Bu konudaki kullanıcılar: 2 kayıtlı üye, 3 misafir, 5 mobil kullanıcı
6393
Cevap
0
Tıklama
29
Öne Çıkarma
Cevap: SAMSUNG GALAXY M51 [ANA KONU] (139. sayfa)

Y yldrm000
3 ay (250 mesaj)
Arkadaslar bu aralar garip bir sıkıntı yaşıyorum. Telefon görüşmesi yaparken hoparlöre aldığım zaman benim sesim karşı tarafa az gidiyor veya hiç gitmiyor. Bunu her zaman yapmıyor ama WhatsApp aramalarimda daha sık yapıyor. Ayni sorunu yaşayan varmi veya deyebilirmisiniz acaba kronik bir sıkıntımı.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


L Legolasx
3 ay (1627 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: DatçaBalı

Arkadaşlar şu arka kapak durumuna değinmek istiyorum, arka kapak bence hatalı bir parça, 2 gün içinde kilifla bile böyle çizilmesi normal değil, samsung model parlak arka kapaklı diğer modellerde böyle bir sorun yok, bu durum için samsung ile toplu bir şekilde irtibata gecmelimiyiz sizce, belki bir çözüm üretirler
Ben daha önce kendimce buna geçici bir çözüm buldum ama dalga geçti arkadaşlar hocam. 2 haftada çizikler oluştu. Ben de streç film yaptım üzerine kılıfı taktım.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

D DatçaBalı
3 ay (20 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Legolasx

Ben daha önce kendimce buna geçici bir çözüm buldum ama dalga geçti arkadaşlar hocam. 2 haftada çizikler oluştu. Ben de streç film yaptım üzerine kılıfı taktım.

Alıntıları Göster
Böyle bir şey gereksiz olmuş, neden 3-4 k para verdiğimiz dünya markası bir cihazın arka kapağı böyle olsun,


Arkadaşlar samsung sitesinden aldım cihazı 30 gün içinde kullanmış olsam dahi iade edebiliyormuyum?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


V Virtual Reality
3 ay (7421 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Freddie T.

Arkadaşlar androidde müzik dinlerken başka bir müzik veya konuşma kullanan uygulamaya geçince müzik duruyor ya, onu engellemenin bir yolu var mı? Mesela Spotifydan müzik dinlerken aynı anda YouTubeda video izlemek istiyorum, nasıl yapabilirim?
Aşağıdaki yöntem bahsettiğiniz kısıtlamaya çözüm olabilir.

Ayarlar\Ses ve Titreşim\Ayrı uygulama sesi

Bu özelliği kullanarak istediğiniz uygulamanın sesini istediğiniz ses cihazına yönlendirebilirsiniz. Mesela, müzik dinlediğiniz uygulamanın sesini kulaklığınıza yönlendirip, video izlediğiniz uygulamanın sesini telefon hoparlöründen almaya devam edebilirsiniz veya tersini yapabilirsiniz.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C cemcem0
3 ay (1143 mesaj)
Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var. Samsung Notes uygulamasını güncellemek isterken kaldırdım yanlışlıkla. İnternetteki hiçbir APK'si yüklenmiyor. Ne play store'de ne de galaxy store'de var uygulama. Telefonda ki versiyon 3.8.06.35'di. Telefon yedeğinde falan yok, uygulama desteklenmiyormuş bu telefon için. Çok fazla notum var dı içinde. Format atsam gelecektir ama uğraşmak istemiyorum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C celebic
3 ay (15454 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: DatçaBalı

Arkadaşlar şu arka kapak durumuna değinmek istiyorum, arka kapak bence hatalı bir parça, 2 gün içinde kilifla bile böyle çizilmesi normal değil, samsung model parlak arka kapaklı diğer modellerde böyle bir sorun yok, bu durum için samsung ile toplu bir şekilde irtibata gecmelimiyiz sizce, belki bir çözüm üretirler
Hocam sizin telefon siyah mı? Eşime beyaz aldık ve çizik görünmüyor sanırım renkten dolayı siyah kapaklarda çizikler çok belli oluyor.
Neyse ki kılıf gelene kadar kaza bela olmadan telefonu kurtardık.




C celebic
3 ay (15454 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: cemcem0

Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var. Samsung Notes uygulamasını güncellemek isterken kaldırdım yanlışlıkla. İnternetteki hiçbir APK'si yüklenmiyor. Ne play store'de ne de galaxy store'de var uygulama. Telefonda ki versiyon 3.8.06.35'di. Telefon yedeğinde falan yok, uygulama desteklenmiyormuş bu telefon için. Çok fazla notum var dı içinde. Format atsam gelecektir ama uğraşmak istemiyorum.
Galaxy Store'da uygulama mevcut. Yerleşik uygulamayı ise zaten silinmez.


< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C cemcem0
3 ay (1143 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: celebic

Galaxy Store'da uygulama mevcut. Yerleşik uygulamayı ise zaten silinmez.


< Resime gitmek için tıklayın >

Alıntıları Göster
Bende neden görünmüyor anlamadım. Galaxy Store üzerinden paylaşım linkini atarmısınız bana. Uygulamayı direk kaldır deyince kaldırdı dostum. Şuanda telefonda yok.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C celebic
3 ay (15454 mesaj)

F Freddie T.
3 ay (15 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Virtual Reality

Aşağıdaki yöntem bahsettiğiniz kısıtlamaya çözüm olabilir.

Ayarlar\Ses ve Titreşim\Ayrı uygulama sesi

Bu özelliği kullanarak istediğiniz uygulamanın sesini istediğiniz ses cihazına yönlendirebilirsiniz. Mesela, müzik dinlediğiniz uygulamanın sesini kulaklığınıza yönlendirip, video izlediğiniz uygulamanın sesini telefon hoparlöründen almaya devam edebilirsiniz veya tersini yapabilirsiniz.

Alıntıları Göster
Farklı bir cihaza yönlendirmek yerine ikisini de aynı cihazdan alamaz mıyım? Birini başlatınca diğeri duruyor telefonda, bu engellenemez mi?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C cemcem0
3 ay (1143 mesaj)
M51'de görünmüyor dostum. Başka cihazda görünebilir. Hiçbir şekilde Samsung Notes apk'sını yüklemiyor, hata veriyor. Çözemedim sorunu.

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @celebic

L Legolasx
3 ay (1627 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >
Vermiş olduğum kılıf siparişleri geldi arkadaşlar almak isteyen olursa diye görsel ekliyorum.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

K Kayrabey
3 ay (1668 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: LGatakan

Arkadaşlar selamlar. Alakası olacak ama instagram ve twitter'dan video ve fotoğraf indirmek için kullandığınız bir araç var mı? Teşekkürler.
SnapTube




B Blueorcid
3 ay (248 mesaj)
Hocam bire bir oturdu mu açık kalacak yerleri





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Legolasx

C cemcem0
3 ay (1143 mesaj)
Arkadaşlar m51 telefonunuzda Galaxy Store'de Samsung Notes uygulaması olup olmadığını kontrol edermisiniz lütfen. Yanlışlıkla sildim. Hiçbiryerden Samsung Notes yüklenmiyor. Bu telefon için uyumlu değilmiş.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G guren197228
3 ay (188 mesaj)
selam hocam görünmüyor




Bu mesajda bahsedilenler: @cemcem0

S sen git kumda oyna
3 ay (16 mesaj)
Nereden aldın hocam?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Legolasx

S sen git kumda oyna
3 ay (16 mesaj)
Arkadaşlar Selamlar,

Bugün telefonum elime ulaştı, biraz test etme fırsatım oldu. Ürün gayet hoş görünüyor fakat bir kaç problem ile karşılaştım. Aynı problemlerle karşılan var mıdır acaba? Aşağıda paylaşıyorum

  • Ön kamerada saçma bir pembeleşme var. Ekran görüntüsünü atıyorum bu normal mi acaba? (şuan pc indirince fark ettim telefonda daha pembe duruyor)

< Resime gitmek için tıklayın >


  • Bir diğer konu ise; Biri ile telefon görüşmesi yaparken veya video izlerken, arka kameranın hemen altından destek alarak telefonu tuttuğumda için fark ettim. Elim baya sesden titriyor, belki pimpiriklendim bana öyle gelıyordur diye ama eşimde kontrol etti harbi harbi titrıyor arka kapak.
  • WİFE sorunu arkadaşlar, telefonu diğer telefonlarımla kıyasladım, diğer telefonların 3 4 diş çektiği yerde bu telefon sadece 1 veya 2 diş çekiyor.
  • Diğer konu ise ışıkta fotoğraf çekiminde saçam bir görüntü orataya çıkıyor bulanık ve beyazımsı birşey oluyor tam adını koyamıyorum ama, böle bulanık ve dalgalı gibi.

Bu sorunları yaşanınız var mı? Ona göre iade sürecini başlatacağım da.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

L Legolasx
3 ay (1627 mesaj)
N11 den hocam 40 tl. Kalıp falan şahane oldu. Premium hissi veriyor. < Resime gitmek için tıklayın >





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sen git kumda oyna

D DatçaBalı
3 ay (20 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Legolasx

N11 den hocam 40 tl. Kalıp falan şahane oldu. Premium hissi veriyor. < Resime gitmek için tıklayın >
Link verirmisiniz





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.