Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 2 mobil kullanıcı
6364
Cevap
237693
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: Sakarya Üniversitesi Öğrenci Bilgi Platformu (304. sayfa)

P
Polynkies
5 yıl (75 mesaj)
İlk sene teknik resim ile bilgisayar programlama da gerekli olur. Teknik resim de AutoCAD, programlama I de ise visual basic gösteriliyor. Dersler laboratuvar da oluyor bilgisayarlar var ama kendi bilgisayarın ile gidebilirsen daha iyi olur tabi. Yaptığın çalışmalar da sende kalır.

Teknik resim için sürekli götürmene gerek olmaz çoğu zaman elle çizim çalıştırıyorlar. Programlama için haftada 1 kez götürürsün. Yani bir çanta almayı düşünebilirsin


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Krznys

K
Krznys
5 yıl (320 mesaj)
Gerekli her şeyi yazmışın hocam çok teşekkürler :)





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Polynkies

A
alpingo43
5 yıl (63 mesaj)
Acil yardım lazım, Finansal Ekonometri bölümü 1. sınıfa başlıyorum. Hiç ders seçimi falan yapmadım, bugün bişeyler duydum. Ders seçimi bitmiş dün galiba, napmam lazım acil yardım ederseniz sevinirim.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
Shift41
5 yıl (3021 mesaj)
Az biraz önceki sayfaları okusanız aradığınız Cevapları bulacaksınız.

Bu sene 1. Sınıfa başlayacaklar ders seçimi yapmayacak. (Hazırlık okuyan okumayan)





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Z
Zvjezdan
5 yıl (1712 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Shift41

Az biraz önceki sayfaları okusanız aradığınız Cevapları bulacaksınız.

Bu sene 1. Sınıfa başlayacaklar ders seçimi yapmayacak. (Hazırlık okuyan okumayan)

Yanlış bilgi. Ders secimi yapılıyor. Bende 1. sınıfım yaptım. Diğer arkadaslarda yaptı.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Z
Zvjezdan
5 yıl (1712 mesaj)
Hocam yarın hemen okulu arayın. Burdan kimse yardımcı olamaz. Bu işi ancak okul çözebilir.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @alpingo43

S
Shift41
5 yıl (3021 mesaj)
Sistem degismis herhalde. Artik herkes ders seciyor demek ki. Pardonlar!





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


P
Penta Kill
5 yıl (772 mesaj)
İlk ders yazılma işleminde derslerimi onaylatmıştım ancak sonra Seçilen Dersler kısmında "danışman onayı yok" gibi bi şey yazınca "olmamış heralde" diye düşünerek bugün tekrar aynı dersleri yolladım. Sonra şu özellik aktif oldu

< Resime gitmek için tıklayın >

Keşke daha önce aktif etselerdi de bunu boşu boşuna uğraştırmasaydık danışman beyi




K
Kızılhafız
5 yıl (0 mesaj)
Ben 1.sınıfım. ders seçimi için sisteme girdim ve zorunlu dersleri işaretledim. Ekranda seçmeli ders gözükmüyordu ve zorunlu derslerin tamamını işaretlediğim halde 10kredi eksik kalıyordu. Bende öyle yolladım. Bugün baktım ekranda dersleriniz danışman onayına sunulmuş veya onaylamış yazıyor. Ama hala 10 kredi eksik.
Vallahi hiçbir şey anlamadım. Anlayan anlatsın.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Z
Zvjezdan
5 yıl (1712 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Kızılhafız

Ben 1.sınıfım. ders seçimi için sisteme girdim ve zorunlu dersleri işaretledim. Ekranda seçmeli ders gözükmüyordu ve zorunlu derslerin tamamını işaretlediğim halde 10kredi eksik kalıyordu. Bende öyle yolladım. Bugün baktım ekranda dersleriniz danışman onayına sunulmuş veya onaylamış yazıyor. Ama hala 10 kredi eksik.
Vallahi hiçbir şey anlamadım. Anlayan anlatsın.

Hocam herkesin oyle, 10 kredisi eksik. Sıkıntı yok yani. Adamlar öyle ayarlamış.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A
Armo_
5 yıl (904 mesaj)
Ben hazırlık okuyacağım ders falan seçmedim.Acaba bizim program ne zamana belli olur ?




S
scorpion1903
5 yıl (329 mesaj)
Arkadaşlar okulu bitirmemiz için 240 kredi almanız gerekmektedir. 8 dönem olduğundan bir dönemde zorunlu veya seçmeli derslerin toplamında 30 kredi almak zorundasınız.
Sistemde görünen 40 kredi alttan veya üstten ders alınacaksa geriye kalan 10 kredi kullanılır. Eğer alttan dersiniz varsa dönemlik derslerin toplamı olan 30 krediyi alırsınız sonra alttan derdinizi alır kalan 10 krediyi kullanabilirsiniz. 40 krediyi aşarsa 30 kredi+2 ders 'ten faydalanacaksınız.
Biraz karışık gibi gelebilir kullandıkça öğreneceksiniz :)





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Kızılhafız

Z
Zvjezdan
5 yıl (1712 mesaj)
Arkadaşlar 1. Sınıf öğrencisiyim. 28 in deki muafiyet sınavıni gecemezsem hazırlık okumayacağım değil mi ? Hazırlıka kayıt yapmadım. Geçemezsem sene içinde ingilizce mi göreceğim ? Yardımcı olursanız sevinirim.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

P
Polynkies
5 yıl (75 mesaj)
Muafiyet sınavını geçince İngilizce görmüyorsun geçemezsen İngilizce göreceksin. Endüstri mühendisliği bölümünde yanlış hatırlamıyorsam 70 puanı geçince her dönem için bir dersi intro olarak görüyordun. Yani o bölüm dersini İngilizce işliyorlardı. Diğer bölümlerde bu olay var mı bilmiyorum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Zvjezdan

K
Kızılhafız
5 yıl (0 mesaj)
Muafiyet sınavı bütün bölümler için mi?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Polynkies

P
Polynkies
5 yıl (75 mesaj)
Emin değilim ama bütün bölümler de olması lazım.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Kızılhafız

E
EnderGelişenOsasunaAtağı
5 yıl (4108 mesaj)
kampüs ve çevresinde vodafone kullanan var mı?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


W
waleur5
5 yıl (6528 mesaj)
acil bakabilirmisiniz ben ders kaydı yapacam fakat geçen sene özel sebeplerle gidememişdim 2.sınıfdan ekstra kredileriyle 1-2 ders almak istiyorum fakat bu dersler 1.yarıyıl ders ortalamasını etkilermi?
çünkü zor gelirse asıcam o dersleri seneye normal şekilde alabileceğim için




Bu mesajda bahsedilenler: @Polynkies

W
waleur5
5 yıl (6528 mesaj)
acil bakabilirmisiniz ben ders kaydı yapacam fakat geçen sene özel sebeplerle gidememişdim 2.sınıfdan ekstra kredileriyle 1-2 ders almak istiyorum fakat bu dersler 1.yarıyıl ders ortalamasını etkilermi?
çünkü zor gelirse asıcam o dersleri seneye normal şekilde alabileceğim için




Bu mesajda bahsedilenler: @Polynkies

H
Huseyinn31
5 yıl (5189 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: EnderGelişenOsasunaAtağı

kampüs ve çevresinde vodafone kullanan var mı?

Ben kullanıyorum. Sıkıntı yok.