Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
21
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Sapphire RX 5700 XT Nitro+ Ryzen 2600@4 PUBG 1080P Performans/Sıcaklık Testi

A aschil Konu Sahibi
geçen yıl (6022 mesaj)
Sonunda yükleyebildim Darboğaz var mı yok mu kendiniz bakın. Ekran yakalamak için ayrıyetten donanım kullanılmadı. Kayıt Radeon üzerinden yapıldı. Performans kaybı söz konusu yani.



Ekran ayarları.
Anti-Lag açık.
RiS açık.
Geri kalanı kapalı. Default ayarlarda.
----------------
İşlemci ayarları
4 e 1.3v. - Ram 3200 - Full spec imzada
---------
Driverlar bu tarihe göre tümü güncel. Ayrıca son 2020 adrenalin sürümünde bir tık performans kaybı gözlemledim, bu oyuna özel. Sürekli oynamıyorum arada test için giriyorum, bana öyle gelmişte olabilir bilemiyorum. Test için normalde her bileşen için ayrı yazılım kullanıyorum. Fire strike vs.
---------

Videoda biraz görüntü iyi çıkmamış.

Videoyu izlemek için tıklayınız

Ramleri bir tık yükseltsem (OC) ve tamamen sorunsuz driver çıksa (bu oyun için) tamamdır bence. İşlemciye 4.1 4.2 yapabiliyorum ama 4 üstü fazla fazla voltaj istemeye başlıyor. Bu sebeble çok uğraşmadım.
Kaçırdığım bir husus varsa yorum olarak belirtin, faydalanalım.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aschil -- 17 Aralık 2019; 2:58:51 >


M mavikıs
geçen yıl (3928 mesaj)
evet darboğazı köküne kadar hissetmişsin


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A Arisaka
geçen yıl (5237 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: mavikıs

evet darboğazı köküne kadar hissetmişsin
@jitemci

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arisaka -- 17 Aralık 2019; 2:36:41 >


T Timeguard
geçen yıl (12045 mesaj)
Jitemci de troll , gayet iyi kardeşim amd pubg ile çok sevişmediği halde güzel.

Öyle ekstra acayip bir ramin falanda yok 3200cl16 artık standart oldu..


Güle güle kullan.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Timeguard -- 17 Aralık 2019; 5:36:55 >


H HackAv
geçen yıl (3199 mesaj)
Videoyu iş yerinde olduğum için izleyemiyorum;ama pubg ayarlarındaki görüntü işleme ölçeğini 110-115 yaparsanız,ekran kartına daha çok yük bindiriceğinizden,daha sağlıklı sonuçlar alabilirsiniz.
Edit:Telefondan izledim,ayarı kullanmışsınız. Sanırım ekran kartı kullanımı &85,95 arasında değişiyor. Bence oldukça iyi bir değer. 800 liralık bir işlemciden bahsediyoruz.
Hayırlı uğurlu olsun.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HackAv -- 17 Aralık 2019; 8:42:34 >


S scutaro
geçen yıl (14248 mesaj)
Ayarlar ultra ise sonuç güzel, bugün ben de PUPG ve RE2 testi yapacağım.

Oyunu satın aldığımdan beri hiç oynamadım desem yeridir, videoda ayarları gösterme gereği duymadım ama 1080p ve hepsi ultra'dır.

Benzer fps'leri BFV'de de alıyorum, bu oyun için daha yüksek olmasını beklerdim.


Videoyu izlemek için tıklayınız





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scutaro -- 17 Aralık 2019; 13:56:21 >


G gmyo31
geçen yıl (2601 mesaj)
işlemci %40'ını ekran karıtının %100 unu kullanıyorsunuz gayet sonuclar guzel 700-800 tl lik bir islemciyle 3000-3500 tl lik kartı besliyorsunuz.




M Muten Baba
geçen yıl (20880 mesaj)
Kısıtlama açık.
3600mhz cl16 ram olsa performans biraz daha artar.
Çok abartmamak lazım sonuçta 750 800 liralık cpu. Çok bile performansı.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A aschil Konu Sahibi
geçen yıl (6022 mesaj)
Hynix C-die ram.
3600 e 18-20-20-20 ve 16-20-20 denedim olmuyor. Voltajı 1.45e kadar denedim.
3200 e 16 kullanıyordum default ayarlarım. 14 e denedim bu da olmadı.
ramlerden yana şansım pek yok.

