Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 3 mobil kullanıcı
178
Cevap
2968
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Cevap: Samsung Galaxy Book 10.6' kullananlar... (9. sayfa)

E elmaci
2 yıl (427 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: burakgibiyim

Aynı anda hem şarj hem diğerlerini kullanıyosun yani...
evet, hem cihazı kullanıyorum ve hem de şarj seviyesi hızla yükseliyor.




M Motor Kafa
2 yıl (813 mesaj)
arkadaşlar selam herkese..artık canıma tak etti bu şarj olayı.bana kullanıp memnun kaldığınız türkiye içi bir siteden iki usb çıkışlı bi ürün önerir misiniz?mouse ve aynı zamanda usb kullanabileceğim ve şarj edebileceğim typ c çıkışı olan bi ürün,bir de hangi marka micro sd kart kullanıyorsunuz,onda da yardımcı olursanız çok sevinirim.herkese iyi günler,sizlerden haber bekliyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B burakgibiyim
2 yıl (2357 mesaj)
Anket var tr de 60 watt. Baya pahalı. Sadece oda yetmiyor. 2 ucu type c kablo almalısınız.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Motor Kafa

B burakgibiyim
2 yıl (2357 mesaj)
Şarj aleti 300 lira. Type c 50 lira yaklaşık. İki usb olan bişeyde 50 100 arası desen 500 ü bulacak gibi.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


M Motor Kafa
2 yıl (813 mesaj)
@burakgibiyim kullanmaya böyle devam edeceğiz öyleyse desenize. abi anlamıyorum yani sıfır bilgisayar alıyoruz yanında ürün veriyolar fakat şarj etmiyor ne anladım ben verdiğiniz o üründen bir tek mouse oynatmaya yarıyor,büyük saçmalık


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B burakgibiyim
2 yıl (2357 mesaj)
Şarj aletinde sıkıntı var.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


B burakgibiyim
2 yıl (2357 mesaj)
Samsungun s action bluetooth mouse var ondal alın.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Motor Kafa

B boramat
geçen yıl (2686 mesaj)
Bugün aldım 2. El ve hemen şarj olmaması dikkatimi çekti kendimi burada buldum:)




B boramat
geçen yıl (2686 mesaj)
ben tv ye bağlamak için aldım cihazı ancak kendi şarjı çok yetersiz note 8 in şarjı daha iyi fakat tvye bağlayınca yavaş da olsa şarj azalıyor
tv ye bağlı kullanıp şarj sorununu çözen oldu mu?
tv ye bağlıyorum hem de usb çoklayıcı ile fare ve klavye de bağlıyorum




B boramat
geçen yıl (2686 mesaj)
anker 63w aldık bakalım yetecek mi


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B boramat
geçen yıl (2686 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: boramat

anker 63w aldık bakalım yetecek mi
malesef yeterli olmadı , iade edip samsungun 45 wattlık type c çıkışlı şarjını aldım şu an tv ye hdmi ile bağlı ayrıca usb çoklayıcı ile klavye ve mouse da bağlı ve şarjı hızla yükseliyor sorun çözüldü içinde type c- type c kablo da var, 249 tl ye samsung mağazasından aldım
https://shop.samsung.com/tr/ep-ta845-45w-sarj-adaptoru-siyah





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boramat -- 29 Şubat 2020; 16:54:18 >


B burakgibiyim
geçen yıl (2357 mesaj)
Şarj yükseliyor görünüyo ama şarj oluyo mu?





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B boramat
12 ay (2686 mesaj)
oluyor hem de çok hızlı


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @burakgibiyim

B Berk_Beken
7 ay (1 mesaj)
Abi selamlar, linkini atmış olduğun adaptör ile cihazın kutusundan çıkan Targus çoklayıcıyı mı kullanıyorsun? Eğer öyleyse linkini attığın cihazı alıp monitör sorununu çözmek istiyorum da.




Bu mesajda bahsedilenler: @boramat

İ ilhanseven1
7 ay (34 mesaj)
Arkadaşlar merhaba,
Bende ikinci el galaxy book alarak aranıza katıldım. Cihazı 1 aydır kullanıyorum, hoşuma gitti.

Geçtiğimiz hafta şarjının %60'ı geçmediğini farkettim. (Daha önce %100 oluyordu.) %60'a gelince şarj duruyor. Book S ayarlarında %85'e kadar şarj etme ayarı var fakat onu açsamda kapatsamda şarj %60'da kalıyor. Muhtemelen kurcalarken bir yerde bu ayarlandı ve öyle kaldı. Bu nasıl düzeltebilirim bilgisi olan var mı acaba?




B briscw
5 ay (1 mesaj)
bu tabletin ses açma,kapama/güç tuşuna kulağınızı dayadığınızda ufak bir cızırtı sesi alıyor musunuz? Birde şarjdayken yoğun kullanımda ısınma oluyor mu?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi briscw -- 15 Eylül 2020; 17:55:53 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

U umfuka
3 ay (4 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: briscw

bu tabletin ses açma,kapama/güç tuşuna kulağınızı dayadığınızda ufak bir cızırtı sesi alıyor musunuz? Birde şarjdayken yoğun kullanımda ısınma oluyor mu?
yüskek performansda kullandığımda cızırtı+ısınma bende de oluyor

cihazı ethernet hub ile kullanan var mı cihazın ethernet hub ı destekleyip desteklemediğini nereden öğrenebilirim




T tunag
3 ay (328 mesaj)
Hızlı şarj adaptörü ve kablosu önerirmisiniz



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.