Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
12
Cevap
180
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Sakarya-Akdeniz-Celal Bayar Makine
R
8 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

Dostlar makine yazmayı düşünüyorum.Sizce bu bölümlerden hangisini yazmalıyım bu bölümlerde okuyan veya mezun olan var mı?



R
8 yıl
Onbaşı

Ben akdeniz makine iö okuyorum öncelikle akademik kadrodan bahsedeyim bir tane prof var o da ana bilimdali başkani onu da bir yıl içinde iki kere görürsün o kadar hep dışardadır her neyse anlayacağın kaliteli bir akadamik kadrosu yok bunun yanı sıra iyi bie eğitimide yok ama mühendslik kendini gelistirmekle alakalı ama antalyada öle bir sansin da yok staj yapacak bir yer bulamazsin antalya bilindiği üzerine sanayi sehri değil turizm sehri .
Liseden arkdasim sakarya makineye gitmisti birinci sınıfın sonunda hemen staj yapmisti eğitimin ile akademik kadronun iyi oldgundan bahsetmisti bende bu sene sınava girdim sakaryayi düsünmüyor degilim zaten yatay gecisde sansimi deniyecem neyse bu bildilerim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
B
8 yıl
Teğmen

Antalyada yaşıyorum akdeniz üniversitesi çok güzel bir üniversite ve makine bölümünde ingilizce veya almanca hazırlık okuyabilirsin. Ama sakaryada sanayi bölgesi mühendislik olarak daha iyi olabilir gibi . Celal bayar hakkında birşey diyemicem :)



A
8 yıl
Yüzbaşı

Celal Bayar tabi ki



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
R
8 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: rudekam

Ben akdeniz makine iö okuyorum öncelikle akademik kadrodan bahsedeyim bir tane prof var o da ana bilimdali başkani onu da bir yıl içinde iki kere görürsün o kadar hep dışardadır her neyse anlayacağın kaliteli bir akadamik kadrosu yok bunun yanı sıra iyi bie eğitimide yok ama mühendslik kendini gelistirmekle alakalı ama antalyada öle bir sansin da yok staj yapacak bir yer bulamazsin antalya bilindiği üzerine sanayi sehri değil turizm sehri .
Liseden arkdasim sakarya makineye gitmisti birinci sınıfın sonunda hemen staj yapmisti eğitimin ile akademik kadronun iyi oldgundan bahsetmisti bende bu sene sınava girdim sakaryayi düsünmüyor degilim zaten yatay gecisde sansimi deniyecem neyse bu bildilerim

Bende öyle düşünmüştüm.Turizm şehri sonuçta.Cevap verdiğin için sağol.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

R
8 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: alcatrazkackini

Celal Bayar tabi ki

Biraz bahsedermisiniz staj olanakları eğitimi falan nasıl?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
A
8 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Rigbone


quote:

Orijinalden alıntı: alcatrazkackini

Celal Bayar tabi ki

Biraz bahsedermisiniz staj olanakları eğitimi falan nasıl?

Cbü mühendislik fakültesine gelmek istemezsin. Allahın kır dibinde. Bir araştır bence.

Tavsiyem sakarya



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
R
8 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: artı rep iyi forumlar


quote:

Orijinalden alıntı: Rigbone


quote:

Orijinalden alıntı: alcatrazkackini

Celal Bayar tabi ki

Biraz bahsedermisiniz staj olanakları eğitimi falan nasıl?

Cbü mühendislik fakültesine gelmek istemezsin. Allahın kır dibinde. Bir araştır bence.

Tavsiyem sakarya

O zaman sakarya yazarım büyük ihtimal cbü iyi değilse.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
8 yıl
Binbaşı

Cbü hakkında oku bir istersen hocam

http://tablet.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=94445958&p=1#94459993

Akdeniz'in mühendisliğini bilmem arkadaşım akdeniz'e mükemmel diyor ama gazetecilik okuyor.

Sakaryada mühendislikte okuyan arkadaşım çok memnun.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
R
8 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: artı rep iyi forumlar

Cbü hakkında oku bir istersen hocam

http://tablet.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=94445958&p=1#94459993

Akdeniz'in mühendisliğini bilmem arkadaşım akdeniz'e mükemmel diyor ama gazetecilik okuyor.

Sakaryada mühendislikte okuyan arkadaşım çok memnun.


Gitmişken sanayisi iyi bir şehire gitmek istiyorum.Antalya da turizm şehri olduğu için elde sakarya kalıyor gibi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

U
8 yıl
Er

Kesinlikle sakarya,e rasmus konusunda sana yardımcı olabilcek en iyi yer burasi ,bi dakika bile düsünme derim ben ,ben akdeniz makinede okuyorum bu yıl 2 arkadasımla beraber tekrar tercih yapıcaz 2 yılımız gitti bos yere bi fakülte anca bu kadar bos olabilir ,tıp ve turizm disinda okunmaz akdenizde ,yazık etme emegine sakaryanın kampüsü gayet iyi ,istanbula da yakın sıkıldın mı cek git en azindan cok daha düzgün bi üniversitede egitim alirsin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

D
8 yıl
Çavuş

Bende makine dusunuyorum.İzmirde oturdugum icin CBU gormeye gittim.Muradiye kampusu tarlalarin ortasinda .Suan insaat halinde bir cok bina vardi.Yani yeni yeni gelisiyor.Bina guzeldi.Muhendislik iki binada.Makine gida biyokimya felan a binasinda.Gitttigimde yetkili bir bayanla gorustuk.benim ktu makinede tutuyordu.Bayana ktu makinemi Cbu makinemi diye sordum.oda bana ktu ye git dedi daha iyi dedibir fikir edinirsin insaallah



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
R
8 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Duodenum

Bende makine dusunuyorum.İzmirde oturdugum icin CBU gormeye gittim.Muradiye kampusu tarlalarin ortasinda .Suan insaat halinde bir cok bina vardi.Yani yeni yeni gelisiyor.Bina guzeldi.Muhendislik iki binada.Makine gida biyokimya felan a binasinda.Gitttigimde yetkili bir bayanla gorustuk.benim ktu makinede tutuyordu.Bayana ktu makinemi Cbu makinemi diye sordum.oda bana ktu ye git dedi daha iyi dedibir fikir edinirsin insaallah

Aslında ktü de olabilir.Hiç araştırmadım orayı nedense ama yorumları falan okuyunca sakarya güzel geldi bana.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.