Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
5514
Cevap
363392
Tıklama
27
Öne Çıkarma
Cevap: Samsung Galaxy Tab S9 / S9+ / S9 Ultra (Ana Konu) (285. sayfa)
M
3 sa. (12622 mesaj)
Yarbay

Performans pil vs nasıl memnun kaldınız mı güncelleme den?



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Serserigönlüm12
S
3 sa. (577 mesaj)
Yüzbaşı

İyi eskisi gibi fark y ok gibi. Yenilik iyidir güncel kalmak lazım


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Metin Bilgin
S
3 sa. (577 mesaj)
Yüzbaşı

Zaten tablette bişey yaptığım yok. Yolda film izliyorum. İşte internette geziniyorum. Evdede papçi clash of clans oynuyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
3 sa. (12622 mesaj)
Yarbay

Aynen kesinlikle katılıyorum.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Serserigönlüm12
M
3 sa. (12622 mesaj)
Yarbay

Bende aynı şekilde film dizi. Çok nadir oyun.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Serserigönlüm12
S
3 sa. (577 mesaj)
Yüzbaşı

Kalemi bile kulllanmışlığım yok.kılıfda duruyo öylece. Dex modu da hiç kullanmıyorum.Öğrenciler için iyi. Her kesime ayrı hitap ediyo. Bende cvp bu



H
2 sa. (8850 mesaj)
Yarbay

hocam DeX modunu hiç kullanmadım


ne için kullandığınızı sorabilir miyim?


çoğu yerde DeX modu şikayeti gördüm ama hiç merak etmedim , tableti monitöre yansıtmaktaki amacınız neydi? İş mi yapıyorsunuz , program vs merak ettim


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @atabey444
A
1 sa. (4058 mesaj)
Yarbay

Ona UI 7 de tam bir masaüstü deneyimi vardı. Yani laptop taşımak yerine tablet taşımak daha kolay. Dex kendi arayüzü var. Özellikle çoklu pencere arası sürükle bırak çok pratik. Hadi bunlar herkesin kullandığı şeyler değil diyelim. En basiti benim 32 inç oled monitörüm var oradan bir film izlemek istiyorum. Hem tablet açık duruyor hem ben film izliyorum. Neden açık dursun ki. Sonuçta oled yani aynı göründü uzun süre ekranda sabit durunca panele zarar. Bir tek benim tablette mi sıkıntı var onu da bilmiyorum Elimde ikinci bir tablet yok denemek için





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atabey444 -- 9 Haziran 2026; 17:34:46 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @heyysanadiyom
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.