Ayrıca normal kullanımda, video çekmezken yani. GPU kullanımı o kadar düşmüyor, ilk mesajda da belirttim gerçi.




Bu mesajda bahsedilenler: @Muten Baba

N naak98
geçen yıl (2806 mesaj)
Güzel ama 70 derece çok geldi bana kasanın hava akışı vs nasıl ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A aschil Konu Sahibi
geçen yıl (6022 mesaj)
https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/141250707
tam olarak şöyle hocam.
fan curve veya uv ile daha iyi değerler yakalanabilir. bana normal geldi.




Bu mesajda bahsedilenler: @naak98

F Fiddler0
geçen yıl (94 mesaj)
Sıcaklık çok iyi hocam. Bende 78 dereceleri görüyor aynı kart. Sıkıntı kasadaymış (Cooler Master mb520). Ön kapağı çıkarınca 69 derece oluyor. Kasa resmen nefes alamıyor ön kapak yüzünden. Sizin kasa nedir acaba?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fiddler0 -- 17 Aralık 2019; 16:8:47 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

N naak98
geçen yıl (2806 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Fiddler0

Sıcaklık çok iyi hocam. Bende 78 dereceleri görüyor aynı kart. Sıkıntı kasadaymış (Cooler Master mb520). Ön kapağı çıkarınca 69 derece oluyor. Kasa resmen nefes alamıyor ön kapak yüzünden. Sizin kasa nedir acaba?
Keşke m511 alsaydınız önü kapalı 520nin resmen.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

G Guest-AEF248198
geçen yıl (9084 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Fiddler0

Sıcaklık çok iyi hocam. Bende 78 dereceleri görüyor aynı kart. Sıkıntı kasadaymış (Cooler Master mb520). Ön kapağı çıkarınca 69 derece oluyor. Kasa resmen nefes alamıyor ön kapak yüzünden. Sizin kasa nedir acaba?
Ben de önü kapalı camlı kasalardan bakıyordum detaylı araştırınca böyle bir sorunun olduğunu görüp vazgeçmiştim. Dikakt etmek lazım bu tip detaylara.




F Fiddler0
geçen yıl (94 mesaj)
Maalesef stokta yoktu. Mb511'de değerler nasıl kontrol ettiniz mi hiç?




Bu mesajda bahsedilenler: @naak98

D DH | equ*
geçen yıl (10811 mesaj)
Bazı oyunlarda özellikle bf v de darbogaz yapabildiğini söylemişlerdi son anda 5700xt almaktan vazgeçmiştim.2.el Vega 64 aldım,ama buda %5-10 darboğaza giriyor gibi,sabit %99 da kalmıyor oyunlarda.İşlemciyi stock fanla kullandığımdan OC yapmıyorum, 3.6ghz 1.2v ile çalıştırıyorum.Gece belki 2-3 farklı oyundan bir kesit video kaydeder paylaşırım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A aschil Konu Sahibi
geçen yıl (6022 mesaj)
Ben 1.2 verirsem 3.9 a kadar cikabiliyorum.
1080p için evet. 2k da sıfırlanır.
İşlemciye biraz oc yaparsanız sorun çözülür.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aschil -- 17 Aralık 2019; 18:6:27 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @DH | equ*

D DH | equ*
geçen yıl (10811 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: aschil

Ben 1.2 verirsem 3.9 a kadar cikabiliyorum.
1080p için evet. 2k da sıfırlanır.
İşlemciye biraz oc yaparsanız sorun çözülür.
Çok vakit ayıramadım en düşük değei bulmak için açıkcası,direk 1.2v verdim geçtim,Pc henüz 1 haftalık,Vaktimin çoğu oyun indirmekle geçti.Fırsat bulunca uğraşıcam


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T Timeguard
geçen yıl (12045 mesaj)
Sizin ramler 3600 cl16 olabilir.

Thermaltake contact silent 12 itopya.com 180tl tipi bir fan ile işlemcide 1.3v-1.35v 4000-4100 olabilir.

Mis gibi kullanırsın..

Bf5 multide gpu kullanımı düşmesi 8700k oc 4.5ghz + rtx 2070 ile bile %80-85 gpu haritasına göre altıda olabilir incelemelerde gördüm bf5 multi acayip malesef işlemcinin çok suçu yok.


Güle güle kullanın.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Timeguard -- 17 Aralık 2019; 22:58:29 >


Bu mesajda bahsedilenler: @DH | equ*