Ona UI 7 de tam bir masaüstü deneyimi vardı. Yani laptop taşımak yerine tablet taşımak daha kolay. Dex kendi arayüzü var. Özellikle çoklu pencere arası sürükle bırak çok pratik. Hadi bunlar herkesin kullandığı şeyler değil diyelim. En basiti benim 32 inç oled monitörüm var oradan bir film izlemek istiyorum. Hem tablet açık duruyor hem ben film izliyorum. Neden açık dursun ki. Sonuçta oled yani aynı göründü uzun süre ekranda sabit durunca panele zarar. Bir tek benim tablette mi sıkıntı var onu da bilmiyorum Elimde ikinci bir tablet yok denemek için
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atabey444 -- 9 Haziran 2026; 17:34:46 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @Serserigönlüm12