi yani. Avukatlarınin gözetiminde ifadesini vermis, 1 yıl beklemiş, etkin pişmanlıktan da yararlanamamış. Kaldı ki herkez yalan bir kapki mi doğru söylemiş😂 kilit isimler sahte fatura kestik, paraları taşıdık, diyerek rüşvet ve aklama trafiğini kabul ettiği bir denklemde, kumpas demeye çalışmaları komik zaten. |
|
< Resime gitmek için tıklayın > Berhan şimşek posta güverciliğinle chp yönetilemez demiş😂 https://x.com/i/status/2056852691855294470 |
| hah şöyle. sana verilen mesajları doğrudan koy buraya, kendin saçmalama. senin görevin bu. |
Bunlar ak ekibin zayıf elemanları zaten. Bunlara sosyal medyada görev vermezler, iyice rezil olurlar. |
Bir şey yapıyormuş gibi görünmek için yazan sensin😂😂 Görevim olsun olmasın ne fark eder ki? Ben en azından yayılan haberleri paylaşıyorum; senin gibi konuyu kişiselleştirmiyorum. Hangimizin görevli gibi davrandığı ortada. Zafer şahin’in videoda dediği gibi: Turgut koç (fuhuşa aracılıkla tutuklu) ve şoförüyle 64 kez mesajlaşan chp’li milletvekili / üst düzey yönetici neyin peşinde? Ultralüks otellere eskort ayarlıyor, pazarlık yapıyor, organize ediyor... Koskoca partinin üst yönetimi bununla bu kadar niye bu kadar içli dışlı ? görevimle uğrasıcağına sen bunlara cevap ver. https://x.com/i/status/2056644702888230965 |
zayıf eleman demişken (●'◡'●)(●'◡'●)(●'◡'●)(●'◡'●)(●'◡'●)(●'◡'●)(●'◡'●)(●'◡'●)(●'◡'●)(●'◡'●)(●'◡'●) < Resime gitmek için tıklayın > |
|
Görevin olduğunu kabul etmen de güzel. Yandaş akların videolarını kimse izlemiyor. Size cevaplar veriliyor ama kaçıyorsunuz. O yüzden senin gibiler ekip içinde altta kalıyor. Bu kafayla sana daha büyük algı görevi vermezler. Baksana Kapki açıklmasını çekip, ifadesini değiştirince ne yapacağınızı şaşırdınız. |
| Ordan burdan toplama seyleri burda kendileri kesfetmis gibi paylasiyorlar. Kullandiklari akil bile kendilerinin degil. IBB davasinin Savcisi bu davadan sonra Bakan olmus, mal varligi ortaya cikmis, daha ortada konusacak birsey kalmamistir. Eylemler söylemlerden cok daha kati ve gercektir, hep ordadir egemez bükemezsin. Istedikleri kadar Belediye Baskani transfer etsinler, isterlerse ülkenin yarisini iceri tiksinlar, burdan dönmez artik. |
|
Buraya koydukları kaynaklar ya yandaş medya ya da doğrudan aktroller. İddaname hakkında o kadar çok olumsuz ve çürütülen şey var ki, hepsinden kaça kaça iyice saçmalamaya başladılar. |
|
“kilit isimler sahte fatura kestik, paraları taşıdık, diyerek rüşvet ve aklama trafiğini kabul ettiği bir denklemde, “ yine yazıp oynuyorsunuz. gülibrahimoğlu içinde dünya kadar şey konuşuldu, meğer adam hem akit e hemde murat kurumun reklam şirketine para vermiş! ağaç isimlerinin cinsiyetini bile bilmiyorlarmış. hepsi bambaşka şeyler çıktı! vs. ”kumpas demeye çalışmaları komik zaten!” akape; kumpası bile becerememiş ! |
|
Bilmeyenler için de şunu ekleyelim: 2002 yılında yürürlüğe giren 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu, ihale usulleri ve parasal limitler başta olmak üzere günümüze kadar 200'ü aşkın kez değiştirildi. En yüksek rakamlı büyük altyapı ve kamu-özel iş birliği ihaleleri ağırlıklı olarak Limak, Cengiz, Kalyon, Kolin ve Makyol gibi firmalara verilmektedir |
|
https://www.youtube.com/shorts/5i83BONfzWw?si=nIgKOVbMuZFyTB8Y Tam olarak anlatmış https://www.youtube.com/shorts/gsRLeOI8jhw?si=PC8aZMohnoByGpae |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @0zkanK.