| düzgün mıknatıslı kılıf öneriniz var mı s24 plus için ? bir tane aldım mıknatısın kendine hayrı yoktu hiçbir metal yüzeye tutunmuyordu |
|
Arayüzü hiç sevmedim ufak tefek takılmalar devam ediyor . Ama şarj efsane olmuş s24 de , birde telefon eskisine göre daha soğuk. S23 %100 den %90 a düşerken 40 dakika ekran süresi verirdi. s24 one ui 8 de aynı şartta 60 dakika ekran süresi verirdi ve hafif ısınıyordu. Şimdi s24 8.5 ile denedim 1.5 saat ekran süresi verdi aynı şartta. çok ilginç ve ısınmıyor. Ara arayüz çok dandik olmuş bir bütünlük filan yok. One ui 9 ile toparlarlar heralde. Eski sürüme Geri dönemedim diye sinirlenmiştim ama şarjı görünce katlanacağız artık one ui 9 çıkana kadar. Wifi ile evde modeme bağlı. Tarayıcı ile İnternette gezinme donanımhaber vss. Parlaklık %10 < Resime gitmek için tıklayın > |
| Üç ay daha kullanıp servise verin, yoğunluğa göre değişiyor ama genelde birkaç saat içinde pili ve şarj soketini değiştirip veriyorlar. |
| Ben yetkili serviste olsa telefonun açılmasına çok sıcak bakmıyorum, orijinal haliyle kullanmayı tercih ederim. |
|
ben de s24+ kullanıyorum, cihazı 1 yıllıkken almıştım, alalı 9 ay falan oldu. performansı çok düşmedi. pil performansından genel olarak memnunum. bugünkü kullanımımda ekran süresi biraz az kalmış ama artık havalar çok güneşli ekran parlaklığı daha yüksek olduğu için gayet normal. en azından günü kurtarıyor. önceki telefonum s22ydi gün içerisinde aklımın bi köşesinde hep "pil bitebilir biraz şarja takayım" düşüncesi vardı. bunda öyle bi derdim yok. 45watt ile zaten kısa sürede doluyor. garantisi bitmeden pil değişimi yaptırmayı düşünüyorum yine de. cihazın genel performansından da gayet memnunum diyebilirim. takılma donma veya bug tarzı sorunlar yaşamıyorum. arayüz olarak ben de bazı kısımları beğenmedim ama genel olarak cihaz çok ısınmadan akıcı çalışıyor. < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
|
Böyle uygulamalar neden tam koyu tema olmuyor. < Resime gitmek için tıklayın > |
| Karanlik modda tutatsizliklar var bir cok uygulama da. Renk paletinden varsayilan yerine herhangi bir rengi secersen bazen duzeliyor. Guncellemeyle yamicaklardir muhtemelen bu hatayi |
| 8.5 Mayıs güncellemesini yaptım yapmaz olaydım.. |
|
Normalde telefonda eskisi kadar oyun oynamıyorum. S7 ve S10+ kullanırken günlük en az 2-3 saat oynardım. Daha çok tablet ile hallediyorum şuan işimi. Dün gece şarjdan almıştım cihazı. Güç tasarrufu açık şekilde 1 saatten fazla 2 farklı oyun da oynadığım halde pil kullanım verisi aşağıda. 8.5 güncellemesi ne derseniz diyin ayrı bi can kattı telefona. 2 seneden fazladır pili değişmemiş cihaz ile çok çok memnunum. Sorun yaşayan varsa kusuru kendi kullanımında arasın. OneUI 8.5 ilk 2 güncellemede cihazı harika seviyeye taşıdı bende. Bu sıcak günlerde bile cihaz oyun harici 30-34c arasında oldukca serin ve mis gibi çakışıyor. En ufak bir kasma takılma yaşamıyorum. 5G şebeke modunda kullanıyorum bu arada. < Resime gitmek için tıklayın > |
| Arkadaşlar ilk çıktığı günden beri s24+ kullanıyorum bunun öncesinde de 1 yıl s23 kullandım. Hem s23 zamanında hem de s24+ ın ilk yılında gündüz ve gece çekimleri cam gibi olurdu çok memnundum çok güzel manzara fotoğrafları çekerdim ama şuan çok rezil fotoğraflar çekiyor her gördüğüm güzel manzarayı çekmek için can atarken sırf kamera performansı yüzüne artık fotoğraf çekmez hale geldim. Bu her telefonda olan bir şey mi yoksa benden mi kaynaklanıyor anlamadım. İlerde s25 ultra almayı düşünüyorum ama bu kamera işi kronik bir durumsa almaktan vazgeçeceğim gibi. Sırf bu yüzden dolayı da iPhone tercihi yapmak istemiyorum. Benle aynı durumu yaşayan var mı ne çözüm önerirsiniz? |
1.5 yıllık S24 Plus cihazımda pil maalesef çabuk bitiyor. Adaptif parlaklık, 60 hz olmasına rağmen 5 saat ekran süresi alamıyorum genelde.
Hızlı şarj kapalı gece, Pil koruması temel ayarında yani %100 olunca otomatik kesiyor şarjı. %90 wifi bağlantı. Rutinlerle veri, konum, bluetooht kapalı.
Pil durumuna bakıyorum iyi yazıyor, bu videodaki ( https://www.youtube.com/watch?v=C7cM8sqRSFU ) pil sağlığına bakıyorum 96 görünüyor.
Çok uygulama yüklü ancak çoğuda uyku modunda, buna rağmen maalesef rakamlar kötü.
Tavsiyesi olanlar var mı ? garanti bitimine 4,5 ay kaldı, servise götürsem yardımcı olurlar mı acaba ?
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle