Bu konudaki kullanıcılar: 4 kayıtlı üye, 10 misafir, 12 mobil kullanıcı
4263
Cevap
0
Tıklama
9
Öne Çıkarma
Cevap: SAMSUNG GALAXY M51 [ANA KONU] (76. sayfa)

Y yolyordam35
2 ay (3071 mesaj)
cihazın kamerasından mutsuz olanlar aynı fiyat bandındaki imx686 ile karşılaştırmayı inceleyebilir.

https://www.youtube.com/watch?v=LDzXZeO0l-I&feature=youtu.be





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S sniper23 Konu Sahibi
2 ay (6294 mesaj)
Detaylı inceleme yapan var mı?




L LGatakan
2 ay (4133 mesaj)
Tabii hocam, tüm fotoğraflar GCAM ile çekildi :)Max 3 :)Maalesef ben de düşürdüm ama ekranı çatladı sadece. Kullanımda bir problem hissetmedim.




Bu mesajda bahsedilenler: @yusuf24

L LGatakan
2 ay (4133 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >
Telefon gelmeden kılıfı geldi...Amazon bu prime işini beceremiyor...Mi Max 3 ile ufak bir karşılaştırma yaparsam Samsung telefon ele süper oturacak.




S StarFighter1
2 ay (22 mesaj)
Evet SE de batarya çok kötü ama kasası(sonsuz ekran çentik falan beni hiç cezbetmeyen şeyler) kamerası ve kullanımı çok güzel geliyor bu yüzden çok arada kaldım





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @hakankabaoglu

D Dr James Wilson
2 ay (647 mesaj)
Cihazı kullanan diğer arkadaşlardan bilgi alarak kıyaslama yapacaksınız elden başka bir şey gelmez sanırım. Benim modem alt katta eskiden üst kat oturma odasında bağlanamıyordum şu an çok rahat girebiliyorum. Ona kıyasla iyi olduğunu söyledim tabi net bir şey söylemek için aynı ortamda bulunmak lazım




Bu mesajda bahsedilenler: @Legolasx

W woltrann
2 ay (71 mesaj)
Ön sipariş üzerinden vermiş olduğum Samsung Galaxy M51 cihazımın bana teslim edildiği 05.10.2020 tarihte ön kamera ve ses problemi yaşadım ve ayıpsız muadiliyle değişimini talep ettim. Ön kamera sorununun ekran görüntüsü ekte mevcuttur. Bu yaşamış olduğum problemin ekran görüntüsü ve kayıtlarını alarak İstanbul Maltepe BDH Bilişime 06.10.2020 tarihinde kargo ile gönderdim fakat bana 08.10.2020 tarihinde telefonda herhangi bir problem olmadığını mesaj yoluyla iletilerek tarafıma geri kargolandığı bilgisini aldım. Telefon 1(bir) günlükken bu problemi yaşadım. Mesleğim gereği canlı ders vermek zorundayım ve şu an mağdurum. Samsung 444 77 11 mh numarasını aradığımda müşteri temsilcisinin bana sesini yükselterek iade edin o zaman denildi. Telefonu iade hakkım olmasına rağmen hala kullanmayı istemek sanırım benim hatam. Başka firmaların cihazlarına yönlendirmedir resmen bu. Samsung BDH Bilişim adı altında yönlendirdiği kendi servisleri gerçekten inanılmaz kötü ve ilgisiz. Söyleseydiniz, yapsaydınız gibi ifadeleri kullanmaları falan rezalet. Bu sorunu yaşayan veya yaşayacak olan arkadaşlar BDH Bilişim ve Samsung'un sitesine girerek yapılan yorumlar ve şikayetleri incelemelerini tavsiye ederim. Cihaz ne kadar kaliteli olursa olsun böyle iş bilmez insanlarla çalışıldığı sürece İphone Huawei Xiaomi gibi markalar elbette Türkiye piyasasına hızlı bir giriş yapar ve Samsung'un rekabet amacıyla çıkarmış olduğu M51 gibi cihazlar geri planda kalır. Büyük bir hevesle aldığım ve kullanmak istediğim cihazı resmen iadeye zorlayıp çözümsüz bıraktılar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Y YouWillNeverWalkAlone!
2 ay (134 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: CEBEP

Spigen geldi. Ne diyeyim, her zamanki gibi dört dörtlük bir ürün. GG dan aldığım silikon kılıfa göre elimde ve görsel olarak telefon daha küçük görünyor ve hissediliyor. Amazon.com dan aldım. Parmak izi okuyucu/güç butona ulaşmak çok kolay ve kılıf kenardan parmağınızı rahatsız etmiyor.


< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
link atarmısınız türkiyede yok galiba ürün




B Blueorcid
2 ay (208 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: woltrann

Ön sipariş üzerinden vermiş olduğum Samsung Galaxy M51 cihazımın bana teslim edildiği 05.10.2020 tarihte ön kamera ve ses problemi yaşadım ve ayıpsız muadiliyle değişimini talep ettim. Ön kamera sorununun ekran görüntüsü ekte mevcuttur. Bu yaşamış olduğum problemin ekran görüntüsü ve kayıtlarını alarak İstanbul Maltepe BDH Bilişime 06.10.2020 tarihinde kargo ile gönderdim fakat bana 08.10.2020 tarihinde telefonda herhangi bir problem olmadığını mesaj yoluyla iletilerek tarafıma geri kargolandığı bilgisini aldım. Telefon 1(bir) günlükken bu problemi yaşadım. Mesleğim gereği canlı ders vermek zorundayım ve şu an mağdurum. Samsung 444 77 11 mh numarasını aradığımda müşteri temsilcisinin bana sesini yükselterek iade edin o zaman denildi. Telefonu iade hakkım olmasına rağmen hala kullanmayı istemek sanırım benim hatam. Başka firmaların cihazlarına yönlendirmedir resmen bu. Samsung BDH Bilişim adı altında yönlendirdiği kendi servisleri gerçekten inanılmaz kötü ve ilgisiz. Söyleseydiniz, yapsaydınız gibi ifadeleri kullanmaları falan rezalet. Bu sorunu yaşayan veya yaşayacak olan arkadaşlar BDH Bilişim ve Samsung'un sitesine girerek yapılan yorumlar ve şikayetleri incelemelerini tavsiye ederim. Cihaz ne kadar kaliteli olursa olsun böyle iş bilmez insanlarla çalışıldığı sürece İphone Huawei Xiaomi gibi markalar elbette Türkiye piyasasına hızlı bir giriş yapar ve Samsung'un rekabet amacıyla çıkarmış olduğu M51 gibi cihazlar geri planda kalır. Büyük bir hevesle aldığım ve kullanmak istediğim cihazı resmen iadeye zorlayıp çözümsüz bıraktılar.
Ne sorunu var hocam henüz bir sorunla karşılaşmadım ve bunu okuyunca şaşırdım





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: Antftm

Bu mesaja 1 cevap geldi.

L Legolasx
2 ay (1617 mesaj)
İnşallah dediğiniz gibi sıkıntı yoktur sağ olun.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @software_neo

L Legolasx
2 ay (1617 mesaj)
Hocam alt kattaki komşunun modemini bu cihazda görüyor şu an. Ancak benim demek istediğim ev içerisinde uç noktalara gidince sinyal çok düşüyor. Eski telefonum böyle değildi. Çevremde kimsede cihaz olmadığı için ben de sizlere danışmak istedim zaten. Bakalım zamanla çıkacak mı benim gibi sorun yaşayanlar.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Dr James Wilson

W woltrann
2 ay (71 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >
Problem bu hocam. Ön kamera bu şekil oluyor belirli aralıklarla. Fakat problem yok dediler telefona. Ben de şaşkınım. Ayrıca uygulama ve oyunlarda ses gidip gelmeleri oluyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Antftm

B Blueorcid
2 ay (208 mesaj)
Anladım hocM kötü olmuş inşallah değişim olur





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: Antftm

Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @woltrann

W woltrann
2 ay (71 mesaj)
yok hocam direkt iade edeceğim. ön sipariş kulaklığı için değişim istemiştim yararlanayım diye ama problem yok diyorlar bariz sorunlu olan telefona. o yüzden başka telefonlara bakacağım.




Bu mesajda bahsedilenler: @Antftm

U ultrahasan
2 ay (292 mesaj)
Hepsiburada bana yanlışlıkla 2. bir telefon göndermişti kulaklık yerine. Kulaklık gelmeden göndermeyeceğimi söylemiştim. Fazla gönderdiklerini de yine ben söylemiştim, haberleri bile yoktu. Bugün arıyorlar telefon için, hatta bir de aras kargoyu göndermişler kapıma. Sinirlendim tabi. Onlara yaşadıkları sorun için üzgün olduğumu, ama buradan herhangi bir işlem yapmaya yetkim olmadığını, durumları ile alakalı olarak 02803839 numaralı kayıt oluşturarak ilgili birime konunun aktarıldığını, en gec 3 iş günü içerisinde cevap vereceğimi, sorunları çözülmezse benimle tekrar iletişime geçebileceklerini belirttim.
Salı günü iade ederim artık :D :D :D





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

G gokmay
2 ay (4660 mesaj)
İyi yapmışsın 👍👍





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ultrahasan

G gontik
2 ay (381 mesaj)
Ahaha çok güldüm buna iyi yapmışsınız hocam. Kulaklık gelmeden vermeyin





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ultrahasan

U ultrahasan
2 ay (292 mesaj)
Kulaklık bu akşam geldi sonunda hocam. Salıya kadar müsait değilim zaten, o zaman iade ederim :)





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @gontik

G gontik
2 ay (381 mesaj)
Hayirli olsun hocam





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ultrahasan

T tubytube
2 ay (572 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Legolasx

Hocam alt kattaki komşunun modemini bu cihazda görüyor şu an. Ancak benim demek istediğim ev içerisinde uç noktalara gidince sinyal çok düşüyor. Eski telefonum böyle değildi. Çevremde kimsede cihaz olmadığı için ben de sizlere danışmak istedim zaten. Bakalım zamanla çıkacak mı benim gibi sorun yaşayanlar.
Sanırım bu durum yeni seri tüm cihazlarda görülebiliyor, büyük olasılıkla Wi-Fi ve hücresel ağlar arası geçişle ilgili yönetim politikası sonucu oluşuyor, Netflix gibi yazılımlar yüksek çözünürlük için daha çok veri tüketiyor ve bu akış sağlıklı olmalı, iPhone'da da öyleydi eskiden diye hatırlıyorum...

Bir de Wi-Fi versiyonu arttıkça eski modemler yetersiz kalıyor olabilir uyum açısından, bugün okuduğuma göre bazı şirketler yeni modemler için evleri aramaya başlamışlar...





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.