Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 kayıtlı üye
179
Cevap
0
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Samsung 2019 Tv Serisi

M
mamifan
Konu Sahibi

2 ay (183 mesaj)
Samsung 2019 TV Serisi:

QLED 8K
Q900: 65”, 75”, 82”, 85”, 98”
QLED 4K
Q90: 65”, 75”, 82”
Q80: 55”, 65”, 75”, 82”
Q70: 49”, 55”, 65”, 75”, 82”
Q60: 43”, 49”, 55”, 65”, 75”, 82”
QLED Lifestyle 4K TVs:
The Frame: 43”, 49”, 55”, 65”
The Serif: 55”
4K UHD RU Series
RU8000: 49”, 55”, 65”, 75”, 82”
RU7300 (Curved): 55”, 65”
RU7100: 43”, 49”, 55”, 58”, 65”, 75”





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mamifan -- 13 Şubat 2019; 0:2:55 >


A
aksu01
2 ay (364 mesaj)
bu haber gerçek mi?
gerçek olsaydı bari. 43 inç qled çıksa müthiş olur. evdeki bütün tv leri qled le değiştiririm.

edit: evet doğruymuş. şimdi diğer soru? ülkemize gelecekler mi?


.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aksu01 -- 13 Şubat 2019; 6:59:15 >


A
anteros24
2 ay (441 mesaj)
Bende nette arastırıyorum ama bu RU serisi ıcın bır resım bır acıklama bulamıyorum.

Bulan olursa paylasırsa super olur

Hedefımde ya 55RU8000 yada 55RU7000 olucak ve alıcam

ılk aldıgım bılgıler

google asıstans hepsınde olucak vede ses sıstemınde cok ıyı ıyılestırmeler oldugu

asıl merak ettıgım 7000 serısınde artık 100 Hz olucakmı bakalım


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A
aksu01
2 ay (364 mesaj)

A
anteros24
2 ay (441 mesaj)

A
anteros24
2 ay (441 mesaj)

A
anteros24
2 ay (441 mesaj)
Sımdı ulastım Ru serısının bılgılerıne arkadaslar buraya resmını eklemeye calıstım ama olmadı galıba
yıne ru 7100 ru 7400 ve ru8000 serısı seklınde olucak

ru7100 ve 7400 yıne 50 hz ne yazıkkı ve yenı gelıstrdıklerı ortama gore ses degısımı bu serılerde yok

Ru8000 serısı 100 hz yıne yenı gelıstırdıklerı ses sıstemı bu serıde var

tek fark olarak google asıstans gorebıldım

yıne edge led ru serısı hepsınde bılgınız olsun

Yanı Nu serısı ıle Ru serısı arasında ılk gelen bılgılere gore cok fark yok ama kasa kalıtesı goruntu kalıtesı onu bılemem gelınce gorucez

Sonuc olarak ful hd den 4k hd gecıs gıbı serıler arası buyuk fark yok hemen hemen aynı tv apple ve itunes ve google asıstans tum serılerde yenı ozellık tahmınımce nu serısınede guncellemeyle oda gelır zaten bır tek ru8000 serısınde yenı ses sıstemı eklenmıs baskada fark yok gıbı





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anteros24 -- 13 Şubat 2019; 10:31:58 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

R
Riddle of Steel
2 ay (341 mesaj)
Her sene bir önceki seneye göre malzemeden çalmalarına alıştık da inşallah bu seneki modellerde hem görüntü hem ses özellikleri bakımında eksiksiz TVler üretmeyi başarırlar. En basitinden DTS sesi bile çözemeyen TV üretmezler umarım.




A
anteros24
2 ay (441 mesaj)
Samsung RU serisi ile NU serisi arasinda 7100 ve 7400 serilerinde hicbir fark yok gibi yani extra ozellik olarak ama NU serisinin kronik sorunlari RU serisinde cozulmusse o bile iyi

NU serisi alanlar 2019 led tv cikinca yani RU serisi gelince hic uzulmesin bu yuzden hemen hemen ayni tv

RU8000 de sadece ortama gore ses degiskenligi gosteren yeni bir ses sistemi eklemisler 55 ve ustu icin oda ve bu bir fark yaratirmi gormek lazim yoksa hersey ayni

Sonuç olarak hayal kirikligina ugradimmi evet bu kadar bekledim extra fark yaraticak ozellikler bekliyordum.mesela 7100 veya 7400 RU seilerinde 100hz yada bu yeni ses sistemi bu seilerdede olabilirdi
MU NU ve RU hemen hemen ayni&#129300;yani son 3 yilda aslinda ayni tvyi satiyorlar





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anteros24 -- 13 Şubat 2019; 22:1:16 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B
böceksavar
2 ay (2179 mesaj)
Q serisi Q6 hariç hepsi fald





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


L
LuqueTr
2 ay (1628 mesaj)
49Q70 fald ise çok iyi olur


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A
aksu01
2 ay (364 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: LuqueTr

49Q70 fald ise çok iyi olur
bir de ülkemize gelirse çok iyi olur.




S
SEHZADE63
2 ay (4848 mesaj)
Yaaa arkadaşş bi önceki seriyle yeni cikicak seride şu hatayi bu seride düzeltmiş şu serideki hatayi bu seride cözmüşler bulmuşlarrrrrrrrrrr diyip duruyorsunuzzzzz arkadaşş mu cikti şunu cözdüler NU cikti MU daki sorunu hatayi cözdü diyosunuz şimdide RU cikti NU daki hatayi cözdü diyorsunuz ortaya cikan problem nedir neyi cözdüler bi zahmet biri anlatsin allah için anlatsinlarr yanu satiş politikasi değil mi görüntüde değişiklik göremiyorum işlemci veya ekrana bi kaç özelik ile yeni diye sunup durmuyolar mi.???? Yeter yavvv Ben Mu aldimm NU cikti Şİmdi RU cikti ama inat yaptimm PUUU serisini alicamm RU daki hatayi tm cözdünler.!!!!!





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A
anteros24
2 ay (441 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: SEHZADE63

Yaaa arkadaşş bi önceki seriyle yeni cikicak seride şu hatayi bu seride düzeltmiş şu serideki hatayi bu seride cözmüşler bulmuşlarrrrrrrrrrr diyip duruyorsunuzzzzz arkadaşş mu cikti şunu cözdüler NU cikti MU daki sorunu hatayi cözdü diyosunuz şimdide RU cikti NU daki hatayi cözdü diyorsunuz ortaya cikan problem nedir neyi cözdüler bi zahmet biri anlatsin allah için anlatsinlarr yanu satiş politikasi değil mi görüntüde değişiklik göremiyorum işlemci veya ekrana bi kaç özelik ile yeni diye sunup durmuyolar mi.???? Yeter yavvv Ben Mu aldimm NU cikti Şİmdi RU cikti ama inat yaptimm PUUU serisini alicamm RU daki hatayi tm cözdünler.!!!!!
Haklısın

Onlar boyle bırsey dıyıyormu bılmıyorum ama bulutlanma,hareketlı sahnelerde sorun vede renk tutarsızlıklarının tamamen cozulmesını beklıyen bızlerın umudu bu

MU NU ve RU hemen hemen aynı tv aralarında bır fark yok helekı 7100 ve 7400 hemen hemen aynı zaten oyle olunca barı bu sıkıntılar mınımıze olmsumudur dıye beklentı bızde

Bır baska gercekse kasa kalıtesı yıldan yıla samsungta dusuyormu bunu ısın uzmanı ustadlar var emınım onlar daha ıyı acıklar ıyıye gıdıcegıne kotuye gıdebılır

Aslında nedır fark 100 hz 7 serısıne koysan fark budur ıste ama RU serısınde varmı olmadıgını acıkladırlar yıne 50 hz ve yıne aynı panel

4k dan 8k gecıs varmı 7 serısınde yada 8 serısınde oda yok

yanı elınde MU serısı Led tv olan RU serısını almasın aynı televıyonu almıs olucak çünkü ozellıklerı açıkladılar

8000 serısıne bu yenı ses sıstemını koymuslar ortama gore calısan nedır ne degıldır fark yaratırmı gelen yenı ozellık o sadece





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anteros24 -- 15 Şubat 2019; 9:14:50 >


R
RNNN
2 ay (6471 mesaj)
hocam nu serisinin kronik sorunları nedir?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @anteros24

A
anteros24
2 ay (441 mesaj)
Aslinda televizyon sony 55xg9500 o olmuyorsa 55xg8577 ama ikiside cok pahali olmasi bekleniyor

Kabul etmek gerekirse sony zirvede yalniz ama cok pahali

Arkasindan samsung geliyor ama bayagi arkasindan bence samsungtan sonrasi alinmaz

Tabii 2 kriter icin soyluyorum bunu goruntu kalitesi ve kasa kalitesi





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anteros24 -- 15 Şubat 2019; 21:54:15 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

R
RNNN
2 ay (6471 mesaj)
bu yıl en iyi led tv yi samsung yaptı q9fn modeli yine fald olan tr ye gelmeyen q8 modeli var..ayrıca nu serisinin hiçbir kronik sorunu yok saçma sapan sorunlar görmek istiyorsanız xf90 konusuna bakabilirsiniz :) yani burda öyle şeyler yazıyorsunuzki bilmeden okuyanlarında kafası karışıyor..ayrıca sony paneli başkasından alıyor montajı başkasına yaptırıyor kendilerinin tek yaptığı şey yazılım o kadar hani sony eski sony olsa doğru diyorsunuz derdimde öyle bir durumda kalmadı..

ek olarakta giriş seviye 7 modellerde 100hz den bahsediyorsunuz orta üst model performansı bekliyorsunuz bu durum hiçbir zaman hiçbir markada olmadı bundan sonrada olmaz giriş seviyeyi 100hz 10bit yaptılar varsayalım üst modelleri ne yapacaklar kime nasıl satacaklar bu modelleri :)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RNNN -- 16 Şubat 2019; 1:9:35 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @anteros24

A
anteros24
2 ay (441 mesaj)
Forumlarda okuduklarımızı ekran resımlerını paylastıklarında sıkıntılarını anlattıklarında gorduklerımızı soyledım ben tartısma olayına karsıyım

Sony Kalıte acısından benım fıkrım bu herkez kendı bılır kalitelidir ama pahalıdır

Arkasından samsung gelır oda kasa kalıtesı ıyıdır yıldan yıla yıne buradan forumlardan yıl ıcınde karsılastıgım yorumlara ıstınaden kasa kalıtesınde yıldan yıla dusus var dıyorlar

MU NU ve RU serılerıde hemen hemen aynı bu yoruumda yanlıs degıl

Samsung sony nın TRILUMINOS ozellıgını pazarlama stratejısı olarak mıkro led dedı bunuda yıne buradakı ustadlardan okuduk.Dogrudur yanlısdır bılmıyorum ama forumlarda okudugumuz

sony 55xf9005 6800 TL samsung 55nu8000 5600 TL hangısı kalıtelı dersen benım fıkrımce sony ama hangısı fıyat performans dersen 1200 tl dusuk fıyatına samsung mesele bu sony pahalı.Ben bu yuzden samsungu alırım cunku sony o kadar para veremem aynı para olsa tabıkıde sony secerım hayalınde hangısı var dersen sony zg9 serısı yenı cıkıcak olan ama bır araba parası olucagı ıcın bu tvler bızım tvmız degıl :)) Bende ya sony 55XG9500 alıcam yada samsung 55RU8000 alıcam benım ıcın bu ıkısı arasındkaı kararı fıyatı belırlıycek aralarında 1000 tl olursa sony secıcem ama 1000 tl den fazla fark olursa samsungu secıcem benım durumum bu

Samsung serılerı gecmıs yıllarda 7 serılerı FULL HD ıdı ama bır serıde FHD den UHD ye 4 k coznurluge gectı dılmı o hangı serıde gectıyse ıste serıler arası devrım oydu ust modellere koyalım 7 serılerıne 4 k koymıyalım dedılermı?Demedıler koydular.

Insan onemlı degısıkler beklıyor bu yuzden bızımkısı beklentı





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anteros24 -- 16 Şubat 2019; 12:58:59 >


G
GT_55
2 ay (20689 mesaj)
Q60 43" monitör olarak alabilirim. Tabi tr'ye gelirse.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A
anteros24
2 ay (441 mesaj)
''Samsung serılerı gecmıs yıllarda 7 serılerı FULL HD ıdı ama bır serıde FHD den UHD ye 4 k coznurluge gectı dılmı o hangı serıde gectıyse ıste serıler arası devrım oydu ust modellere koyalım 7 serılerıne 4 k koymıyalım dedılermı?Demedıler koydular''

Benım sahsı beklentımdı Ru serısınde 7 serılerınde yukarda yazdıgım gıbı bır devrım olması serıler arasında ama olmadı mutlaka olucaktır belkı seneye belkı 3 sene sonra 7 serılerı 8k standart olarak cıkıcak yenı panel vs belkı 100 hz mesele ona denk gelmek alırken :))





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anteros24 -- 16 Şubat 2019; 12:37:11 >